21. Bölüm

1.4K 201 201
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Felix birkaç saat sonra kendisine geldiğinde, biricik nişanlısı Hyunjin hemen başında, alnını okşuyordu.

Gözlerini kırpıştırarak kafasını biraz kaldırdı, yanındaki adama gülümsedi. "Hyunjin~"

Hyunjin dalgındı. Ama Felix'in sesini duyduktan sonra bir anda toparlandı, omegasına baktı. "Felix'im, uyandın mı?"

"Hı-hm. Ölmedim değil mi? Cennette falan değilim şimdi..."

"Cennette olduğun doğru, ama ölmedin gülüm. Güçlü bir savaşçı olduğun için sonuna kadar savaştın ve başardın."

"Çocuğumu aldılar mı içinden?"

"Yok ya, tahliye ettiler." Hyunjin güldükten sonra devam etti. "Bebeğimizi doğurdun Felix, eğer bunu soruyorsan."

Felix güldü. Hyunjin elini sıkı sıkı tutarken yapacak başka bir şeyi de yoktu zaten.

Karnında, kasıklarında, bacaklarının arasında yanıcı bir ağrı hissediyordu ama bu normaldi, bu yüzden dillendirmeye bile gerek yoktu.

"Benim... Karnım aç."

Hyunjin yarı uzandığı baş ucundan doğruldu, Felix'e döndü. "Ne yemek ister benim sevgili prensesim?"

"Hm... Sanırım peynir yemek istiyorum."

Peynir...

Hyunjin onaylayarak odadan çıktı, birkaç dakika sonra elinde çeşit çeşit peynirlerin olduğu bir tepsiyle içeri girdi.

Felix'in canı yansa da bir şekilde yatakta yarı oturur pozisyona gelmeyi başardı, ardından kucağına konulan tepsiden atıştırmaya başladı.

"Peki... Oğlumuz mu oldu yoksa kızımız mı?" Diye sordu.

"Oğlumuz oldu. Aynı sana benziyor, mavi gözlü, süt gibi beyaz bir oğlan."

Felix buruk bir şekilde gülümsedi. "Peki dinamiği?"

"Seungmin kokusundan erken bir alfa olacağını söylüyor, yani baskın bile olabilirmiş."

"İsmi?"

"Sen uyanmadan koymak istemedim. Hala ismine karar verememiştik."

"Kız olacağından çok emindim." Dedi Felix gülerek. "Bu yüzden Yeji koymak istiyordum ama erkekse..."

"İki isim düşünmüştük."

"Aynen... Jae olsun mu?"

Hyunjin gülümsedi. Felix en başından beri erkek olursa Jae koymak konusunda çok ısrarcıydı.

Hyunjin de başıyla onayladı. Felix'in yemeği bittiğinde gitti, kundaklanmış bebeğiyle odaya geri dönüp oğlunu Felix'in kucağına koydu.

"Aramıza hoşgeldin..." Dedi Felix dolu gözlerle oğluna bakarken. "Hoşgeldin, Hwang Jae-Hyun."

Hyunjin Felix'in alnına bir öpücük kondurduktan sonra Felix bebeğini kaldırdı, gıdısının kokusunu içine çekti. Eh, bu an ikisi için epey duygusaldı.

Felix'in doğumunun üzerine sarayda hızlı bir hazırlık süreci başladı. Ortanca prensin evliliği askıya alınmış olsa da şimdi tam zamanıydı.

Felix toparlanmış, bebeğiyle ilgilenirken iyice kendisine gelmiş ve moda girmişti.

Sürekli odalarına hizmetçiler ve arkadaşları girip çıkıyordu. Bebeğin bakımı, beslenmesi gibi hiçbir yorucu konuda Felix'i zorlamıyorlardı. Bakıcılar sırayla Jae ile güzelce ilgileniyordu.

Kiss From A Rose | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin