פרק 33- תודה

1.2K 71 19
                                    

התנשקנו במן תשוקה ואגרסיביות. לעזאזל זה מרגיש כל-כך טוב.
נכנסנו לאחד התאים והורדתי את המכסה בשניות והושבתי אותו עליו ועליתי מעליו. אני אשכח אותך. בכל דרך אפשרית.
״תרד לי?״ שאלתי בגניחה לפיו. לא ידעתי אם יסכים או ירצה, העיקר שאני ישכח ממה שהוא עשה.
״בבקשה״ אמר, והפך אותנו. רגלי נפתחו באוטומטיות וראשו צלל בין רגליי. התחלתי להרגיש טוב. תשכחי ממנו. למה אני מרגישה חרטה אצלך?!. אנ-אני לא יודעת. גניחה עזבה את פי שהבנתי שאני לפני גמירה. אבל לא יכולתי לעשות את זה. הצפה של גועל הכתה בי.
אני יודעת שאני צריכה לעבור, למצוא ריבאונד ולהמשיך הלאה כי אני והוא זה לא יקרה. אבל אולי זה מוקדם לי מידי?. זה בסדר אם זה מוקדם לך, עכשיו זה הזמן לבנות את עצמך ולהשקיע בעצמך.
״תע-תעצור״ מלמלתי בגמגום. והוא הרים את עיניו אליי אך לא עצר.
״לא.״ שמעתי אותו. מה לעזאז- גניחה עמומה וחזקה יצאה מפי כשגמרתי על פיו. עיניי התמלאו בדמעות, העפתי אותו עם ידי והתיישרתי. העלתי את תחתוני ואז את מכנסי. וראיתי שהסתכל עליי מוזר. פתחתי את התא. ״כשאישה אומרת לא, זה לא.״

-

נקודת מבט אריק וויט:
חיכיתי לאליזבת׳, חיכיתי וחיכיתי.
״איפה היית?״ שאלתי אותה למרות שידעתי. עניין אותי לדעת אם תשקר לי, מה שרוב הסיכויים יקרה. מבטה היה מבולבל ומפוחד.
זה לא נראה שידעה מה היא עושה. אם הוא הכריח אותה אני נשב-
״בחדר״ השפילה את מבטה. אני פאקינג שונא שהיא עושה את זה.
״למה לא הגעת לכאן אחרי האוכל?״ התקרבתי אליה בכמה צעדים ושמתי לב לגופה שהגיב אליי. ראיתי אותה מתכווצת מעט. מנסה להסתיר את טוני הכועס על הפעולה.
״אנ-אני לא יוד-.. מה אתה רוצה אריק?״ קטעה את עצמה, היא לא נראית כמו עצמה. היא נראית מבולבלת ממש. היא לא פה. המחשבות שלה במקום אחר. אולי מתחרטת ששכבה איתו?. למה אתה חושב שה- אני לא יכול לחשוב אחרת. היא כבר שמה על עצמה תוית שאני לא מצליח לא לראות. אני זוכר שהיא השתמשה בגוף שלה בארגנטינה ואני לא יכול לשכוח מזה. מה מונע ממנה לעשות את זה עכשיו?.
״לכי לישון אליזבת׳, לילה טוב.״ חזרתי אחורה. וראיתי שהיא נדרכה.
אני חושב שהיא רוצה לספר לי, אבל לא מצליחה. איזה באסה שאני יכול לראות לה את זה בעיניים גם בלי שהיא תדבר.
״לילה טוב״ אמרה, ויצאה ממשרדי. אני יודע שהיא לא צריכה להסביר לי, כי אני כלום בשבילה. לפחות צריך להיות כלום בשבילה.
אבל אני יודע שאני עדיין שולט עליה, והיא עדיין חושבת עליי. היא מנסה לשכוח, ואני רוצה שהיא תשכח כי לא יהיה בנינו כלום.
היא ילדותית מידי, מינית מידי. וזה בסדר כי היא ילדה, היא ב-גיל הזה. אבל זה לא בשבילי, אז למה זה עדיין מציק לי שהיא עושה את זה?. שהיא עוברת הלאה?. ויותר גרוע, שהיא משתמשת בגוף שלה בשביל זה.

המנהל שלי/ /my managerWhere stories live. Discover now