25 Haziran 2023
Herkes? Umrumda değildi. Karşımda o duruyordu. "KEREM."
VE o pislik eski sevgilim. "EGE"
"H-HAYIR DUR YAPMA!" Sesim kısık çıktı. Keremin eli ağzı bağlıydı. Ağızı kan içindeydi. Ne yapacağımı bilemedim kafasında bir silah tutulmuş ve onunla kalmayıp her tarafı yara izleriyle doluydu. Bir anda duygunun sesini duydum. "Hayır ne oluyo burada sıçtık!"
Kafasını kanla dolduran kişi egeidi.
"Yapma dur hayır, lütfen ona zarar verme lütfen!" Ağlamaktan daha çok yalvardım ona. Bu beni değiştirmedi herşeyiyle. Beklemediğim bir şekilde Ege'nin yanındaki koruması bana silah dayadı. Korkumdan ayağım titredi. Ne yaşıyorum? Bunların hepsi rüyamıydı. Kendimi cimlikledim. RÜYAYMIŞ. korkudan yataktan kalkınca yüzümdeki yerlerin çoğalmaya başladığını farkettim. Ve komodinin üstündeki suyu hıphızlı bir şekilde içtim ondan sonra telefonu mu aramaya başladım yastığın altından bulunca telefon ekranına baktım. Heryer karanlık olsada bu beni ilgilendirmedi. Telefon ışığını kıstım. Ardından saate baktım. 12:30 geçiyordu. Bu saatte uyanmam beni oflama yoluna getirsede telefonu tekrar komodinin üstüne bıraktıktan sonra yatağa yattım. Yağmur yağıyordu. Bana daha dün Nisan ayındayız gibi geliyordu. 2 ay? Şu gibi geçti. Hayat su gibi akıp gidiyor, Bende anlamadım. Az önce ne yaşamıştım? O gerçekmiydi. Anlamıyordum. O sırada biranda yağmur yağarken şimşek çaktı. Bu beni fazlasıyla korkuttu.Neden böyle şeyler yaşadım!?
De-ja-vu
Neden ama!?
İrkilmem uzun sürmedi. Aklıma birşey geldi."Keremi aramak"
Beynim içerisinden çıkıp kan hücresine doğru ilerlerken hiçbir şey farketmeden yutkundum. Nedense onu aramak istedim. Bu nedense beni heyecanlandırdı. Acaba ne yapıyordu?
Uyuyormuydu ki? Aklıma ege geldi.
'Allah'ın cezası pislik herif' herzaman karşıma çıkmasından nefret ettiğim için onun yüzünü bile görmek istemiyordum. Bu beni daha fazla nefrete soktu. Yol uzadı. Ben sadece farketmedim olasılıkla.
****{!}ARKADAŞLAR BU ARADA KARAKTERİMİZİN SAÇI BÖYLE DEĞİL.
BEN ÖYLESİNE KOYDUM °~°Bugün salıydı ve okul yoktu yani kısacası tatildi bu beni mutlu etti.
Alarmın sesini duyunca biranda irkildim. Korktum diyelim. Saat 11 i geçiyordu. Bugün ne olacağını umursamadan kalkmaya çalıştım. Çok saçmaydı. Neden bugüne alarm kurmuştum ki?
Eyvah!
Unutmuşum tabi yaa!
Bugün annemlerin yanına gidecektim. Hemen annemi aramaya başladım. Ama meşgul attı. Ardından ummadığım bir şekilde yabancı bir numara aramaya başladı. Korktum ama yinede açmadım ve beni kimin aradığını bulmak için whatsappa kim diye kaydettim. Sonra baktım. Ve o görüntüyü görünce ani bir şekilde kahkaya boğuldum. Bu duyguydu ve Pp(profil fotosunda)
Dilan Polat ile kendisi vardı. Zaten bunun fotoshop olduğuna adım gibi emindim. Fakat foto çok Güzel duruyordu. Kahkaham sönmedi. Birden mesaj geldi. Duygunun attığı mesajı görünce şoke uğradım. Bu salak kız bana niye gecenin 3ünde mesaj attıki. Attığı mesaja bak.
Tığh komik şeyğ seni.ENERCİİ!
gerizekalı bu ya hiç akıllanmıyacak heralde. Canı sıkıldıkça bana yazıyo.
Bide başımıza Dilan Polat hayranı çıktı. Neyse onada "günaydın duygu" yazıp umursamadan yataktan çıktıktan sonra yatağımın üzerini topladım ve tuvalete doğru yol aldım. İşimi bitirdikten sonra diğer durağa yola aldım. Yolumun uzun olması beni şaşırtmadı her zamanki gibi.
Ama az kalsın annem aklıma gelince merdivenden hızlıca inerken düşüyordum. Neyse ki tırabzanlara tutunup indim. Sonra buz dolabının kapağını tam açıyorken kapının zilini duydum.
Dark web killer açıcı geliyor!
Kapıya koştum ve açınca annemi gördüm. Ardındada ona mutlulukla sarıldım.
Hoşgeldin anne!
Hoşbuldum kızım. Baban eve geldi mi?
Yok gelmedi anne evde tek başıma durdum.
Kahvaltı yaptın mı?
Sorusunu cevaplamadan annem içeriye girdi ve kapıyı yavaş kapattım. Malum bizim kapı her an çarpabilir. Annemin televizyona doğru ilerlediğini gördüm. Ceketini çoktan çıkarmıştı bunu fark etmek uzun sürmedi yalnızca.
Televizyonun sesini duydum.
"Müge Anlı"
Ve yine ablamız suç üstü kaçanların hepsine saydırıp yani bulup diyelim her zamanki gibi ağız açıcı laf sokuyordu. Yalnız bu ablayı Esra Eroldan daha çok sevmiştim nedense. Anneme hemen cevap verdim.
"Anne bu sefer sen hazırlasana kahvaltıyı."
"Demekki kahvaltı yapmamışsın."
"Evet doğru anneciğim"
"Kızım sana birşey söylemem lazım."
"Söyle anne seni bekliyorum."
"Kızım-"
Annem kelimesini bitirmeden bir anda kapıyı birileri yumruklamaya başladı.
DaRk wEb kiLlEr esprisi yoktu bu ciddiydi. Hemde şuanda.
Annem endişeyle kapıya doğru koştu. Anneme empati kurdum.Hass-
Kapının dışından polis sesleri yankılanıyordu. Annem biranda kapıyı açınca polisler konuşmaya başladı. Diğer yandan da çok endişeli birlikte polislerin ağzından çıkacak kelimeleri bekliyorduk.
"Siz ferdi seyfioğlu'nun ailesi misiniz?"
"E-evet" annem hızlıca cevap verdi.
Türkçeyi unuttum.
"Bu cümle beni şoka uğrattı.
"Ferdi seyfioğlu bir cinayet işledi.Cafer geç kaldın zam geldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suskun
Ficțiune adolescențiMacera sever misiniz? Bir grup öğrenci Belgrad gezisine katılır fakat okula geldiklerinde çoktan zehirli gazlar oraya salmıştır... Tahmin edemeyeceğin katiller... Ardından kız her şeyin bir rüya olduğunu takrardan anlar... Akıl hastası... Cinayet...