Merhaba arkadaşlar ben Defne 17 yaşındayım. Büğün benim doğum günüm. 18 yaşıma gireceğim.
Neyse bugün için çok güzel planlarım var. Güzel bir parti düzenledim. Çevremdeki herkezi doğum günüme davet ettim.
Geçen gün arkadaşlarımla alışveriş yapmaya gittiğimde o çok beğendiğim elbiseyi alacagım ve partide onu giyeceğim.
Herneyse parti için önemli olan hersey hazirdi. Şimdi mağazaya gideceğim. Hazırlandım çıktım evden. Mağazaya doğru yol aldım. Mağazaya gelmiştim hemen o elbisenin durduğu yere gittim.
Fakat elbise yoktu. Başka bir yere koydular heralde diye görevliye sordum bana onun bir tane kaldığını ve onunda satıldığını söledi.
Sanki bütün herşey yolunda gitmiyormuş gibi hisettim. Çok üzüldüm ama yapıcak bir şey yoktu. Fazla vaktimde yoktu. Hemen başka elbise arayışına girdim. Gezerken askıda kırmızı mini bir elbise dikkatimi çekti.
Hemen elbiseyi alıp deneme odasına gittim denedim ve bir kaç dakika aynada o elbiseyle kendimi inceledim. Vücudum bu elbisenın içinde gerçekten de harika görünüyordu. Bende bu elbiseyi almaya karar verdim.
Tekrar kendi kıyafetlerimi giyip kasaya doğru ilerledim. Çantamdan cüzdanımı alacaktım ki çantam yoktu. Yine nerede unuttum acaba diye düşünürkende telaşla çantamı arıyordum. Fazla heyecan yapmıyordum ve korkumuyordum. Çünkü bu ilk defa olan bir olay değil, yaşlanmış gibi çantamı her yerde unuturdum. Alışkanlık gibi bir şey olmuştu. Çantamı bir yerde unutmadığım zamanlar biletek çantamı bir yere bırakıyor, sonra hemen geri dönüp alıyordum. Dedim ya çantamı unutmak benim için unutkanlık değil bir nevi alışkanlık olmuştu. Çok saçma ve acaip bir alışkanlık.
Tekrar kabine doğru ilerledim ve kabine girdiğimde çantamın orda olduğunu görünce içimi bir mutluluk kaplamıştı.
Kasaya geçip ödemeyi yapıp ayakkabı arayışına geçtim. Ve bir mağazaya girip elibeseme uygun bir ayakkabı bakmaya başladım. Siyah yüksek topuklu ayakkabı gördüm aslında dışardan çok kaba duruyordu ama giyince o kadr da kaba olmadığını fark ettim.
Fazla vakit kaybetmeden o ayakkabiyida aldim ve cıktım. Takı almayacaktım çünkü evde fazlasıyla takım vardı.
Neyse kendim için alişverisimi yaptiktan sonra eve gittim herseyi dolabima yerlestirdim. Yatip dinlenmek isterdim ama daha cok isim vardi.
Hemen evden ciktim ve partinin yapilcagi mekana gittim. Hersey cok guzeldi. Dj, yiyecekler, icecekler, hersey hazirdi.
Partiye son 3 saat kalmisti ve bende de heyacan artiyordu. Bu kadar heyecanlanmamin sebebi parti felan degildi. Heyecanlanmamin sebebi sevdiğim cocugunda Utku'da partime gelcek olmasiydi.
En cok merak ettigim o partner olarak kimi getirecekti. Benim partnerim Çağrı ama Utku bana partnerim olur musun dese hic dusunmeden olurdum.
Neyse eve gittim hersey tamamdi bir aksilik yoktu. Yapicak biseyde kalmamisti eve gidip yemek yiyip güzel bir duştan sonra hazirlanacaktim.
Eve gittim hemen kendime bir seyler hazirladim. Annemde babamda çalışıyolardı. O yüzden evde değillerdi. Neyse yemeğimi yedim birazcik telefona bakiyim dedim ve telefonu elime almamla birinin aramasi bir oldu.
Numara benim rehberimde kayitli degildi. Hemen actim ve arayan Burak'tı aksam beni o alacakmış bunu sölemek icin aramis.
Telefonu kapattiktan sonra duşumu almak icin banyoya gectim. Duşumu aldim ve ciktim. Satte baktim ve bir saat kalmisti partiye yeni aldiğim o kirmizi elbiseyi özenle giydim.
Saçlarım için kuaföre gitmeyi dusunuyordum ama kuaforler herseyi fazla abartiyorlar. Su dalgasi istesem gelin saciyla cikarim kuaforden.
Neyse uzun sari saclarima su dalgasi bu elbiseyle yakisir diye dusundum. Hemen saclarimi yaptim ve fazla taki abarti durur diye sadece bir kolye taktim.
Burak'ın gelmesini beklemeye başladım ve zil çaldı Burak geldi diye kapıya koştum ve aniden kapıyı açtım. Bu niye gelmişti şimdi ? Yanlışlıkla gelmiştir kesin. Kalbime inecekti şimdi ya. Bildiğiniz horon oynar gibi titriyordum. Hani horon oynayan insanlar titriyor ya kafalar, eller felan bende öyle titriyordum. Titrediğim, heyecanlandığım çok açık bir şekilde ortadaydı. Yani kendimi tutamıyordum yapcak bir şey yoktu. İç sesim " horon açmamı ister misin gerizekalı ? Sorsana çocuğa neden gelmiş " dedi. İç sesim ne kadar atarlı olsada haklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRİMSİ #Wattys2015
Novela JuvenilMerhaba arkadaşlar hikayemi okudukça beğenceğinizi umuyorum. Sadece okuyun ve yorum yapin. İlk defa yaziyorum daha once hic yazmadim bu ilk. İyi olmayabilir. ama siz yanlislarimi yorum yaparak duzeltirseniz umarim guzel seyler cikar ortaya. Kitabim...