11. Bölüm

1.8K 245 251
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Saldım bombayı

Sahnenin arkasında müzisyenler için ayrılmış bir soyunma odası bulmuş, doğrudan içeri girmişti Hyunjin.

Dolayısıyla onun peşinden koşan Felix de.

Artık çalan müzik sesi uzaktan daha boğuk geliyordu, ama duyuluyordu.

Felix odaya bakındıktan sonra Hyunjin'e döndü. "Şimdi ne yapa-"

Sesi bir anda dudaklarına yapışan dudakla kesildi.

Hyunjin bir anda belini tutup ittirerek duvara yapıştırmış, nefes nefese oğlanın üstüne çullanıp dudaklarını buluşturmuştu.

Duvara yaslanmış omegaya vücudunu iyice yasladı.

Parmakları Felix'in kıyafetinin içinde girerken omeganın ilahı kıvrımları çoktan parmaklarının ucunda hafifçe titremeye, kıvranmaya başlamıştı.

"Mmh~"

Hyunjin dudaklarının içindeki inlemeyi hissettiğinde sanki hıncını almak istercesine daha çok bastırmıştı dudaklarını.

Oğlanın dudağını ısırıp kanatacak kadar.

Felix yavaşça bir bacağını bacaklarının arasına alıp sürtünmeye başladığında neredeyse başı dönecekti.

Ama kendisini tuttu, hafifçe geri çekildi. "Dozu kaçırmamız lazım."

Felix başıyla onayladı, ama Hyunjin geri çekildiğinde elinden oyuncağı alınmış bir çocuk gibi yüzü düşmüştü.

"Dans edelim mi?" Diye sordu Hyunjin Felix'in neşesini yerine getirmek için.

"Burada mı?"

"Müzik sesi duyuluyor. Baş başa, dünyadan uzak bir yerde dans etmenin ne zararı olur ki?"

Felix gülümsedi. Hyunjin'in başka bir şey demesine izin vermeden ellerini onun omuzlarına koydu.

Hyunjin'in ellerini belinde hissettiğinde hafifçe sallanmaya başlamışlardı.

Ama Hyunjin Felix'i gittikçe geriye doğru çekiyordu.

Sonunda arkasındaki sandalyeye oturana kadar devam etti bu çekiş.

Otururken oğlanın belini bırakmamış, kucağına oturmasını sağlamıştı.

Felix gülerek Hyunjin'e baktı. "Neden oturdun?"

"Bilmem. Dans etmeye devam et Felix." Diye homurdandı.

Felix Hyunjin'in ne istediğini anlamıştı, ama bunu nasıl yapacağına dair hiçbir fikri yoktu.

Acemice birkaç kalça sürtünüşünden sonra müzik de sanki onlara eşlik etmek istiyorcasına daha hızlı, daha piyano odaklı bir hal almıştı.

Hyunjin sırıttı, kucağındaki oğlanın kalça hareketlerini hissetmek istercesine sandalyeye kurulup belinin iki yanından kavradı.

Felix dans edermiş gibi kalçasını ileri geri oynatıyor, arsız bir kedi gibi Hyunjin'in bacak arasına sürtünüyordu.

Kalçasını sürtmeye devam ederken Hyunjin'in boynuna eğilip hisli öpücükler vermeye başladığında Hyunjin fısıltılı bir şekilde inlemişti.

Hafif hırıltıları şiddetlenirken Felix daha hızlanmaya, hem sürtünüp hem emmeye devam ediyordu.

"Patlayacağım." Diye homurdandı Hyunjin.

Kiss From A Rose | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin