Multimedya:Cheriimoya, sierra kidd-Living life in the night
İlahi bakış açısı.....
Gözlerim kapandı ve tekrar açıldı.
"Açelya sınav çok kolaydı yaptın mı bütün soruları?"
"Bazı sorular biraz zor geldi ama yüksek bekliyorum." Dedi açelya.
"İyi ki çalışmışım. Bu matematik sınavı önemliydi. Son bir hafta kala çalışsam da baya iyi geçti."
Açelya duygu'nun sözü bittikten sonra bakışlarını kerem'e döndürdü.
Duygu; "kerem gelsene bizim masaya otur Fırat'la Kenan da gelir zaten."
"Peki oturayım." dedi kerem hissiz bir şekilde. Açelya'nın gözünde nedense bugün kerem üzgün, hissiz bir şekilde görünüyordu. Kerem kafeterya'da kızların oturduğu yere oturdu.
"İyi misin?" Kerem çaprazında oturan açelya'ya baktı.
"Neden sordun?" Dedi kerem hissiz bir şekilde.
"Merak ettim. Sadece bugün değişik görünüyorsun."
"Merak etme. Sormanı istemiyorum."
Kerem'in bu sözü açelya"nın üzülmesine neden oldu. Ardından Fırat'la Kenan ise konuşarak geliyordu.
"Ben kalkıyorum." Açelya"nın bu cümlesi herkesin ona bakmasını sağladı.
"Nereye gidiyorsun? Daha yemeğini bitirmedin." Aslı'nın hızla söylediği söze
Açelya karşılık verdi."Tuvalete gidiyorum."
Açelya hızla yemek masasından kalktı ve sınıfına doğru ilerledi. Sınıf sessiz ve boştu. Kendi yerine oturup başını sıraya koydu. Açelya Pencere tarafında oturduğu için pencere açıktı. Havalar soğuktu ve solmuş yapraklar bir bir yere dökülüyordu. Açelya birden bire yanında bir beden hissetti.
"Üşüyeceksin." Yanında ki bedenin kim olduğunu anlamıştı fakat aldırış etmemişti. Başını masadan kaldırıp duygusuz ve hissiz yüze döndü.
"Ne oldu? Neden buraya geldin?"
"Özür dilerim. Kaba davrandım."
"Bunu diyebilmek için mi yanıma geldin."
"Evet gerçekten kalbini kırdım...
Dün babam öldü. Bu yüzden herkese sinirli davranıyorum bu zamanlar."
Kere'in sesi kötü çıkmıştı"Ne baban mı öldü? Bu yüzden mi dün okula gelmedin?" Açelya'nın sorduğu soruya kerem iç çekerek cevap verdi.
"Evet, 2 gün önce annemle babam'ın kavga ettiğini duydum. Bu yüzden ise babamda bu olaya sinirlenip yatıştıramamış ve arabasına binip oradan uzaklaşmış. Çok fazla hız yaptığı için görmeden kamyona çarpmış."
Açelya kerem'e hissizce bakmaya devam etti.
"Keşke o kavgayı yapmasalardı. Allah rahmet eylesin."
"Keşke.."
----------------------------------------------------------------
Sınavlar açıklanmıştı ve 90 almıştım.
"Kaç aldın duygu?"
"70 aldım." Dedi duygu üzgün bir edayla.
"Güzel bir not. Ama yüksek bekliyordun?"
"Ya ne bileyim dün çalıştım hatta soruların tıpa tıp aynısı çıktı ama olmuyor bea yapamıyorum şu matematik işini."
Açelya duygu'nun sırtına vurarak onu teselli etti.
"Diğer sınavda düzeltirsin."
"Diğer sınava birlikte çalışalım mı kızlarla benim Eve gideriz."
"Neden şimdiki geçmiş sınava çalışmadık birlikte?"
"Çok fazla işim vardı. Bir de başım ağrıyordu zaten zar zor çalıştım matematiğe."
"Peki sonra ki sınav öncesi gelirim evine."
"Tamamdır!"
-------------------------------------------------------------
Duygu açelya'nın yanından ayrılınca lavaboya gitme kararı aldı ve oraya doğru ilerlemeye başladı.
2. Kapıya girdi. biraz sonra kız sesleri duydu."Kapat şu kapıyı sesimizi duymasınlar."
"Kapattım."
"Sen okula Yeni gelen kızsın değil mi?"
"Evet bu kolay olacak." Diye bir fısıltı duydu açelya."Doğrudur yeni geldim. Önceki okulumda çok fazla saf vardı bende aralarında kaynaşmıyım diye bu okula geldim. Ha bir de eski sevgilim buraya gelmiş neden ben gelmiyim dedim geldim işte.
Tuvaletten gülme sesleri yankılandı.
"Adın ne senin?"
"Yaren."
"En sevdiğim isim"
"Senin ki?"
"Sormana gerek yok burada herkes beni tanır ama sen hariç neyse adım Ceyda."
"Güzeeel."
"Kızım seni sevdim. Gel sen bizim gruba çok eğlenirsin bu arada sınıfını söylemeyi unutma uğrarız."
"Zevkle."
Onlar gidince kapıyı açtım.
"Demek ki yeni ha?" Diye fısıldadım dışımdan.Devam edecek....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suskun
Teen FictionMacera sever misiniz? Bir grup öğrenci Belgrad gezisine katılır fakat okula geldiklerinde çoktan zehirli gazlar oraya salmıştır... Tahmin edemeyeceğin katiller... Ardından kız her şeyin bir rüya olduğunu takrardan anlar... Akıl hastası... Cinayet...