פרק 18- משותקת

1.8K 108 36
                                    

עליתי לחדר, תום אמר שהוא צריך לסדר משהו ושניפגש עוד 10 דקות למטה. החלפתי לבגד ים שאריק הביא לי, במזל אני חיה בחדר עם חולת ניקיון והיא שטפה לי אותו והוא התייבש על כיסא.
לבשתי במקום הטייץ שורט כחול, ואת הגופיה השחורה. סירקתי את השיער שמתי מסקרה, והסתכלתי על עצמי במראה ואהבתי את מה שראיתי.
היילי ומאיה עדיין ישנות. הייתי מביאה להן כדור להנגאובר שלהן אבל אין לי מאיפה. חיכיתי קצת על המיטה מדפדפת באינסטגרם. סתם שיעמום. אחרי כמה דקות, יצאתי.

לחצתי על כפתור המעלית כמה פעמים. והמעלית נפתחה, מר וויט ואשלי עמדו בתוכה. היא נתנה לי מבט מעצבן. והוא... גם. אולי הם מתאימים יותר ממה שחשבתי. ״אתם יורדים למטה?״ שאלתי, ״ל-״ ״כן״ אריק קטע אותה. הסתכלתי עליה ואז עליו, לא הבנתי. טוב, מה אכפת לי. נכנסתי למעלית. רגע לפני שהמעלית נסגרה הוא עצר אותה עם ידו. והיא נפתחה שוב. אני ואשלי הסתכלנו עליו לא מבינות.
״אשלי, תוכלי לצאת אני צריך לדבר עם אליזבת׳״ זה לא היה נשמע שאלה בעליל. רגע מה לדבר עם אליזבת׳. אין לי כוח כבר לשיחות המעצבנות שלו!. ״בטח״ הנהנה כמו כלבה טובה ויצאה. גם ביציאה היא הביאה לי מבט מלא שנאה כזה. אין לי פאקינג מושג למה. אולי היא מרגישה מאויימת או שאני לוקחת לה אותו, אבל זה ממש לא הסיפור.
המעלית נסגרה. השקט היה כמו פצצה מתקתקת. ״לאן את הולכת?״ זה מה שרצה לשאול?. ״ל... בריכה״ התעכבתי קצת אבל בסוף הצלחתי. הוא הנהן. ״את יודעת שאם תכננת לצאת מהמלון בלי אישור שלי את טועה״ פאק שכחתי שאני עדיין אצלו בפנימייה. ״לא תכננתי, אבל עכשיו שאתה אומר את זה ככה... אני יכולה?״ שאלתי. הוא הסתכל עליי במבט חושד. ״מה עם הגב שלך?״ העביר נושא. ״יותר טוב״ אחרי שהוא עשה לך תמסאז׳ השתחררו לך המון דברים. ״עשית עבודה טובה אתמול״ המשכתי, לא יודעת למה. רציתי. כן אני מגעילה את עצמי לפעמים. ״שמעתי״ הובכתי. הוא בטח מתכוון לקולות שיצאו לי. היינו רק בקומה 17. ״לא התכוונתי להביך אותך״ אמר. ״אבל הבכת״ הסתכלתי על הרצפה. גם אם משלמים לי אני לא מעלה את הראש.
״איך אני יכול לפצות אותך?״ השאלה הזאת תפסה אותי לא מוכנה, היה לי כל-כך הרבה בקשות בראש מהאיש הזה. ״תן לי ללכת?״ יותר שאלתי מביקשתי. העלתי את עיניי. עלאק אם משלמים לך.. סתמי כבר.
״נו בבקשה, אני אחזור לפני המסאז׳״ ראיתי שחשב על זה. ״עם מי את הולכת?״ בלעתי את רוקי. הוא לא יאהב את זה. אבל אני חושבת שהוא כבר יודע. ״עם תום״ אמרתי חוששת. ראיתי את לסתו מתהדקת. ״אמרתי לך כבר מה אני חושב על הקשר הזה״ הזכיר. ״לא קורה כלום. הוא גדול ממני במספיק שנים בשביל להבין שהוא לא יזרום איתי״ הוא כן יזרום איתי, וכן אני אגרום לזה לקרות אם בא לי. ״הוא גבר.״ הוא אמר, מה בגלל שהוא גבר אז הוא יתעלם מהקול השפוי שלו שאומר לו לא לזיין ילדה בת 17 שהוא נמשך אליה?. כן!.

המנהל שלי/ /my managerWhere stories live. Discover now