אריק היה צריך ללכת לפגישה, אז חזרתי לישון לקצת זמן.
כשקמתי, התאבקתי לצחצח שיניים עם היד הבריאה שלי. אני מקווה שזה יעבור בקרוב כי זה כבר הופך להיות מעיק. והדבר שהכי לא ציפיתי לו קרה. קיבלתי מחזור. במזל היה פדים בשירותים.
הייתי עם תחתונים של אריק, וחולצה שלו. שלא הפסקתי להסניף מהרגע שהוא הלביש אותה עליי. הבטן שלי התחילה לכאוב מרעב, אני מקווה. וירדתי למטה.
הבטן שלי התחילה לקרקר כשהרחתי את ריח הפנקייקים.
נכנסתי למטבח ולא היה כאן אף אחד. הריח הרגיש כל-כך טרי, כאילו מישהו עשה את זה עכשיו.לפתע הרגשתי זוג ידיים חסונות וגדולות, עוטפות את מותני.
וכבר יכולתי לדעת מי זה, הרגשתי את הכאב בטן נעלם כלא היה.
מוזר? מאוד. אני אוהבת את זה? מאוד.
״אני אוהב את המראה שלך עם החולצה שלי״ לחש לאוזני ויכולתי רק לחשוב איך הוא הסתכל עליי, בטח כמו שהסתכל עליי אתמול עם חולצתו. ולא היסס לומר לי את זה גם אז. הרגשתי את ידו מעבירה את כל שיערי לצד אחד, והסתובבתי עם ראשי הכי רחוק שיכולתי. וראיתי מהצד של העין את גרונו. לעזאזל למה הוא גבוה ככה?. החזרתי את הפנים שלי למקום והסתכלתי קדימה בזמן שהתחלתי להרגיש את הנשיקות החמות שלו על צווארי.
ידי הונחה על ידו השנייה מתוך אינסטינקט, וגניחות קטנות יצאו מפי.
״אלוהים, אני מאוהב בקול שלך.״ נהם לאוזני, ורציתי להתגרות.
״בקול שלי מתי?״ שאלתי בסוג של גניחה מתמשכת. ״כשאת גונחת את השם שלי.״ ידו הפנויה התחילה לרדת למטה, אך עצרתי אותה בידי.
״מה יש?״ שאל, ופשוט הסתובבתי לעברו. אלוהים, יש מצב שהוא התייפה?, איך הבנאדם הזה כל-כך יפה?. הוא כחכח בגרונו והחזיר אותי למציאות. ״קיבלתי״ מבטו היה מבולבל.
״מה קיבלת?״ שאל, מחכה לתשובה. ״מחזור״ עניתי קצת עצובה, יכל לקרות עכשיו דברים יפים. ובמקום זה אני במחזור.
״אה.״ אמר וראיתי את פרצופו מבואס לרגע ואז חזר לעצמו. לפרצוף החם יותר, המבין שלו.
״הכל בסדר, אבל שבוע הבא אני אשבור לך תצורה״ אמר ונתן לי נשיקה שהפכה להיות טובענית בשנייה. ידיו ירדו לישבני ומחצו אותו, גנחתי לפיו והוא התנתק ממני.
״עוד כמה רגעים אני לא אחזיק את עצמי, אז אני אלך. תאכלי.״ נתן לי נשיקה על המצח וצפיתי בו הולך עם חיוך. הסתובבתי לפנקייקים.
מה עשיתי שמגיע לי כל הטוב הזה?.-
לא היה לי מה לעשות אז סתם צפיתי בטלוויזיה, חיפשתי שוקולד שלא היה. פתאום היה לי חשק לשוקולד, אבל זה תמיד קורה לי במחזור.
הייתי קצת בפלאפון, עד שהדלת נפתחה.
ובת'אני הופיעה שם. היא חייכה אליי.
״היי, איך את מרגישה?״ שאלה והנהנתי. ״יותר טוב.״ עניתי לה.
״אריק אמר לי שקיבלת מחזור, אז קניתי לך טמפונים ופדים. ויש כאן גם משהו שיקל עלייך עם הכאבי בטן.״ הגישה לי שקית, איזה חמודה היא. ״תודה רבה.״ אמרתי עם חיוך והיא הנהנה לי ויצאה מהחדר.
טוב לפחות את זה יש לי פה.
YOU ARE READING
המנהל שלי/ /my manager
Romanceאליזבת׳ קולמן. ילדה חצופה ולא ממושמעת. אבל בחצי שנה האחרונה שלה בפנימייה החליטה שהיא הופכת להיות הכי טובה שיש. אבל אז הגיע אותו אחד שגרם למטרתה להיות קשה מתמיד. אֶריק וייט, מנהל חדש שעובר לפנימייה שכוחה בדרום. פנימייה של ילדים שננטשו ואין להם אף אח...