הי אהובות שלי
הפרק של הוא קצת עם טריגר של הטרדה מינית אז מי שלא יכולה לקרוא את זה מוזמנת לחכות פשוט לפרק הבא או לעבור את הקטע הזה ספציפית
אני מגיעה הביתה ורואה את אמא יושבת בסלון, היא צופה בסדרה האהובה עליה.
״היי אמא.״ אמא מסובבת את ראשה אלי ומחייכת ואז אומרת
"ברליני שלי, ילדה קטנה שלי, מה שלומך ?" שואלת ברכות, החיוך העדין שלה הרגיע אותי, אמא התייחסה אליי בעדינות, מאותו יום שניסיתי להתאבד, כולם שינו את התנהגותם כלפיי.
"אמא, אני בסדר בדיוק בדרך לחדר לנוח קצת לפני שאני מכינה שיעורים."
"ברליני, אלכס היה פה הוא השאיר לך את זה." אמא קמה מהספה מרימה מהספה לידה קופסא ואז מתקדמת אלי ומגישה לי את הקופסא, האריזה הייתה נראית יוקרתית מאוד. אמא חייכה אלי חיוך קטן .
"אמא מה זה?" שאלתי בחשש. לא הושטתי ידיים לקופסא, הרגשתי שמשהו לא תקין.
"ברליני את יוצאת עם אלכס לדייט ולא סיפרת לי?"
"כן, אמא הוא הזמין אותי היום לצאת איתו לדייט." ובסוף לקחתי ממנה את הקופסה אחריי שהיא ממשיכה לדחוף אותה לידיים שלי.
"טוב, ברליני אבל תשמרי על עצמך , תבטיחי לי שאם קורה משהו את מתקשרת אלי בסדר?" ושוב הקול המודאג שלה יוצא, אני לא אשב בבית לידה כל היום. גם לי יש חיים אחרי הכל.
״בסדר אמא מבטיחה לך.״ הבאתי לה נשיקה בלחי והלכתי לכיוון החדר שלי, הנחתי את הקופסא על המיטה ופתחתי אותה. גיליתי שמלה מדהימה בצבע שחור הוצאתי אותה מהקופסא היא היתה קצרה מדי עם כתפיות דקות, סקסית מדי לא מה שאני רגילה ללבוש. "אני לא חושבת שזאת שמלה שמתאימה לדייט ראשון היא פחות הסגנון שלי היא ממש קצרה בשבילי."
בסופו של דבר החלטתי לא ללבוש אותה ובמקום השמלה החלטתי ללבוש מכנס שחור צמוד וחולצה שחורה במידה גדולה. סידרתי אותה בזווית שתחשוף את עור הכתף שלי. בינתיים יש לי עוד זמן להתארגן, אז אני מתיישבת מול המחשב ונכנסת למשחק סימס בדיוק קופצת לי הודעה מהנסיך אפל הוא גם אחד מהאנשים הכי קרובים אליי אני מרגישה איתו מוגנת אפילו שזה רק דרך מחשב אני נכנסת לשיחה.
נסיך אפל מחובר
נסיך אפל: שלום נסיכה אפלה שלי
נסיכה אפלה: שלום נסיך האופל שלי
נסיך אפל: רוצה שנשחק עם הסימים שלנו שיפגשו עכשיו
נסיכה אפלה: יאללה זורם אולי תספר לי מה נשמע איתך איך אתה?
נסיך אפל: אנחנו מדברים קרוב לשנה כבר, אז אני בסדר בינתיים מחכה לטרמפ שלי.
נסיכה אפלה : טרמפ? לאן אתה נוסע??
YOU ARE READING
רסיסי הלב
Romanceמספר 21 -רגשות 🎖 **הפרקים יכולים להיות עם עריכה ויכולים להיות בלי כי כנראה התפספס לי!** זוג אנשים שנפגשו פעם אחת. אבל לא זוכרים את זה. אחרי כמה שנים הם נפגשים שוב ומבינים שהם בלתי נפרדים. ברלין: אחרי כל האכזבות בחיים והבעיות אישיות שלי רק רציתי לה...