Bir kaç saat sonra düşündüğüm gibi Utku yanıma gelmişti. Çok sakin görünüyordu. " Çok özür dilerim canım. Gerçekten şuan düştüğümüz durum hiç iyi değil. Ve ne yapacağımızı inan ki bilmiyorum. Senin de istemeden kalbini kırdım. Affet canım " diyerek yanağıma sıcak bir öpücük kondurdu. Bende " hiç önemli değil. Ama ben sana bir planım olduğunu söyledim neden endişeleniyorsun ki " dedim.
" Bir planın olduğunu bilmiyordum. " dedi sessizce. " Söyledim ama bir planım var diye sana ama sen bana bağırıp planımı dinlemek istemediğimi söyledin bende seni yanlız bıraktım. " dedim. " Tekrar özür dilerim şimdi anlat bakalım planını " dedi. Benede hemen anlatmaya başladım. " Bir ajansla görüşelim ve o görüntelerin tamamen bir photoshop olduğunu söyleyelim. Yani dışarıya çıkınca herkez bize karşı tepki gösterecek ve haberler veya başka bir tv programları bizimle röportaj yapmak ister. İşte bizde bizimle yapılan röportajlarda bu görüntülerin tamamen bir photoshop olduğunu söyleyeceğiz nasıl fikir ama ? " diyerek gözümü kırptım.
" Çok iyi fikir ama insanlar bize nasıl inancak ? " diye soru sordu. Bende " insanlar bu zamana kadar böyle bir şeyle karşılaşmadıgı icin inanmamışlardır. Yada inanmakta güçlük çekmişlerdir. Biz öyle bir açıklama yapınca herkez ' teknolaji ilerledi bu insanların söyledikleri gercektir ' vs şeyler söylerler. Kimse o görüntüleri çeken adama inanmaz. Tamam mı ?"
" Tamam. Ama bu plan tutmazsa o zaman ne yapacağız ?" diye sordu. " İşte o zaman ne yapacağız bilmiyorum. Ama bence 2. bir plana daha ihtiyacımız var. " dedim üzülerek.
" Eğer senin planın tutmazsa, aklımda bir şey var onu yaparız " dedi heyecanla. Bende " nedir senin planın ? " diye sordum. Anlatmaya başladı " senin planını uygularken kesinlikle bu görüntüleri çeken adamıda tanırız hatta karşılaşırız. Eğer senin planın tutmazsa o adamı bulup o görüntülerin tamamen bir photoshop olduğunu söylemesini isteriz aksi taktirde onu öldüreceğimizi söyleriz böylece teklifimizi kabul edecektir değil mi ? "
" Bu da güzel fikirmiş. Ama ya teklifimizi kabul etmezse o zaman ne yapacağız ?"
" Orasını bana bırak canım sen " dedi. Utku'nun böyle gizli gizli konuşması beni benden alıyordu. Hayrandım çocuğa resmen. Benimle birlikte ölür müsün dese düşünmeden evet derim. Neyse eğer ben Utku'yu ne kadar çok sevdiğimi anlatırsam bir daha asla susamam. O yüzden susuyorum. Utku'yu çok seviyorum.
Neyse ya Utku'yu seviyorum derken Utku'nun o sinsi planı beni düşünmeye yoğunlaştırdı. Ben yine düşünüyordum. Acaba plan tutmazsa Utku ne yapacaktı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRİMSİ #Wattys2015
Teen FictionMerhaba arkadaşlar hikayemi okudukça beğenceğinizi umuyorum. Sadece okuyun ve yorum yapin. İlk defa yaziyorum daha once hic yazmadim bu ilk. İyi olmayabilir. ama siz yanlislarimi yorum yaparak duzeltirseniz umarim guzel seyler cikar ortaya. Kitabim...