18

73 19 1
                                    

Yunho, kapıdan girer girmez Mingi'yi bir çalışanla konuşurken görünce yanlarına yaklaştı. "Günaydın" dedi gülümseyerek

Karşısındaki çalışan da nazikçe başını eğerek cevap verdi. Mingi de Yunho'ya günaydın dedikten sonra, önündeki çalışana dönerek işle ilgili bazı konuları halletmeye başladı.

Mingi, Yunho'nun yanında beklediğini fark edince gözlerini onun yüzüne çıkardı. Konuşmak istediğini anladı ve çalışanına döndü. "bir süreliğine bekleyebilir misin?"

Çalışan kafasını salladı ve Mingi, Yunho'nun bileğinden tutup kenara çekti. "Bir sorun mu var?"

"Yeosang ile Jongho, Yeosang'ın annesinin yanına gidiyor," dedi Yunho endişeli bir şekilde.

Mingi kafasını salladı. "Ve sen benimle kalacaksın."

Yunho çaresizce kafasını salladı ve bakışlarını yere çevirdi. "Gerçekten... Rahatsızlık vermek istemiyorum ama Yeosang ve Jongho'yu ikna edemeyecektim. Üzgünüm."

"Sorun yok, Yunho. Bunu sorun etmiyorum, tam tersine beni mutlu etti. Tek başıma sıkılıyordum."

Yunho, Mingi'nin cevabı karşısında şaşkınlıkla başını kaldırdı. "Gerçekten mi? Ama... Senin de işin var ve ben sana yük olmak istemem." dedi endişeyle.

Mingi hafifçe başını salladı. "Yok, öyle düşünme. Hem benim de seninle vakit geçirmek istediğimi unutma. Eunae'yi de severim, onunla vakit geçirmek benim için iyi olacak. Evimde birçok çalışan olmasına rağmen yalnız hissediyorum."

Yunho'nun yüzünde şaşkınlık belirtileriyle birlikte bir tebessüm oluştu. "Teşekkür ederim, Mingi. Gerçekten de... Çok yardımcı oluyorsun."

Mingi gülümsedi. "Ne demek, Yunho. Birlikte daha güzel zaman geçireceğiz. Endişelenme, Eunae ile ilgilenirken sıkılmam."

Yunho, Mingi'nin dedikleri karşısında daha da rahatladı. Onun yardımıyla Eunae'nin bakımı konusundaki endişeleri biraz daha azalmış gibi görünüyordu.

"Eunae'yi sevdiğini bilmek güzel," dedi Yunho, gülümserken. Ardından kafasını kaldırdı. "Daha fazla geç kalmadan ben işe geçeyim... Sonra görüşürüz?"

"Görüşürüz."

...

Öğlen yemeği sırasında San ve Yunho yemeklerini yerken Yunho'nun telefonuna gelen bildirim ile telefonunu çıkardı Yunho.

--

Mingi
Giderken beni bekle
İşlerin bittiğinde yani

Yunho
Çıkışta mı
Neden

Mingi
Sadece bekle

Yunho
Ama neden
Merak ettim

Mingi
Bugün eve gitmek istemiyorum
Tabii gideceğim ama erkenden gitmek istemiyorum
Vakit geçirebilir miyiz
Yürüyüş yapmamız bile yeterli

Yunho
San ile vakit geçirmek için söz vermiştim
Başka bir gün olamaz mı

Mingi
Ha
Tamam o zaman başka bir güne artık

Yunho
Gerçekten San'a sözüm olmasaydı seninle gelirdim

Mingi
Olsun
Sorun yok

Yunho
:(


--

Douceur | YungiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin