פרק 3 לב דרך חזרה הביתה

117 12 7
                                    

היי אהובות
מצטערת שלקח לי זמן לעלות את פרק מקווה שאצליח לעלות לכם יותר כי אתן הולכות רק להתאהב בהם 😍😍😍

אני יוצא משדה התעופה לחפש מונית, לא רציתי שאבא יבוא לאסוף אותי, מצאתי מונית והתחלנו לנסוע במהלך הנסיעה שמעתי רעשים ממנוע ואז המונית התחילה להאט הנהג עצר בצד של הכביש ופנה אלי
"אני מצטער אבל יש לי כרגע בעיה עם הרכב ואני יכול להזמין לך מונית אחרת בינתיים אבל זה יקח בערך כמה זמן כי אין ממש מוניות באזור הזה."
"אוקי, אז בינתיים אני יעשה סיבוב פה ליד"
"כן, אין בעיה תשאיר את המזוודה שלך אצלי בינתיים רק תשאיר לי מספר טלפון שאוכל להתקשר להגיד לך מתי מונית אחרת תגיע לאסוף אותך"
"אוקי, תודה" אני אומר.
בינתיים אני מתרחק מהמונית כי מתחשק לי משהו לאכול ואני רואה מלא אורות כאלה אז זה אומר שיש פה מסעדות כי אני ממש רעב אני מתקרב לאור שאני רואה, לפתע משום מקום אני שומע רעש של משהו נסחב או נגרר לא בדיוק יודע אני מתקדם לאט לפי הרעש בצעדים שקטים.
פתאום מול העיניים שלי אני רואה בחור די גבוה לא ממש אני יכול לראות את הפנים שלו אבל נראה לי השיער שלו בלונדי וגוף קצת רחב לא כמוני אבל עדיין אני מוריד את העיניים שלי לידיים שלו הוא במרחק של כמה סנטימטרים ממני הוא לא רואה אותי אבל אני קולט אותו, אני רואה דמות אני חושב שזו בחורה אני קולט שחולצה שלה קרועה קצת חשוך אז אני מנסה טיפה להתרגל לחשכה ולראות מה קורה, אני מתקדם עוד קצת קרוב ורואה את בחור מנסה לדחוף את בחורה בכוח לרכב היא נראה קצת מעולפת עיניים שלה נפתחות ונסגרות כאילו היא מנסה להילחם כדי לא להירדם שם או לא להיות מחוסרת הכרה הוא נוגע בה בכל מקום אני שומע משהו נקרע שם, כבר האינסטינקטים שלי עובדים מהר ואני תופס ריצה מרים את הרגל מעייף את הגבר על ...
"עוף ממנה בן זונה" הבחור מפנה את הראש שלו אלי במטרה להעיף לי אגרוף אני זז הצידה מעיף אותו על הרצפה עולה עליו ומתחיל לפוצץ לו את הפנים באגרופים הוא מנסה להגן על עצמו אני לא מפסיק להרביץ לו עד שאני רואה שיש לו דם על הפנים אני ממשיך ככה אני קולט שהעיניים שלו מתחילות להיעצם לבד ואז משחרר אותו, מוריד את חגורה של המכנס וקושר לו את הידיים ומרים אותו פותח את התא מטען של רכב שלו ודוחף אותו לשם.
אני בא לחייג למספר נייד שהנהג נתן לי, בדיוק שאני רוצה לחייג אליו הוא הטלפון שלי בדיוק מצלצל ומופיע הטלפון של הנהג אני עונה לו
נהג מונית: לקוח מצאתי מונית שתחליף אותי
אני: מעולה אני נותן לך את הכתובת של המקום שאני נמצא בו ואת המזוודה שלי תעביר לנהג מונית השני שיסע עם המזוודה, תודה אשלם מה שצריך.
נהג מונית: אוקי כמה דקות אנחנו אצלך.
אני מנתק את השיחה זז לכיוון הרכב לראות מה שלום הבחורה אני בודק את דופק שלה הוא בינתיים בסדר אני מסתכל על הגוף שלה רואה שהחולצה שלה קרועה ורואים את החזיה שלה אני מוריד ישר את החולצה שלי מניח על הגוף שלה. בינתיים הנהג מונית מגיע אני רץ למזוודה שלי פותח את המזוודה מוציא משם עוד שתי חולצות אחת שתיהיה קצת ארוכה כדי לחסות אותה חוזר אליה שם עליה את החולצה מסתיר את תחתונים שלה כי המכנס גם קרוע ואני לובש את החולצה השניה.אחרי זה אני נותן כסף למונית וכתובת ואומר להעביר את מזוודה לבית של אבא שלי..
אחרי כמה דקות אני מצלצל למשטרה ומד"א ומחפש את התיק שלה ואני רואה את טלפון שלה והרבה שיחות שלא נענו מאמא שלה ומישהי בשם מנדי אני מצלצל למנדי היא עונה ואומרת
מנדי: ברלין תודה לאל שאת עונה את בסדר רק עכשיו שמעתי שיצאתי איתו בבקשה תגידי לי שאת בסדר"
אני: אני מצטער, אני מצאתי את אחותך היא כמעט נאנסה
מנדי: מהההה? איפה אתה?
אני: אני שולח לך כתובת וגם הזמנתי משטרה היא בדרך
מנדי: תודה אני בדרך אל תתקשר להורים שלי הם לא ישרדו את זה שוב
אני: אוקי
אני מתקשר לאבא שלי אבל ישר מעביר לתא קולי כנראה אבא שלי עסוק.
אני: אבא אני אגיע יותר מאוחר המזוודה שלי בדרך קרה משהו בדרך אספר לך שאחזור הביתה אל תדאג. אני מנתק את השיחה. רק חזרתי לארץ, אני מתקדם לבחורה שוב ממשיך כל פעם לבדוק דופק בינתיים היא בסדר אני מנסה לתת לה לשתות מים ואז אני שומע סירנות סוף סוף.
אני מתרחק בחורה מתקדם לכיוון הסירוניות ומסן להם להגיע השוטר יוצא מרכב ואני ממצמץ את העיניים כמה פעמים לא מאמין למראה עיניי אני רואה את מייק.
"לב?!"
"מייק?!"
"אחי כמה זמן לא ראיתי אותך" אנחנו מתחבקים חיבוק גברי כזה ואז מייק מפנה אלי את הראש
" למה קרתה לנו?"
"בואו אני יראה לך" אני ומייק מתקדמים לרכב ואני מסמן על תא מטען מייק מתקדם לשם אני מסמן לא זה אני רוצה לראות לך
"לב מה קורה פה אתה מוכן לדבר איתי?" אנחנו מתקדמים לצד הנוסע ואני מראה לו בחורה נמצאת כל כך הפוכה עם בגדים שלי מכסים אותה. מייק מתקדם עוד יותר קרוב לשם ונהיה לבן כמו סיד לפתע אנחנו שומעים צעדים חזקים לכיוונו אנחנו מרימים את הראש. מייק עוזב אותי לרגע ורץ לכיוון הבחורה אומר לה משהו והיא מתפרקת לו על הכתף, שניהם מתקדמים לכיווני ואני פותח קצת את הדלת ושם הבחורה עם הפנים למטה והגוף שלה רפוי עדיין יש דופק.. ואל לחי יש סימן אדום אני חושב שהבחורה הזאת שנמצאת עם מייק זאת אחותה זאת שדיברתי איתה היא נופלת על הרגלים של הבחורה ברכב מנסה להוציא אותה החוצה. לפתע אנחנו שומעים סירנות של מד"א, פרמדיק ישר יוצא מרכב מתקדם לכיוונו ואני אומר ללא מילים הבחורה שנמצאת על הרצפה ליד אחותה הוא בודק אותה ואומר לאחותה שהיא חייבת לנסוע לבית חולים בהקדם.
מייק פונה למנדי לכי תסעי איתם אצטרף אליך היא מחבקת אותו נותנת לו נשיקה על שפתיים והולכת ביחד עם פרמדיק ואחרים לכיוון אמבולנס.
מייק פונה אלי "איפה הוא?" אני מנסה להבין על מה מדבר
"לב איפה הבחור שכמעט אנס את ברלין?"
"בתא מטען" אני אומר אבל לפני שאני מספיק להתקדם מתקדם אלינו עוד בחור שעובד יחד עם מייק שניהם פותחים את תא מטען מוציאים בכוח את 'האנס' מתא מטען מפילים אותו לרצפה אני מסתכל על מייק ועל בחור שעובד יחד איתו הבחור פונה אלי ומגיש את היד שלו " היי , אני דילן " אני מחייך מושיט את היד שלו ואני לחוץ לו את היד. אני לב
מייק ודילן לוקחים את הבחור לרכב משטרי ואני הולך איתם לכיוון הרכב שלהם. אנחנו נפרדים מדילן ואני ומייק עולים על הרכב שלו נוסעים לבית חולים.
שם מנדי יושבת בכיסאות מחכה אני מתקדם ביחד עם מייק לכיוון שמנדי יושבת היא רואה את מייק ישר רצה לחיקו שלו והוא מחבק אותה ומרגיע אותה היא מרימה עליו את הראש ורואים על הפנים שלהם כמה אהבה יש ביניהם.
"הם לא נותנים לי להיכנס הם לקחו אותה ישר לטיפול נמרץ הוא הרביץ לה מייק הוא נתת לה סטירות ויש לה זעזוע מוח אני לא יודעת עם הוא שבר לה משהו אין לי מושג אבל כשהגענו הדופק שלה היה ממש חלש אני חושבת שזה לא רק סם אונס אלה הוא שם לה עוד משהו." מנדי אומרת כולה בהיסטריה ומייק מחבק ומלטף לה בעדינות את הגב ומרגיע אותה. אני עומד שם מסתכל אליהם ולא מבין מה אני עושה פה עשיתי שלי אני יכולה ללכת אבל בדיוק שאני רוצה להסתובב לנסוע הביתה, מנדי מסתכלת אלי באופן השראה או דאגה או בתודה לא ממש הבנתי לפי הפה שלה היא משתחררת מייק ומתקדם לכיוון שלי אומרת
"אכפת לך להישאר פה עד שהיא תצא מטיפול נמרץ?" אני מרגיש שאני בתוך תסריט נוראי אני לא יודע מה להגיד מצד שני הבחורה הזאת נמצאת מולי זאת אחותה של הבחורה שאני הצלתי אותה מכמעט אונס והגעתי בזמן.
"כן, אני אשאר כמה שצריך" מנדי מחייכת אלי חיוך עצוב ואז חוזרת לחיבוק של מייק והוא אמר ללא מילים.
"תודה". אחרי שלוש שעות שאנחנו מחכים, הרופא יוצא מטיפול נמרץ ושואלת מממי משפחת זאלקן מנדי ישר קופצת ואומרת שהיא אחותה. הוא מתקדם אלינו ואומר שאיפול עבר עבר בהצלחה והיא מבקש לראות את הבחור שהיא שמע את הקול שלו לפני שהיא לגמרי איבדה את הכרה. אני לוקח צעד קדימה ואומר שזה אני הרופא מחייך ואומר בואו אחריי אני מתקדם איתו לכיוון החדר הסטרילי ברלין נמצאת שם. אנחנו מתקדמים לכיוון דלת והרופא אומר
"כנס היא שם היא קצת חלשה אז לא להרבה זמן היא צריכה לנוח" אני אומר "אוקי" ואז נכנס לחדר ורואה את מיטה החדר די ענק הוא לבן ונקי יש מכשרים סביב המיטה שאני רואה החומר נוזלים מחובר לה לגוף אני מתנתק מדלת ומתקדם למיטה שלה אני רואה מולי בחורה עם שיער חום בלונדיני ועיניים גדולות ממש היא ניראת רפויה וחלשה קצת. היא מחייכת אלי חיוך עייף כשאני עומד לידה. העיניים שלה פשוט תפסו אותי לא מוכן כשהסתכלתי אליה לא יכולתי להפסיק להסתכל לה בעיניים יש בהם משהו מוכר לי כל כך שאני לא מצליח להבין מה.
"היי גיבור שלי" היא מדברת לאט אני פשוט עומד שם מהופנט מעיינים שלה. ואז עונה לה
"אני לא גיבור כל אחד היה עושה את זה"
"אני חושבת שאתה גיבור הצלתה אותי מאונס אכזרי עם לא אתה יכול להיות לא הייתי מצליחה לשרוד את זה אז תודה לך."
"אני שמח שאת בסדר" אני מחייך אליה
"אני שמחה להיות בסדר" היא עונה לי
"אני אשאיר אותך להמשיך להבריא" אני מנסה להתקדם לדלת אבל יד דקה וחלשה תופסת אותי ואני מרגיש שהגוף שלי פתאום קיבל מכת חום נעימה כזאת אני מסתובב אליה והיא מחייכת אלי חיוך יפה וקורן
"איך קוראים לך?" היא שואלת בקול חלש
"לב איך לך ?"
"נעים מאוד אני ברלין"
למה יש לי הרגשה שכבר שמעתי את השם הזה בעבר.
"נעים מאוד" אני עונה היא משחררת את היד שלי ואני מרגיש שהחום שלה נעלם וקר לי פתאום
"אתה יכול בבקשה לקרוא לאחותי שתיכנס"
"כן, אין בעיה תרגישי טוב נתראה" אני אומר שיוצא מחדר שלה ומרגיש צביטה קטנה אצלי בלב אפילו שחסמתי אותה.

רסיסי הלבWhere stories live. Discover now