10. Bölüm

1.7K 248 194
                                    

⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Felix sabah sınava girmeden önce Hyunjin onu görebilecek bir boşluk bulmuştu sonunda.

"Minho nerede?" Diye sordu odaya girerken.

"Dün gece gitti, bir daha da gelmedi." Dedi uykudan yeni uyanan Felix gözlerini ovuşturarak. Ardından bir çırpıda olan biteni Hyunjin'e anlattı.

Hyunjin yatağın yanına otururken kol kaslarını ovuyordu, muhtemelen kasları ağrıyordu.

Yüzünde bir sırıtmayla olayı geçiştirmeye karar verdi.

Doğrudan omegasının üzerine eğilip yatağın üstünde otururken hafifçe dudaklarını öptü. Felix düğmesine basılmış gibi kollarını Hyunjin'in boynuna sarmıştı.

"Hazır mısın sınava?" Diye fısıldadı nefes almak için ara verdiklerinde.

"Hazırım. Çok garip şeyler öğrettiler bana."

"Hm..." Hyunjin mırıldandı, eli omegasının ensesini okşarken dudaklarına fısıldadı. "Ne gibi?"

"Mesela dik durmayı, oturmayı, kalkmayı... Fincanı nasıl tutacağımdan yemek yerken çatal kaşık bıçak kullanmama kadar her şeyi öğrettiler."

"Benim omegam halletmiştir." Dedi Hyunjin, ardından oğlanın alnına hisli, sıcak bir öpücük kondurdu.

Bu olurken ikisi de gözlerini hafifçe yummuştu.

"Eğer sınavı geçersen akşamki baloya katılacaksın; müstakbel eşim olarak."

"Ama daha üç tane sınav yok mu?"

"Asıl sınav bu akşam. Bu akşamı atlatırsan kalanını bir şekilde öğrenirsin. Omega olduğun için çocuk konusunda içgüdülerine güvenirsin. Sokakta yetişen bir çocuk olarak kendini savunmayı da biliyorsun. Sonuncusu... Onda zaten epey iyisin omegam."

Alınlarını birbirlerine yaslayarak kıkırdadılar.

Kralın karşısında Felix ilk sınavına tabi tutulmuştu. Ve Felix odadan çıkarken kral memnuniyetle gülümsüyordu. İlk sınavı geçen Felix prensle bir öğle yemeği yiyecek, iyice tanışacaktı.

Akşamsa onlar için planlanan baloda dikkatli olmalıydı. Pot kırmadan, hatta gerekmedikçe konuşmadan geçirmeyi planlıyordu.

Hyunjin'in yanında olacak olması da onu rahatlatıyordu.

"Akşam ne giymeliyim?" Diye sordu, ona öğretildiği gibi sağ elindeki bıçakla eti küçücük bir parçaya bölerken.

Hemen karşısındaki Hyunjin sırıtmıştı. Aklından hiçbir şey giymemesini tercih ettiğini düşünürken masadaki diğerleri yüzünden bu konuda sessiz kalmayı tercih etmişti. "Senin için ayarlayacaklardır." Dedi.

Masada yalnız değillerdi tabi, ama tehlike işkal eden bir şey de yoktu. Minho, Changbin ve Jeongin vardı yanlarında.

"Dün gece neredeydin hyung?" Diye sordu Felix, Minho'ya dönerek.

"Bir işim çıktı."

Felix başını öne eğdi. "Bana bağırıp gittin ama. Yanlış bir şey yaptığımı düşündüm."

"Yanlış bir şey yapmadın Felix."

"Sahi." Diye araya girdi Changbin, Felix dışında herkesin bildiği konuyu açarak. "Bir şey bulabildin mi?"

"Resmi olarak annemin benden sonra hiçbir doğumu olmamış." Dedi Minho.

"Öyleyse babanın bir günahı mı olduğunu düşünüyorsun?" Diye sordu Hyunjin.

Kiss From A Rose | Hyunlix [Omegaverse] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin