״א-אתה רוצה לראות?״ חזרתי אחריו קצת לא מאמינה. הוא הרגע הבהיר לי שהוא צריך זמן, ועכשיו הוא רוצה לראות אותי בהלבשה תחתונה. הוא הנהנן בביטחון ושחרר את זה. מה אני עושה עכשיו?. אממ הולכת להחליף לזה. למה אני לחוצה?. הוא התיישב על הכורסא, ובלעתי את רוקי כשעיניו החודרות הביטו לתוך עיניי.
״את מתביישת?״ שאל בצרידות ומיהרתי להניד בראשי.
״ממך? בחיים לא.״ אמרתי והלכתי להחליף לזה בשירותים. זה היה סט אדום, ויפה. חשוף אבל לא תכננתי שמישהו אחר חוץ ממני יראה את זה בקרוב. אבל אם זה גם ככה מישהו שראה... אז לא אכפת לי.החלפתי לזה בזריזות. במזל יש פה בשירותים מראה.
אז הצלחתי לראות איך זה מונח על חצי מגופי. כלומר, רק עד החזה.
למטה.. אני צריכה לנחש. או שתחכי לתגובה שלו ותביני לבד. או.
יצאתי מהשירותים, אחרי כמה נשימות ושיכנועים עצמיים.
מבטו ישר נתפס במבטי, אך לאט לאט הוא ירד מטה. סורק את גופי.
אם כבר אז כבר. עשיתי סיבוב, איטי מאוד וחושני. בסיומו הוא כבר עמד מולי. ופרץ של ביטחון עצמי חדר אליי. לא פחדתי.
״אתה אוהב את מה שאתה רואה, מר וויט?.״ לחשתי והסתכלתי על שפתיו. שמעתי אותו לוקח נשימה. ״יותר מידי.״ הרגשתי את עצמי מתפוצצת מבפנים. החיוך שלי התפרס על פניי ברגע. לשמוע אותו אומר את זה.
״תמחקי את החיוך״ אמר בתקיפות, וחייכתי חיוך צדדי.
״או שמה?״ אח להתגרות זה הדבר הכי כיף שיש, במיוחד בו.
לפתע הוא תפס את קו לסתי חזק ורק הסתכל על שפתי, אני רואה שהוא רוצה.
״אחח, איך לא מגיע לך.״ העלה את עיניו לעיניי ונשכתי את שפתיי מהטון הזה שיצא לו, טון שאומר שהוא מוכן לשבור הכל בשביל לזיין אותי. אבל הוא מלא באגו, אז הוא לא יעשה את זה.
״בבקשה״ התחננתי כי אני יודעת מה הוא אוהב. הוא אוהב שאת החלשה, הוא כמו כל גבר טיפוסי. מחפש מישהי לשלוט עליה. ואין לי בעיה להיות אותה אחת. הוא נשם עמוק ונשך את שפתו התחתונה בצורה שהרעידה את גופי. התקרבתי אליו והוא הרחיק אותי.
״היית ילדה רעה מאוד.״ פאק- מי. למה הוא אומר את זה?. ועוד בטון הכי מחרמן בארץ. יש לו קול כל-כך אפל מתי שהוא רוצה וזה פשוט גורם לי להירטב עד שזה יזלוג על רגלי.
״אני יודעת, אני לא אעשה את זה יותר.״ הסתכלתי עליו עם עיניי כלבלב ואני רואה שהוא נשבר. הוא שחרר אותי והתקדם לדלת. כנראה שטעית.
״תתלבשי, את באה איתי.״ אמר בהחלטיות, ופתח את הדלת.
״לאן?״ שאלתי מתעלמת לגמרי מהנוזל שיש לי על פנים הירך.
״לבית שלי. יש לי שם דברים שעוזרים לי להתמודד עם ילדות רעות, כמוך.״ אמר ועזב את החדר. חיוך גדול עלה על פניי. ורצתי לשקית שעל המיטה ולבשתי מעל ההלבשה התחתונה את השמלה. סירקתי קצת את שיערי, ויצאתי. אפילו לא טרחתי לנקות את רגלי. הוא יודע שהוא עשה את זה, אז למה להסתיר. זה הרי יקרה שוב.-
הגענו לבית שלו. הוא פתח לי הדלת והוביל אותי להיכנס ראשונה.
פאק. אם חשבתי שהקודם גדול אז אני צריכה לחשוב שוב. הוא הוביל אותי לחדר בקומה השנייה. הוא פתח בשבילי את הדלת ונכנסתי.
מה? דפאק?.
החדר שלו ענקי!. והכל פה בצבעים רגועים כאלה. שחור, אפור, לבן.
הסתובבתי קצת בחדרו, מתעלמת ממנו לגמרי. נפעמת מהגודל והיופי.
״בואי לכאן.״ שמעתי את קולו השולט ויצאתי מהשירותים שגם הם ענקיים. זה ליטרלי החדר שלי בפנימייה.
ראיתי אותו יושב על המיטה. דומיננטי בישיבתו.
התקרבתי אליו באיטיות, לא ידעתי מה יעשה.
YOU ARE READING
המנהל שלי/ /my manager
Romanceאליזבת׳ קולמן. ילדה חצופה ולא ממושמעת. אבל בחצי שנה האחרונה שלה בפנימייה החליטה שהיא הופכת להיות הכי טובה שיש. אבל אז הגיע אותו אחד שגרם למטרתה להיות קשה מתמיד. אֶריק וייט, מנהל חדש שעובר לפנימייה שכוחה בדרום. פנימייה של ילדים שננטשו ואין להם אף אח...