17. Bölüm

1.6K 236 146
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Hyunjin kafasını kaldırdı, şaşkın bir bakışla babasını süzdü. "Ne?"

"Dediğim gayet açıktı oğlum. Changbin'in öylece bir soyluyu bulup sana getirebileceğini mi sandın? Ya da böyle bir plan, onun için fazla zekice değil miydi sence de?"

"Anlamıyorum baba..."

"Madem sen anlatmayacaksın, ben anlatayım öyleyse."

Birkaç ay önce, festival gecesi

Festival gecesi kral oğlunun ortadan kaybolacağını adı gibi biliyordu. Çünkü Hyunjin abisi ya da kardeşi gibi sarayda bir ömür geçirmektense sarayın dışına çıkmadı, o dünyayı keşfetmeyi yeğliyordu.

Zaten festival olacağı haberini de bizzat kraldan öğrenmişti.

Gece sarayda volta atarken Changbin'le karşılaştı. Changbin korkuyla şok olmuş bir şekilde krala baktı, karşısında saygıyla eğildi.

Kral, bir kral nasıl olması gerekiyorsa öyle soğuktu ama bir yandan da sırıtıyor gibiydi. "Hyunjin nerede?"

"Odasındadır kralım."

"Yalan söyleme bana. Festivale gittiniz değil mi?"

Changbin başını öne eğdi, cevap vermedi.

"Peki neden beraber dönmediniz?"

"Festivalde ayrıldık kralım. Nerede olduğunu bilmiyorum."

"Baskın bir alfanın başının çaresine bakabileceğini ben de biliyorum Changbin. Ama onun 22 yaşında kanı kaynayan bir prens olduğunu unutuyor gibisin. Yine de onu yalnız bırakmaman gerekir."

"Haklısınız kralım."

"Git bul onu, sağ salim getir."

Changbin başıyla onayladı, hızlı bir şekilde saraydan çıktı. Doğrudan giriş noktası olarak ayarladıkları arka bahçeye yöneldi, onları eliyle koymuş gibi buldu.

Kral tüm hareketlerini takip ediyordu.

Mutfağa doğru hareketlendiklerinde kral derhal muhafızlarından birisine emretti, genç bir aşçı oğlanı huzuruna çağırdı.

"Jeongin demiştin, değil mi?"

Jeongin dizleri üstünde başını salladı. "Evet kralım."

"Seninle bir anlaşma yapacağız genç aşçı. Mutfağa git, oğlumu ve kaçırdığı çocuğu bul. Bir şekilde onlara dahil ol, attıkları her adımı haber ver."

"Peki efendim."

"Karşılığında sana ne vaad ettiğimi sormayacak mısın?"

"Siz ne uygun gördüyseniz ona razıyım efendim."

"Peki, söylediklerimi unutma. Çıkabilirsin."

Hyunjin ve Felix odaya çekildiklerinde, Changbin ve Jeongin kralın huzurunda saraya yeni gelen oğlan hakkında  öğrendikleri her şeyi krala anlatmışlardı.

Kral ise düşünceli bir tavırla mırıldanmıştı. "Hm..."

Ardından ayağa kalktı, muhafızlarından birisine bir fayton ayarlamasını emretti. Sonra Changbin'e döndü. "İkisini göz önünden ayırmayın."

"Kralım..." Dedi Changbin çekingen bir tavırla. "Hyunjin'e ihanet etmek istemiyorum."

"İhanet değil Changbin, ona yardım etmeye çalışıyorum. Ama karşılığında sizin de çıkarınız olacak."

Kiss From A Rose | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin