12. Bölüm

116 20 2
                                    

Merhaba umarım iyisinizdir. Ben iyiyim çünkü.

Keyifli okumalar dilerim.

Tatiliniz keyifli ve verimli geçiyordur umarım. Bölüm sonu kısa bir duyuru kısmım var. Kitabın gidişatı hakkında bilgi edinmek isteyen olursa diye laf arasında söyleyeyim.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız.
20 oy sonra YB.

Tiktok'a bekleniyorsunuz;
@tuawatty

Kiraz Çiçeği

Göktuğ Tuğrul Türkoğlu

"Komutanım, Eylül Korkmaz yaşıyor olabilir!" diye bağırarak gelen Samet'i duyunca şaşırdım.

"Lan oğlum cezanı nasıl bırakırsın lan!" diye bağırdım.

Dün verdiğim görevi yerine getirmediği için bu gün tuvalet cezası vermiştim. O tuvalet diş fırçasıyla tertemiz olacaktı.

"Ama komu-"

"Dikkat!" diye bağırdım.

Ortamdaki herkes hazır ola geçti. Ensemi ve gözlerimi ovaladım sinirle.

Sabah güle güle gelmiştim şimdi sike sike nefes alıyordum. Buranın havası değiştiriyordu beni. İyice daralıyordum.

"Bahane verme bana. Siktir git görevine delirtme beni." dedim gözlerinin içine bakarak.

"Komutanım, gerçekten önemli." dedi beni dinlemeden.

"Mor bok görmüş." diyen Onur'a öfkeli bir bakış attım.

Yanındaki Yavuz zar zor gülüşünü bastırıyordu.

"Konuş." dedim derin bir nefes alarak.

Nil'i düşünmeye başladım.

"Nil'in" dediğinde gözlerimi gözlerine kitledim.

Gözlerimi kısarak kafamı sağ omzuma doğru eğdim. Bakışımın anlamını biliyordu. Yutkundu.

"Yani, Nil Hanım'ın kız kardeşi Eylül yaşıyor olabilir." dedi.

Şaşırdım. Bazen o da zeki olabiliyordu demek... Düşündürücüydü.

"Devam et." dedim sakince.

"O piç yaşadığı hakkında ima yapmıştı. Nerede sakladığını buldum!" dedi Samet.

"Oğlum sadede gelsene lan!" dedim sinirle.

"Abi geçen bir kız kardeşi olduğunu öğrenmiştik ya. İşte onun bir kuzeni var Eyllwe diye. Mantıken adına göre Eylül ismi uygun. Hem de biraz araştırınca kızın ailesi belli değil." dediğinde biraz düşündüm.

Onur'un çalan telefonu dikkatimin anasını ağlattı.

Ona doğru döndüm. Kedi gibi bakıyordu bana.

Karısı arıyordu 'gene burnumdan getirecek kurtarın beni komutanım' bakışıydı bu.

"Konuşacağız bu konuyu." dedim Samete işaret parmağımı sallayarak.

Kiraz ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin