Ertesi gün ailemle alışverise cıktım cunku yarin okullar acilacakti ve almamiz gerek bir kac sey vardi.
Acaba Utku'yla yine ayni sinifta olcak miydim ? Hadi ayni siniftayiz diyelim ayni siralarda oturcak miyiz ? Gercekten merak konusu bunlar.
Neyse ailemle alisverisimi yaptiktan sonra bendeki o acaip degisikliklerin arastirmasini yapmaya koyuldum.
İnternette vampirlerle ilgili bir kac sey arastirdim ve bu soylenenlerin hepsi bende arada sirada oluyor.
Acaba ? Olabilir miyim ? Diye dusunuyorum. Ama soyle bir bilgide yaziyordu orda ;
- Bir vampir tarafindan ısırılmadıysanız vampir olmaniz imkansiz yani vampir olmak icin vampir tarafindan isirilmaniz gerekiyor. Yaziyordu.Ben hic bir vampir tarafindan isirilmadim. Beni sadece annem babam ve Utku isirdi ve isirabilir. Baskasina asla izin vermem.
Annem, babam veya Utku vampir olmadiklari icin bende vampir degildim. Ama yinede icimde bir suphe vardi.
Bu arastirmayi surdurmeyi kestim. Cunku gercekten cok gereksiz bir konu. Dunyada bole seylerin olmadigini hepimiz biliyoruz.
Neyse kapatiyorum bu vampir konularini. Cok heyecanliyim yarin okul var. O yuzden yemeğimi yiyip hemen uyumaliyim.
Yemegimi yedikten sonra yatagima gidip uyumaya calistim ama olmadi bende kalkip bir seylerle ugrasmak istedim.
Mesela ben kucukken resim kursuna giderdim cok da guzel resimler cizerdim. Ama liseye gecince resim cizmeyi biraktim.
Canim sıkılıyor madem bende resim cizeyim. Tualimi, resim kalemimi ve boyalarimi hazirladim.
Utku'yla kendimi cizcektim. O kadar profesyonel olmasamda cizicem. Ama unuttmusum artik cizemiyorum. En azindan cin Ali cizebiliyordum.
Bende Utku'yu ve kendimi cin Ali olarak cizdim. Komik oldu ama olsun. Sira boyamaya gelmisti. İkimizin arasina bir kalp cizmistim onu boyamak icin fircayi kirmizi boyaya bandirdim.
Kirmizi rengi kagida surunce icimde cok acaip seyler oldu sanki o kirmizi boyayi alip iç der gibi hisler uyandi. Yamayacaktım. Boya hiç icilir mi ?
Artik iyi olamiyordum. Hemen resimide biraktim. Nerede kirmizi gorsem kendimi tutamiyordum.
Bu sefer durumumdan korkarak tekrar kendimi yataga attim. Hic bisey eskisi gibi olmicakti heralde. Derken hayaller kurarak sonunda uyumayi becermistim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRİMSİ #Wattys2015
Novela JuvenilMerhaba arkadaşlar hikayemi okudukça beğenceğinizi umuyorum. Sadece okuyun ve yorum yapin. İlk defa yaziyorum daha once hic yazmadim bu ilk. İyi olmayabilir. ama siz yanlislarimi yorum yaparak duzeltirseniz umarim guzel seyler cikar ortaya. Kitabim...