⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Hyunjin odaya girerken minik omega arkasından piti piti takip etmişti onu.
Saat gece yarısı olsa da yavaş adımlarla gitmiş, saklana saklana kimseye yakalanmadan odaya varmayı başarmışlardı.
Odaya girer girmez Hyunjin arkadan kapıyı kapatırken Felix büyük bir şaşkınlıkla odanın içini süzüyordu.
Oğlana arkadan yaklaştı. Ellerini beline dolayıp hafifçe kendisine doğru çekti, omzuna doğru eğilirken hafifçe fısıldadı. "Beğendin mi?"
"Burası senin odan mı?" Diye sordu Felix.
Elbette prensin saraydaki odası biraz büyük, ihtişamlıydı.
"Evet." Dedi Hyunjin gülümseyerek. "Seni burada saklayacağım. Olman gereken yerde, kocanın odasında."
"Burası benim eskiden yaşadığım yerden bile büyük."
"Şimdi nerede yaşıyorsun?"
"Burada!"
Felix hoplaya zıplaya, yüzünde kocaman bir gülücükle prensin büyük yatağına uzandı.
Kocaman yatağın içinde minik bedeni tamamen kaybolana kadar yumuşacık yorgana sarıldı, başını kuş tüyü yastığa koydu.
Hyunjin de yüzünde bir sırıtışla takip etti oğlanı. Yatağa doğru giderken, üstündeki kıyafetleri de yavaş yavaş azaltıyordu.
Sonunda yalnızca altındaki ince kumaştan pantolonu andıran bol bir parça kalana kadar devam etti.
O halde yatağa çıktı, Felix'in yanına doğru uzandı. "Beğendin mi?"
"Evet!" Dedi Felix kikirdeyerek. "Yumuşacık."
"Aynı popon gibi." Dedi Hyunjin oğlanın yanına kıvrılıp yorganın altına, hemen omeganın dibine girerken.
Felix hafifçe kızarmıştı, ama pek utanması da yok gibi duruyordu.
Baskın alfaya döndü, kocaman güldü. "Hayır, popomdan bile daha yumuşak~"
Hyunjin omeganın sevimli hallerine tahammül edemiyordu.
Sonunda Felix yattığı yerde hafifçe sıçradı. "Aa, elin popomda ne yapıyor?" Diye sordu çekinerek.
Hyunjin'in büyük eli pantolonundan içeri girmiş, hafifçe poposunu okşuyordu.
"Kontrol etmek için baktım canım neden olacak." Diye sırıttı Hyunjin. "Ama popon yumuşacık. Sıcak ve kadife gibi. Yataktan bin kat daha iyi."
"Öyleyse sen popomda uyu. Ben burada uyuyacağım."
"Hay-hay."
Hyunjin omegayı tek hamlede belinden tutup yüzüstü çevirdi. Ardından donunu indirdi, çıplak kalan pürüzsüz popoya kafasını koydu.
Felix'in nefes alıp verişi hızlanmıştı. Bu duruma şok olmuştu.
Prens Hyunjin'in kafası tam olarak çıplak götünde, saçları tenini okşayarak ve huylandırarak yatıyordu.
Elbette ki bu şekilde fazla sessiz kalamadılar.
Hyunjin omeganın yumuşak yanaklarını hafifçe emmeye, hisli öpücükler vermeye başlamıştı. Dili oğlanın poposuna kırmızı çiçekler açtırırken Felix'in nefesi gittikçe hızlandı.
Birkaç saat önce, ilk seferini baskın bir alfayla geçirmişti ve beli hala sızlıyordu.
Deliğinden bahsetmeyecekti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiss From A Rose | Hyunlix [Omegaverse] ✓
FanfictionPrens o gece bir gülü öptü. Artık onun eşi olmak zorundaydı. [omegaverse, hyunlix, jeongbin, yetişkin sahneler içerir (belki biraz sık)]