⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Sonraki gün, bütün kalabalık Felix ve Jisung'un çarpışmasını sabırla bekliyordu. Felix'in dün idman yaptığı yerdi burası.
Eline kılıç tutuşturulmuş, çoktan kalabalığın önündeki yerini almış Jisung'un karşısına ittirilmişti.
Jisung Felix'i gördüğünde gülümsedi. "Hoşgeldin Felix." Dedi.
Kalabalık bunu pek beklemediğinden aralarında bir uğultu oluşmuştu. Şimdi kral da sabırla onları izliyordu.
"Hoşbuldum prens." Diye karşılık verdi Felix de boncuk gözlerinin içi gülerken.
"At binerken çuvallamazsan iyi edersin." Dedi Jisung. Ardından elindeki kılıcı bıraktı, tek dizinin üstüne çöktü.
Hyunjin ve Minho gülümserken diğer herkesin yüzünde şaşkın bir ifade vardı. Ah, bir de kral dışında. O da ifadesini saklamaya çalışıyordu ama yüzünde bir tebessüm vardı.
Felix de aynı Jisung gibi silahını bıraktı, tek dizinin üstüne çökerek prense saygısını gösterdi.
Savaşmasına, avucuna zar zor sığan kılıcı savunmasına bile gerek kalmamıştı. Jisung'un kalbini kazandığından, bu sınavı da başarıyla geçmişti.
At binerkenki performansı pek tatmin edici değildi. Birkaç kere düşecek gibi olmuş, zar zor eğere tutunarak bir turu tamamlamayı başarmıştı.
Ama sorun değildi. İlk tur tamamlandığında hala atın sırtındaydı.
Kalabalık dağılırken, kral akşam yemeğine tüm ailesinin katılmasını rica ederek alandan ayrıldı.
♡
Hepsi yuvarlak bir masanın etrafındaydı şimdi. Jisung, Chan, Hyunjin, kral, Minho, Felix, Changbin, Jeongin...
Felix'in buraya geldiğinden beri "ailem" olarak tanımlayabileceği herkes buradaydı yani.
Kral yemeğe başlamadan önce kadehini kaldırdı. "Sevgili ailem, misafirlerim, hoşgeldiniz. Bugün, burada Felix'in ikinci sınavı da başarıyla geçmesini kutluyoruz."
Herkes kadehlerini kaldırıp krala eşlik etti, tokuşturarak ilk yudumlarını aldılar.
Ardından kral babacan bir tebessümle Jisung'a döndü. "Seni kim ikna etti bilmiyorum ama yelkenleri çabuk indirmişsin gibi görünüyor."
Jisung "Artık yeğen sevmek istiyorum." Dediğinde masadaki herkes gülmüştü.
"Daha zamanı var." Dedi kral gülerek. Ardından Felix'e döndü. "Yarınki eğitimin ne olacağını biliyorsundur."
"Evet kralım." Diye yanıt verdi Felix. "Nasıl bir çocuk büyüteceğimi öğreneceğim."
"Güzel. Peki sınavını?"
"Sanırım, prens Chan ilgilenmem gerekiyor."
Kral tatmin olmuş bir şekilde gülümsedi. "Jisung'un duvarını yıkmış olabilirsin ama Chan zordur. Umarım orada da hünerlerini görürüz."
"Elimden geleni yapacağım efendim."
"Azmin hayranlık uyandırıcı. Umarım başarılı olursun Felix. Şimdiden Hyunjin'e çok yakıştığını söyleyebiliyorum."
Felix başını sallayarak onayladı.
Herkesin yüzünde hoş bir tebessüm vardı.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss From A Rose | Hyunlix [Omegaverse] ✓
FanfictionPrens o gece bir gülü öptü. Artık onun eşi olmak zorundaydı. [omegaverse, hyunlix, jeongbin, yetişkin sahneler içerir (belki biraz sık)]