⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚
1786
Prens Hyunjin, o akşam yapılacak festival yüzünden en yakın dostunu da peşinden sürükleyerek saraydan kaçmıştı.
Changbin arkasına baka baka koşarken sonunda saraydan çıktıklarında durup Hyunjin'e bağırdı.
"Prens dur artık! Babanın haberi olursa vallaha götümüzü keser."
"O zaman haberi olmasın."
Yüzünde yaramaz bir sırıtış vardı.
22 yaşındaki bir baskın alfanın kanı damarlarında durmazdı elbette, mutlaka yaramazlık yapmanın bir yolunu bulurdu.
Hyunjin yeniden koşmaya başladığında Changbin de başını sağa sola sallayarak onu takip etti.
Kılık değiştirmişlerdi. Zaten halk arasında prensi pek tanıyan da olmadığından bir sorun yaşanmayacağından eminlerdi.
♪
Şehirde merkezinde baharın gelişini kutlayan kalabalık insan grupları vardı. Işıklar yanıyor, insanlar çalan yüksek müzikle dans ediyor, lezzetli yemekler yiyorlardı.
Hyunjin Changbin'i kolundan çekiştirdi.
"Şurada kızlar dans ediyor, oraya bakalım."
"Alkol stantı kurmuşlar. Lütfen oraya gidelim." Diye karşı çıktı Changbin.
"Ayrılalım o zaman."
"Geri nasıl buluşacağız?"
"Sarayda görüşürüz!"
Hyunjin bağırdıktan sonra hızla kalabalığın içinde kaybolurken Changbin de sırıttı.
Başta pek gelesi yoktu ama sonuçta gelmişti. Bu gecenin tadını çıkarması gerekirdi. O da Hyunjin'in aksi yönüne, gecenin onun için eğlenceli kısmına doğru koşmaya başladı.
Aceleleri olduğundan değildi.
Tüm halk sonsuz bir enerjiyle oradan oraya koşarken onlara ayak uyduruyorlardı.
♪
Hyunjin bir bira kapmış, kalabalığın arasına sızıp ortada dans eden kadınları izliyordu.
Bu kısmın bir köle pazarı olduğunu biliyordu.
Babası ne kadar köle pazarı işini sözde yasaklamış olsa da sarayından çıkıp halkın içine girmediği için olayları bilmiyordu. Ama halk gizliden gizliye kadınları pazarlamaktan hiç vazgeçmemişti.
♪
Kalabalığın içinden sarı saçlı bir oğlan fırladı büyük alanın olduğu bölgeye.
Elinde tuttuğu sarılı bir şeye sıkı sıkı sarılmış, peşinden koşan adamlardan kaçıyordu.
Adamlar kalabalığı ite kaka ilerlediğinden bağırışa onların geçmesi için insanlardan bir yol açılmıştı resmen.
Çocuk arkasına bakarak koşarken sonunda bir şeye çarptı, daha doğrusu bir kişiye.
Çarpmanın etkisiyle götüstü yere kapaklanırken sinirle nefes alan iki adam da ona yetişmişti.
Çocuk Hyunjin'e çarpmıştı ama bir duvara çarptığını düşündüğünden kafasını o yöne çevirmemişti bile.
İki iri yarı adam koluna girip kaldırırken deli gibi tepinmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss From A Rose | Hyunlix [Omegaverse] ✓
FanfictionPrens o gece bir gülü öptü. Artık onun eşi olmak zorundaydı. [omegaverse, hyunlix, jeongbin, yetişkin sahneler içerir (belki biraz sık)]