פרק 12 לב - הפנטזיה שלו 🔞

79 5 3
                                    

"אנשים שאין להם פנטזיה, לא עושים דברים פנטסטיים"

נסיכה אפלה: שלחה תמונה

אני נכנסת לתמונה שנסיכה אפלה שלחה, ורואה שזו תמונה של השפתיים שלה. הן מלאות, ורודות ויפות. היא נתנה לי משהו אישי, וזה כבר אומר משהו. אולי התקדמות מסוימת.

נסיך אפל: "אחלה שפתיים 😉 עכשיו יש לי חלק ממך."

נסיכה אפלה: "חח, מצחיק מאוד. דרך אגב, יש לי תמונה שלך של הרגליים שלך. נראות ממש ארוכות."

נסיך אפל: "כן, אני די גבוה, אז הרגליים שלי ארוכות. מצטער על התמונה הקודמת."

נסיכה אפלה: "הכל בסדר, זה קרה. אנחנו בסדר. אבל אני צריכה ללכת עכשיו, אז אדבר איתך יותר מאוחר. שיהיה לך יום טוב, נסיך אפל שלי 😉"

נסיך אפל: "להתראות, גם לך נסיכה אפלה."

מזל שהשיחה עברה טוב. לא חשבתי שהיא תתפתח ככה. זה חדש לי לגמרי... אני יושב מול המחשב, עובר על עוד מיילים ואז בודק בתוכנה את משחק כדי לוודא שהכל עובד טוב ואין בו פגמים לפני שאנחנו שולחים אותו החוצה. בזמן שאני עסוק בעבודה, אני מקבל הודעת ווצאפ שקופצת על מסך המחשב.

ברלין: היי, לב, זאת ברלין. החלטתי לטוס איתכם לאמסטרדם בסוף!

ישששש! אני צועק כמו משוגע מרוב אושר. אופס...

אני: באמת? את טסה איתנו? הכוונה איתי?

ברלין: כן, החלטתי לטוס איתכם, אבל אתה חייב להסביר לי כמה דברים.

אני: בסדר גמור. נוכל להיפגש מחר, ואסביר לך הכל. מה את אומרת?

ברלין: אין בעיה, מחר אפשר. אני עדיין בבית וחוזרת ללימודים רק בעוד שבוע, אני מקווה.

אני: אז בינתיים אני אקנה את הכרטיסים. לא אכפת לך לשבת במחלקת עסקים, נכון?

ברלין: בחיים לא ישבתי במחלקת עסקים. זה לא יקר מדי?

אני: אמרתי לך שאני אשלם. אין לך מה לדאוג לגבי כסף. הכי חשוב שתהיי מוכנה נפשית לאמסטרדם ולטיסה. מחר אסביר לך הכל.

ברלין: בסדר גמור, מחכה למחר. להתראות לב.

כעבור חמש דקות, נשלחת לי הודעה נוספת, הפעם ממייק:

מייק: אחי אני סוגר כרטיסים עכשיו למנדי. מה קורה איתך?

אני: אמת, ברלין שלחה לי הודעה שהיא רוצה לטוס איתנו. בדיוק התחלתי לחפש טיסה ומקום מגורים. אנחנו צריכים חדר לעוד שלושה חודשים.

מייק: מעולה, דיברת עם יניב גם?

אני: כן, מאיה טסה איתו. שאלה, אחי, אתה סוגר כרטיסים למחלקת עסקים עם תא פרטי גם?

רסיסי הלבWhere stories live. Discover now