4. Bölüm

367 65 25
                                    

Bayramda bölüm atmayacağım. Fakat yazacağım. Şimdiden iyi bayramlar size :)

Bu bölüm biraz kısa. Ama olsun telafisi olacak..

Normalde yeni bölüm aralıklarını da siz belirliyorsunuz okunma ve oylarla..

Onun dışında Göktuğ ve Serin...😭💞

Tiktok'a bekleniyosunuzzz
@tuawatty


Göktuğ Tuğrul


Merdivenlerden çıktım ve tuvalete girdim.


Daha yukarı çıkalı beş dakika olmamıştı ki aşağıdan gelen çığlıkla ellerimi yıkayıp kurulamadan aşağı doğru uçtum.

Oda karanlıktı. Sikeyim.

Bir daha çığlık duyuldu.

"Işıkları aç Nisa!" diye bağırdı Onur.

Işıklar hızlıca açıldı ama Nil'in travması tetiklenmişti.

"Yaklaşma bana!" diye bağırdı Nil.

"Onur geride dur." dedim.

Nil'e doğru yaklaştım.

"Dokunmasınlar bana." dedi. İçim yarıldı paramparça oldum. Nasıl aşacaktı bunları?

"Dokunamazlar sana, gel yanıma." dedim.

"Korkuyorum, gelme." dedi.

"Ablacım gel bana hadi, oyun oynayalım." dedi Serin. Nil ona dehşetle bakmıştı.

"Gelme abla gelme!" diye bağırdı Nil.

"Hadi be güzelim yapma bunu bize gel yanıma." dedim. İyice kaçtı benden. Yukarıya doğru kaçtı. Peşinden gittik. Serin aşağıda kalmıştı sinirli bir şekilde bağırıyordu. Umarım Nisa'ya değildi.

Nereye gittiğini hiçbirimiz görmedik.

"Nil, lütfen güzelim. Kaçma." dedim. Korkuyordum ve bir şey olacaktı hissediyordum.

"Canımı acıtıyosun." dedi ağlamaklı bir sesle.

"Dokunmadım, acıtmam ki seni." dedim sakince.

"Acıtırsın hep acıdı canım, gelme istemiyom." dedi.

Bizi zorlayacaktı.

"Travması tetiklendiği için bizi şu an tanımıyor. Zarar verebilir, bize de eve de kendisine de. Zararlı kesici aletlerden sakının onu korkutmayın." dedi Onur.

Sait'in mekanında öyle olmuştu. Serin'in kendisine doğrultuğu silahı gördüğünde savunmaya geçmiş silahı ateşlemişti.

"Emredersiniz komutanım." dedi Yavuz.

"Şu an komutan değilim Yavuz, ama bu kıza zarar gelirse yemin olsun sizi zor bir süreç bekliyor." dedim.

Nil bir odaya girdi kapısını kilitleyecekken Yavuz hızlıca açtı. Kapıya çarpmasının etkisiyle yere savruldu.

"Yavuz!" dedi Samet dişlerinin arasından.

"Oda benim odam Samet. Kesici aletler var kalamaz burada." dedi Yavuz.

Yavuz haklıydı. Yavuz'un arası yakın dövüş ve bıçak gibi şeylere daha yakındı. Bu yüzden odası hançer ve benzeri şeylerle doluydu. Yavuz'un evinde sorun yaratacak bir kısım daha vardı. Balkon.

Kiraz ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin