🌙 Herdem 29 Bölüm 🌙

465 30 13
                                    

/Güven mi? Sadakat mi? Aşk mı? Sevgi mi? Yoksa bir kaç dakikalık zevk mi?/

Elif Alparslan'ın aldığı gergin soluğu tam dibinde hissetmiş elini hızla çekmişti. Bakışları keskin birer ok gibi duran adam ise tüm odağını Elif'e verse de buraya ortaklığı kabul ettirmek için en çok ta Elif'e yakın olmak için gelmişti. 

Planlarını hayata geçirmek en önemlisi ise, tutmasını sağlamak için sakin ve odaklı olması şarttı.

Ufak bir gülümseme bahşedip, ona ayrılan yere asistanıyla geçip oturmuştu.

"Toplantıya başlayabiliriz Sude anlaşma metnini ve dosyayı Alparslan ve Yekta beye ver"

Sude ofis çantasından dosyaları çıkarıp, ortaya koyarken Elif ve Alparslan ise yan yana oturmuş önlerine konan dosyalara göz atıyordu.

Yekta ve Yetkin ise kaşları çatık şartları ve olası durumları düşünürken Elif'in aklı son maddede takılı kalmıştı.

Tek kaşı alayla havaya kalkarken, kalemle maddenin üstünü çizip babası ve Alparslan'a gösterdi.

"Bu madde neyin nesi Uhraz bey dalga mı geçiyorsunuz bizimle" diyen tabi ki Elif'ten başkası değildi. Ne kadar asistan olsa da holdingde yakında söz sahibi olacaktı.

"Dalga denizde olur küçük hanım hangi maddeden söz ediyorsunuz" halbu ki neyin ne olduğunu biliyordu.

Alparslan sözleşmeyi buruşturup attı.

"Son maddeden ortaklık falan yok unutun bunu" dedi.

Uhraz alayla gülüp geriye doğru yaslanmış eline aldığı kalemle masada ritim tutturuyordu.

"Korkuyor musunuz yoksa Alparslan bey talep belli iş anlaşması karşılığında yani ortaklık karşılığında ki buna muhtaçsınız iş süresi boyunca işleri bu holdingde ekibimle birlikte yürüteceğiz bunda karşı çıkacak bir durum yok öyle değil mi Yekta bey" dedi yönünü bu kez Yekta'ya döndü.

Alparslan sinir ve öfkeyle nefes alıp verirken Elif elini tutup "sakin ol" diye fısıldadı.

Uhraz bu görüntü karşısında, kudursa'da belli etmedi.

Masada parmakları ritim tutan Alparslan Elif'in tuttuğu elini çekip gözlerini bir an olsun Uhraz dan ayırmadığı siyahi harelere dikip konuştu.

"Korksam karşında durmam Uhraz söylesene sır gibi sakladığın kız kardeşinin bu anlaşmadan haberi var mı duyduğuma göre baban holdingin yarısını onun üzerine geçirmiş" dedi.

Elif Alparslan'ın elini çekmesiyle bozulsada belli etmedi. Şuan iki keçi karşı karşıya boynuz tokuşturuyordu.

Uhraz alayla geriye yaslanıp parmağıyla sakallarını kaşıdı.

"Yanlış duymuşsun holdingi yani Ahrazoğlu holdingin bünyesi bana ait ben büyüttüm ben buralara kadar getirdim. Dedem yani Ahmet Ahrazoğlu bütün mal varlığını şirkette dahil bana verdi. Kız kardeşim yurtdışında dil eğitimi görüyor. Ancak soru bu değil son maddeyi kabul ediyor musunuz? etmiyor musunuz?" Dedi.

O kadar rahattı ki Uhraz biliyordu kabul etmekten başka çareleri şansları yoktu.

Alparslan ve Yekta birbirine bakıp başlarıyla onay verirken Elif, anlaşmayı tekrar tekrar okuyor. Gözden kaçırdığı bir şey var mı emin olmak istiyordu.

"Pekala kabul anlaşma, iş bitene kadar her at kontrol için birlikte Dubaiye iki haftalık gidip geleceğiz" başka şansı yoktu.

Uhraz'ın holdingi Dubaide yapılacak otel arsasının sahibinin arkadaşı olduğunu öğrenmişti.

Herdem!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin