16. Bölüm

1.5K 235 181
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Hyunjin avdan döndüğünde babası onu girişte bekliyordu. Daha üstünü değiştirmesine ya da duşa girmesine izin vermeden onu etrafındaki muhafızlardan ayırdı, bahçedeki bir kamelyaya oturttu.

"Av nasıl geçti sevgili prens?" Diye sordu.

Hyunjin babasının yüzüne bakmıştı. Çünkü kral hiç böyle şeyleri soran birisi değildi.

Ama bir yandan da anlıyordu. Neredeyse bir aydır Hyunjin'in saraydan kaçıp Felix'in yanına gitmemesi için ona işler veriyordu.

Resmen koskoca kral krallığı bırakmış, oğlunun uçkurunun peşinden koşuyordu.

Gülümseyerek babasına baktı. "Bir kaza çıkmadı saygıdeğer kralım. Elimiz boş dönsek de, iyi ter attık."

"Geyik, ceylan, yok mu bir şeyler?"

Hyunjin güldü. "Yok, yalnızca iki tane kırlangıç. Görmeyeli avla epey ilgilenmeye başlamışsınız."

"İlgilendiğim av değil." Dedi kral.

İkisi güldüler.

Ama kralın yüzündeki gülüş hemen son buldu, ciddi bir ifadeyle oğluna döndü. "Pekala prens, bir soru soracağım."

"Buyurun sevgili kralım."

"Müstakbel eşiniz, sevgili Lee Felix ile cinsel bir birliktelikte bulundunuz mu?"

Kral bam diye sormuş, Hyunjin şak diye kalmıştı.

Birkaç kere kekeledi, ardından kelimeleri kafasında topladı. "Bu nasıl bir soru sayın kralım? Elbette, düğünden önce böyle bir şeyin olmayacağını biliyorsunuz."

"Yalnızca ufak tefek kaçamaklar mıydı yani tüm birlikteliğiniz?"

Hyunjin sesli bir şekilde yutkundu, gerginliğini sakladı. "Evet kralım."

"Yani hiç tam anlamıyla sonuna gitmediniz."

"Gitmedik, söyledim ya." Aniden babasına döndü. "Neden zorluyorsun anlamıyorum baba. Güvenmiyor musun bana?"

"Yok, sana güveniyorum oğlum. Öyleyse... Sanırım düğünü iptal edeceğiz."

"Ne?!" Hyunjin donakalmışken kral kalktı, hiçbir şey söylemeden Hyunjin'in yanından ayrıldı.

Hyunjin babasının arkasından bakakalmıştı.

Kral tamamen gözden kaybolduğunda Hyunjin silkelenerek kendisine geldi, soluğu Changbin'in yanına aldı.

Changbin huzurla akşam yemeğini yiyordu ama elbette Hyunjin bunun da içine etmişti.

Olayı bir çırpıda Changbin'e anlattıktan sonra odada volta atarak söylenmeye başladı.

"Chang anlamıyorum!" Diye bağırdı. "Ya, nerede hata yaptık?! Durup dururken neden düğünü iptal etmeye karar verdi!?"

Changbin ağzında bir lokma et varken konuştu. "Sevişmiş olmanızı mı tercih ederdi? Bu kral çok acayip adam."

"Gidip sikmeli miyim?"

Changbin boğazında kalan etin parçasını öksürerek çıkartıp Hyunjin'e baktı. "Lan çözüm bu mu sence?"

"Ne yapacağım? Neden iptal ettiğini bile anlamadım ki?!"

"Salak, benim yanıma geleceğine gidip onunla konuşsaydın ya."

"Ne diyeceğimi bilemedim. Pot kırmaktan korkuyorum. Bir plan yapmamız lazım."

"Sikeceğim planını, git adam gibi konuş artık içim dışım plan oldu."

Kiss From A Rose | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin