7

2.2K 110 16
                                    

Sabah kuş sesleri ve taze ekmek kokusuyla uyandım. Kendimi çok uyuşuk ve halsiz hissediyordum. Yataktan kalkmaya üşenip bir süre tavanı izledim. Dün akşam geç saatten sonra Eslem ile Alaz gitmiş ve ben yine yalnız kalmıştım. Dün akşam konuştuklarımızı düşününce içimden küfür ettim. Neden öyle şeyler demiştim ki? Elimi telefona attım. Açmaya çalışırken şarjının bittiğini fark ettim. Dışımdan bir of çektim. Hemen şarja taktım. Kokuya bakılırsa kahvaltı hazır olmalıydı ama aşağıya inmeye çok üşeniyordum. O sırada bir kapı çalınma sesi duydum.

"Demir Bey kahvaltı hazır." Bugün Aysel Abla'da izindeydi. Ev sanki biraz yabancıydı.

"Geliyorum."

Uyuşuk hareketlerle yataktan kalkıp banyoya gittim. Aynada kendime baktım. Yüzümdeki kesikler belli belirisz duruyordu ama dudağımındaki kesik halen sızlıyor gibi kızarmıştı. Aklıma soyunma odasındaki sahneler gelince kafamı dağıtmaya çalıştım. Hemen dişlerimi fırçalayıp yüzümü yıkadım daha canlı duruyordum. Aşağı inmek için hareketlendim. Masadaki telefonuda şarjdan çıkarıp cebime koydum. Sıra en zor kısımda. Koltuk değnekleriyle yürümekte hatta merdivenden inmekti.

Zorlandığımı gören çalışan bana yardım etmek istedi.

"Efendim Aykan Bey'i çağırayım mı?"

"Gerek yok teşekkürler."

Belli ki gerek vardı çünkü sendeleyip az kalsın merdivenden düşüyordum. Mutfağa yavaş yavaş ilerleyip masaya oturdum. Kahvaltı güzel duruyordu.

"Adalet Hanım kahvaltıda kaliteli protein kaynağı olan yumurta, tam tahıllı ekmek, peynir, süt, mevsim sebzeleri ve kavrulmamış kuruyemişler yer almasını istedi."

"Hmm anladım."

Kadının garip şivesi ve gereksiz açıklamalarından başım ağrımıştı. Annem büyük ihtimalle benimle ilgilenememekten suçluluk duyuyordu.

Kahvaltıdan bir kaç çatal aldıktan sonra telefonumu aldım. Eslemden 1 cevapsız arama ve bilinmeyen bir numaradan 12 cevapsız arama. Garibime gitmemişti. Genelde annemin işi yüzünden türlü türlü dolandırıcılar sürekli arıyorlardı. Ama hiç aynı numaradan bu kadar çağrı almamıştım. Onun yerine Eslem'in aramasına geri dönecektim fakat numara sadece aramamış aynı zamanda mesaj atmıştı.

Bilinmeyen Numara
Kim olduğumu biliyorsun.
Numaramı kaydet.

Aklıma gelmemiş değildi sadece kafamdan onu atmak daha fazla düşünmek istemedim. Bana takıntılı olan hasta bir piçi neden bu kadar kafama taktım ki?

Numarayı engelledim. Belki farketmez beni rahat bırakırdı. Sonra Eslem'e geri döndüm.

- Alo? Günaydın. Naber canıım?

- Günaydın . Ne oldu , niye aradın?

- Ah.. Şey önemli bir şey değil. Kahvaltı mı yapıyorsun? Daha sonra ararım istersen.

- Yok bitirdim söyle sen. Bir şey mi unuttun?

Kafa işaretimle beni izleyen çalışana kahvaltıyı toplamasını işaret ettim.

- Haha. Evet Airpodsum sanırım ceketinin cebinde kalmış baksana sana zahmet.

- Okay bakarım bulursam sana yazarım.

- Pekiii.. Öptüm o zaman.

- Hoşçakal.

Çalışanı ilk defa burada gördüğüm için ismini bilmiyordum bu yüzden mutfaktan gelmesini bekledim. Siması da hiç tanıdık değildi yabancılara benzeyen bir dış görünüşü vardı. Genelde bütün çalışanlar benimle şakalaşır veya sohbet ederken bu kadın sadece Wikipedia gibi bilgi veriyordu. Mutfak kapısından çıktığını gördüm.

SAPLANTI | BXB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin