"משחק מזל זה לעמוד פנים אל פנים מול הגורל." ~ אנטול פרנס
אני מרגישה שהזמן קפא. מולי נמצא הבחור שהציל את חיי, עיני הטורקיז שלו ננעצות בי ומקפיאות כל תא בגופי. אנחנו עומדים שם, מנותקים מהעולם, עד שאני זו שמזיזה את הראש ראשונה. לחיי בוערות ואני מרגישה את האודם מתפשט גם על חזי. אני לבושה בסרבל סגול והשיער שלי פרוע. הציור עם עיני הטורקיז נמצא ממש מאחורי, ואני מסתירה אותו בגופי. הבחור שמולי ממשיך להסתכל עלי ואני מנסה להרגיע את עצמי. "ברלין, תרגעי. הכל בסדר, אני בסדר, הכל בסדר. הוא פה, זה הגורל שלנו," אני לוחשת לעצמי.
מאיה מסתכלת עלינו ושואלת, "אתם מכירים?"
אני והבחור עונים ביחד, "אפשר להגיד שכן." מאיה ויניב נראים מבולבלים מאוד. אני מבינה שמאיה רוצה פרטים. היא יודעת שהייתי בבית חולים, אבל לא יותר מזה. גם לא על הנפילה שעדיין משאירה לי כאב ראש, אבל אני בסדר. אין לי יותר סחרחורת אז אני בסדר.
הבחור מסתכל עלי ואני לא זוכרת את שמו. הוא לוחש לי כשהוא מתקרב אלי העדינות מבלי להפחיד אותי "את בסדר?"
"כן,אני בסדר, עדיין יש כאב אבל פחות." אני עונה. מאיה ממשיכה להסתכל עלי בסקרנות, אז אני אומרת, "בואו נלך לסלון, נשב בנוח ואספר לך. יניב, אני אצטרך שתתמוך במאיה כי מה שאני הולכת לספר לא יהיה לה קל בכלל."
מאיה דופקת לי פרצוף עקום ומנסה להתווכח ללא מילים. "שבי," אני אומרת לה כשאנחנו מגיעות לסלון. היא מתיישבת ושותקת, ומחכה.
"טוב, מאיה, את זוכרת את השכן שלי אלכס?" קשה לי לדבר על זה מבלי שתרעד לי היד. אפילו לא שמתי לב שהתחיל לי דופק מהיר. אני רואה את היד של לב על הברך שלי. כן, הוא אמר לי את השם שלו כשיצאנו מהחדר. הוא מרגיע אותי עם ליטופים קטנים. אני לוקחת אוויר ומחכה לתשובה של מאיה.
"כן, אני זוכרת, אני לא אהבתי את זה," מאיה אומרת.
"כן, אני יודעת," אני ממשיכה. "טוב, נתחיל. אלכס הגיע אלי הביתה, אסף אותי עם פרחים, לבוש יפה ונראה ג'נטלמן."
"ואז יצאנו ביחד לפאב די מרוחק מהבית. סמכתי עליו, אפילו נדלקו נורות אדומות כשהגענו למקום שהיה ממש אפל ומרוחק. לא ממש אהבתי להיות שם, אבל זה היה אלכס. אני מכירה אותו לא מהיום.", "עזבו את זה שהוא מפלרטט עם המלצרית, כן וגם עם המארחת. אני ממש רציתי ללכת הביתה."
"בקיצור, נחזור לסיפור. אני יושבת עם אלכס בשולחן. בינתיים הכל טוב, אנחנו מזמינים לאכול, מדברים, נהנים ממוזיקה טובה. אני אומרת לאלכס שאני הולכת לשניה לשירותים. בזמן שהייתי בשירותים, אלכס שם לי בכוס סם אונס. לא ידעתי. כשחזרתי משירותים, שתיתי את המים שלי לפני. לא חשבתי שהוא יעשה משהו נורא כזה."
YOU ARE READING
רסיסי הלב
Romanceמספר 21 -רגשות 🎖 **הפרקים יכולים להיות עם עריכה ויכולים להיות בלי כי כנראה התפספס לי!** זוג אנשים שנפגשו פעם אחת. אבל לא זוכרים את זה. אחרי כמה שנים הם נפגשים שוב ומבינים שהם בלתי נפרדים. ברלין: אחרי כל האכזבות בחיים והבעיות אישיות שלי רק רציתי לה...