VETERİNER

267 22 0
                                    

Acaba babamın şartı neydi ? Çok merak ettim. Hemen babama şartının ne olduğunu sordum. Babamda sakin olmamı ve zor bir sey olmadiğıni söyledi. " nedir şartın baba " dedim.

Veterinere götürcekmişiz. Şartı buymuş. Ama bi hastalığı varsa eve almıcakmışız. Veterinere zaten götürmemiz gerekiyordu. Ama hastalığı varsa eve alamamamız üzdü beni. Neyse kabul ettim.

Üzerimde okul kıyafetlerim vardı. Hala değiştirmemiştim. O kıyafetlerimle babamın arabasına atlayıp kediyide kucağıma alıp veterinere gitmeye hazır bir sekilde oturup babamın arabaya girmesini bekliyordum.

Babam geldi. Hemen veterinere doğru yol aldık. Veterinere geldik. İçeride çığlık atan bir sürü hayvan sesleri vardı. Tatlı tatlı bağırıyorlardı. Neyse babam doktor aramaya koyuldu. Bende kedi kucağımda babamı takip ediyordum.

Kapısı açık bir oda vardı babam oraya girdi ve hemen çıktı oraya girebilirmişiz. Çok mutluydum. Aldım kedimi ve sedyenin üstüne koydum. Çok tedirgin duruyordu. Etrafa saf saf bakıyordu. Doktor bacağına pansuman yapti.

Babam hemen bir rahatsızlığı olup olmadiğını sordu. Doktor incelemek için bir kac dakika istedi. Aradan yarım saat felan geçmiştir. Çok sabırsızlanıyordum. Kedide fazlasıyla sakindi.

Doktor herhangi bir hastaliği olmadigini söyledi. Orda hemen babama sarılıp kedimi kucağıma aldım. Babamla teşekkür edip doktorun odasından ayrıldık.

Neşeyle kedime bir isim düşünüyordum. Zaman çabuk geçmiş eve gelmiştik. Hemen kedimi zarar vermeden kucağıma aldım içeriye girdim. Odama çıkıp kediyi yatağımın üstüne koydum.

Okul kıyafetlerimi çıkarmam gerekiyordu. Bir kaç kıyafet alıp banyoda üzerimi değiştirdim. Hemen kedimin yanına gittim. Ona acilen bir isim bulmam gerekiyordu.

İnternetten bir kaç isim baktım. Ama hepsi sıradan herkezin kullandiğı isimler vardı. Daha önce bir kedi beslemediğim icin kediler hakkinda hic bir sey bilmiyordum.

O yüzden araştırmalar yapıp bir kaç şey öğrendim. Adınıda Yumoş koymak istedim. Çok sıradan bir isim olduğunu biliyordum ama başka bir fikrimde yoktu.

Saat baya geç olmuştu. Zaman çok çabuk geçiyor. Sabahtan erken kalkmam gerekiyordu. Geceliklerimi giyip kedimi yanıma aldım yatağıma uzandim. Uyumaya çalışırken aklıma VAMPİR GÜNLÜKLERİ geldi.

Ama umrumda değildi. Bir an önce uyumalıydım. Yarın okulda okurdum. Neyse Yumoş'uma sarılıp rahat bir şekilde uyudum onu da sıkmamaya dikkat ediyordum tabi.

VAMPİRİMSİ #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin