6. Bölüm

2.1K 270 356
                                    


Bebişlerim ficin okunması ve yorumları çok düştü. Destek olmak için yorumlarınızla esirgemeyin lütfen

⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

"Kalk Hyunjin." Diye homurdandı yaşlı adam.

Hyunjin dizlerinin üstünden kalkıp dik durdu ama saygıdan hala başı öne eğikti.

"Bak Hyunjin, sen artık 22 yaşında bir baskın alfasın, ayrıca bir prenssin." Dedi beklenmeyen anlayışlı bir ses tonuyla. "Kanının kaynadığını anlıyorum, ama durulman lazım. Başımıza iş açacak bir iş yapma."

"Ne iş açabilirim ki saygıdeğer babacığım? Sadece merakıma yenik düşüp festivali görmek istedim. Gece yarısı da sağ salim döndük zaten."

"Döndük?"

Hyunjin'in gözleri faltaşı gibi açıldı.

Sıç Hyunjin.

Durumu hemen toparladı. "Changbin'le beraberdik. Beni koruması için onu da götürdüm."

"İyi."

Kralın anlamamasına derin bir nefes vererek rahatlamıştı.

Ne diyecekti ki?

Baba ben festivalde bir omegaya aşık oldum, seviştim, sonra kaçırıp saraya getirdim. Şimdi de odamda yeni kankasıyla takılıyorlar.

"Yine de..." Diye devam etti kral. "Yiyebileceğin bokların sınırı yok. Dolayısıyla artık iznim olmadan saraydan çıkmanı yasaklıyorum."

Babası görmese de Hyunjin sırıtmıştı. Saraydan hiçbir çıkışından haberi olmamıştı ki, çok nadiren yakalanıyordu.

"Ama-"

"Kes. Bir gün saraya gayrimeşru çocuğunla bir kadının gelmesinden korkuyorum artık. Öyle sokağa salınacak bir oğlan değilsin."

Neyse, saraydan çıkmasına gerek yoktu artık. İstediği şey sarayın hemen içindeydi çünkü.

"Nasıl istersen baba."

Hyunjin ve babasına karşı uysal olmak?

Şımarık çocuk, babasının azarlamasına ya da cezalandırmasına gerek kalmadan öylece kabul mu etmişti?

Belki de sahiden büyüdükçe akıllanıyordu.

Enayi kral.

"Çıkabilirsin."

Hyunjin son kez saygıyla reverans yaptıktan sonra taht odasından ayrıldı, doğruca Changbin'i buldu.

Changbin yemek odasında oturmuş afiyetle dumanları tüten kızarmış bütün tavuğu yiyordu. Hyunjin de yanına oturdu, tavuğun bir butuna uzandı.

Ama Changbin onun eline vurmuştu. "Yemeğime dokunma." Dedi ağzı doluyken.

"Güzel kokmuştu." Dedi Hyunjin omuzlarını silkerek. "Baban götünü sikti mi?"

"Saraydan bir daha çıkmamamı söyledi." Diye sırıttı Hyunjin. "Kabul edince bir şey söylemedi. Kütüphane cezası verdi yine."

"Omegadan haberi var mı?"

"Sence var mı?" Hyunjin başını biraz öne eğdi. "Nasıl söyleyeceğimi de bilmiyorum ki."

"Benim aklımda bir şey var."

"Hm?"

"Süsleyip püsleyip kralın karşısına çıkartalım oğlanı. Sanki hiç tanışmıyormuşsunuz da o soylu bir kont olarak seninle görüşmek istiyormuş gibi. Zaten yaşın geldi diye maval okumuyor muydu?"

Kiss From A Rose | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin