⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Saraya sırf prensle tanışmak, olası bir evlilik durumu oluşturmak için soylu bir omega gelmişti.
Hyunjin de bu omegayı gördüğünde görüşmeyi kabul etmiş, onu kendince bir eş adayı olarak seçmişti.
Kral için yeni gelen bu sürpriz çok iyiydi.
Omegayı sarayda misafir etmeye, krala layık bir eş olması için eğitilmesine karar vermişti.
Ama kral oğlunu da çok iyi tanıyordu. Dolayısıyla evlenmeden önce oğlunu mümkün mertebe omegadan uzak tutmalıydı.
Felix Minho ile odaya girerken gece gelip Hyunjin tarafından kaçırılacağından çok emindi. Ama kralın yaramaz oğlu için farklı planları vardı.
"Hızlı kır bak daha bir depo dolusu odun var!" Dedi bahçede gecenin bir yarısı oğlunun başında dikilirken.
Cidden, Hyunjin bir depo dolusu odun kıracaktı; muhtemelen sabaha kadar sürerdi.
"İşin gücün yok mu senin baba?!" Diye bağırdı Hyunjin bir odunu daha ortadan ikiye yardıktan sonra. "Koskoca kralın burada ne işi var, gitsene sen!"
"Odunları kim kıracak?"
"Ben kırıyorum ya işte. Sabaha gelir bakarsın, hepsi hazır olur."
Kral sırıttı. Tabi ki Hyunjin'i tek başına bıraktığı anda sarayın oduncularına işi kilitleyip kaçacağını biliyordu.
"Devam et hadi." Dedi gülerek. Oğlu sağlamdı, hızla işini görüyordu. Ama erken bitirse de tüm depo bittiğinde muhtemelen kolunu kaldıracak hali kalmayacağından omegaya gidemeyecekti.
♡
Felix odaya girdikten sonra üstündeki ceketi hafifçe sıyırıp koltuğun üzerine attı. Ardından koltuğa oturdu. "Ben buraya uyurum hyung." Dedi kravatını çözen Minho'ya bakarak. "Sen yatakta yat."
"Olmaz öyle." Dedi Minho da kenara attığı kravatının üstüne ceketini de çıkarırken. "Yatağa geç sen, ben koltukta yatarım."
Felix oturduğu koltuğa kıvrıldı. "Sen çok uzunsun hyung, buraya sığamazsın. Bak ben sığdım bile."
Minho bir tebessümle Felix'e bakmıştı. "Miniciksin Felix. Ama cidden, yatağa geçmezsen belin tutulacak. Bak zorlu eğitimlere gireceksin, uykunu güzel almalısın."
Minho ve Felix'in savaşını Minho kazanmıştı.
Felix abisinin (?) arkası dönükken üstünü tamamen çıkartıp tam onun bedenine göre dikilmiş beyaz, elbise bir gecelik giydi. Yatağa uzanıp arkasına döndüğünde Minho da hazırlanıp koltuğa uzanmıştı.
"Hyunjin gelir belki." Dedi Felix mırıldanarak. "O zaman seni uyandırmadan çıkarsam endişelenme. Sabaha dönmüş olurum."
"Seni ona vermek istemiyorum Lixie." Dedi Minho sıcak bir tebessümle. "Kardeşimi benden almak istemesi hoşuma gitmiyor."
Felix kikirdemişti. Ardından arkasını dönerek yorgana sarıldı. "İyi geceler hyung."
"İyi geceler Lixie."
♡
Gecenin ilerleyen saatlerinde, Felix kasıklarında hissettiği bir ağrıyla uyanmıştı.
Uykusu açılıp kendisine geldikçe ağrısı daha da arttı, başı dönmeye ve görüşü bulanıklaşmaya başladı.
"Hyung..." Demeye çalıştı ama sesi çıkmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss From A Rose | Hyunlix [Omegaverse] ✓
FanfictionPrens o gece bir gülü öptü. Artık onun eşi olmak zorundaydı. [omegaverse, hyunlix, jeongbin, yetişkin sahneler içerir (belki biraz sık)]