Yunho her zamanki gibi erkenden kalktı. Eunae'nin odasına gidip kızını uyandırmadan önce onu izledi. Kızının yüzü, Yunho'nun içini mutlulukla dolduruyordu. Yavaşça Eunae'yi uyandırdı ve birlikte kahvaltı hazırlıklarına başladılar.
Kahvaltı masasındaki sohbetleri, Yunho'nun, Mingi'nin ofisinde yaşadığı heyecanı ve Eunae'nin okulda olan bitenleri içeriyordu. Eunae, babasının yeni işinde başarılı olacağına dair inancını dile getirdi. Yunho ise kızının bu güvenine karşılık içten bir gülümsemeyle yanıt verdi.
Eunae'yi okula bıraktıktan sonra, Yunho bir hafta sonra başlayacağı yeni işini ve nasıl organize olacağını düşünerek yoluna devam etti. Kafede çalışırken geçireceği son günler için planlar yapıyordu. O sırada telefonu çaldı. Arayan Mingi'ydi.
"Merhaba, Yunho. Bugün küçük bir toplantı yapmayı planladık. Senin işinle ilgili şeylerden de bahsedeceğim. Eğer uygunsan gelmeni çok isterim."
Yunho bir an düşündü. "Tabii. Saat kaçta gelmeliyim?"
"Saat 2'de. Seni bekleyeceğim." dedi Mingi.
Yunho, kafede çalıştığı günleri tamamlamadan önce yeni iş arkadaşlarıyla kaynaşmak için iyi bir fırsat olduğunu düşündü. Bu yüzden teklifi kabul etti ve belirlenen saatte ofiste olacağına söz verdi.
Saat 2'ye yaklaşırken, Yunho yola çıktı. Binaya vardığında, kendisini daha önce karşılamış olan resepsiyonist onu güler yüzle karşıladı ve Mingi'nin odasına yönlendirdi.
Mingi, Yunho'yu kapıda karşıladı. "Hoş geldin, Yunho. Seni tekrar burada görmek çok güzel."
Yunho içeri girdiğinde, toplantı odasında Seonghwa, Hongjoong ve San'ın da bulunduğunu gördü. Herkes güler yüzle onu selamladı.
"Bugünkü toplantıda, önümüzdeki projeler ve ekip çalışması hakkında konuşacağız." dedi Mingi. "Ayrıca, Yunho'nun katkılarından nasıl faydalanabileceğimiz üzerine de bazı fikirler paylaşacağız."
Toplantı başladı ve herkes sırayla projeler hakkında konuştu. Yunho, ekibin enerjik ve yaratıcı ruhunu hissedebiliyordu. Herkesin birbirine destek olması ve fikirlerin özgürce paylaşılması, ona kendini iyi hissettirdi.
Seonghwa, projelerden birini tanıtırken, Yunho'nun grafik tasarım yeteneklerine ihtiyaç duyacaklarını belirtti. "Yunho, senin görsel sanatlar konusundaki yeteneklerinden faydalanabileceğimizi düşünüyorum. Bu projede, senin perspektifin gerçekten değerli olacak."
Hongjoong, bir diğer projede Yunho'nun yaratıcı düşüncelerine ihtiyaç duyduklarını belirtti. "Senin bakış açın, projelerimize yeni bir soluk getirebilir."
Mingi, toplantının sonunda Yunho'ya dönerek, "Gördüğün gibi, seni burada çok bekleyen iş var," dedi gülümseyerek. "Seninle çalışmak için sabırsızlanıyoruz."
Yunho, toplantıdan oldukça memnun kalmıştı. Ekibin onunla çalışmak istemesi ve fikirlerine değer vermesi, ona güven verdi. "Burada çalışacağım için gerçekten heyecanlıyım."
Toplantı sona erdiğinde, Mingi Yunho'yu kapıya kadar uğurladı. "Eğer bir sorunun veya aklına takılan bir şey olursa, lütfen bana ulaş," dedi. "Bir hafta sonra görüşmek üzere."
Yunho, Mingi'nin tavrından ve ekibin sıcak karşılamasından etkilenmişti. Ofisten ayrılırken, içindeki heyecan daha da güçlenmişti. Kendisini bekleyen yeni işine başlamadan önce, kalan günlerini iyi değerlendirmek için planlar yapmaya başladı.
Eunae'yi okuldan aldıktan sonra eve döndüler ve akşam yemeği hazırlıklarına başladılar. Yunho, kızına yeni iş yerindeki insanlardan ve toplantıdan bahsederken, Eunae de okulda öğrendiklerini heyecanla anlattı. İkisi de birbirlerinin günlerini dinlemekten mutluydu.
Yunho, yatakta uzanırken gözlerini kapadı ve geleceği düşündü. Yeni işinde başarılı olmak ve Eunae'ye daha iyi bir hayat sunmak için elinden geleni yapmaya kararlıydı.
--
Aşırı sıkıcı bir bölüm olduğundan, bunun ardından bir tane daha bölüm yayınlayacağım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Douceur | Yungi
FanfictionJeong Yunho, kızı Eunae ile birlikte zorluklarla boğuşan bir iş adamıdır. Maddi sıkıntılar içinde sıkışıp kalmışken, hayatları zengin bir grafik tasarımcı olan Song Mingi'nin ansızın karşılarına çıkmasıyla her şey değişir.