Selam, nasılsınız?
Bölümlerin çoğunun taslakları bitti. İşin zor kısmı yani yazmak kaldı.
Taslaklar olduktan sonra zaten yazmak kolaylaşır. Aklımda ne varsa aktarıyorum buraya. En fazla 35 bölüm yazacağım.
Bir yandan da kısa bir texting yazıyorum.
Hikayenin şarkısı belli oldu..
Aşırı sarıyor bölüm yazarken.....
Bombamız patladı..........
Bölüm sonu kızmayın olur mu??🥺🥹🥹
★
Çığlığım tekrardan firar etti dudaklarımdan. Olabildiğince tutmaya çalışıyordum. Çocuklar korkardı. Ben de korkuyordum. Ama artık çocuk değildim. Bu korkmama engel değildi. Hala Sait ve köpeklerinden çok korkuyordum. Elimde değildi.
Sait sırtıma bir kere daha indirdi zinciri. Sırtımın tekrar yanmasıyla gür bir çığlık attım.
"Yeter! Yetmez mi canı çıktı kızın!" dedi korkuyla Nisa.
Yapmamalıydı. Susmalıydı.
"Hayvan ne anlar." dedim ilgisini tekrar kendime çekmek için.
Bir kez daha zincir sırtımı buldu.
Sırtım açıktı. Üstümde sadece sütyen vardı. Benim de değildi o Nisa'nındı.
Çocuklarla Derin başka odadaydı.
"Kocam gelince gösterir ona hayvanı!" dedi Nisa bağırarak.
"Kocan mı?" dedi Sait alayla.
"Evet! Yanına adamın kılığına girip seni mal eden kişi!" dedi tekrar.
Sait bu sefer Nisa'ya doğru gitti.
"Cabbar!" diye bağırdı Sait.
Cabbar gelip farklı dilde bir şey dedi.
"Kılıç Bozgun. Ara getir." dedi Sait gözlerini Nisa'dan ayırmayarak. Cabbar başını sallayıp gitti.
Birkaç dakika sonra elinde çalan bir telefonla geldi.
"Cabbar, şu güzellikle ilgilen benim işim var." dedi gözleriyle beni göstererek. Cabbar'a elindeki zinciri uzattı.
"Buyrun?" diyerek açtı telefonu Kılıç.
Aniden sırtıma sertçe zinciri yedim. Çığlığım yankılandı.
"Lan n'oluyo? Yenge?" diye bağırdı Kılıç. Arkadan sesler duyuldu."Komutanım!" diye bağırdı Kılıç.
"Nasılsın Nisa'nın kocası Kılıç?" dedi Sait saçma bir zevkle.
"Kılıç!" dedi Nisa.
"Nisa'm! Ulan orospu çocuğu o ikisine bir zarar gelsin o parmaklarını cayır cayır yakmayanın amına koyayım!"dedi bağırarak.
"Onur ile Göktuğ yüzbaşı da orada mı? Onlara da küçük bir süprizim var." dedi gülerek. Kılıç sinirlendi ve daha büyük küfürler etti.
Ses bir an kesildi. Sonra Göktuğ'un gür ses duyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz Çiçeği
Подростковая литератураAskeri kurgudur. Babasını görmek umuduyla evden çıkıp askeriyeye giden küçük Nil babasının göreve gittiğini anlayınca Albay'ın kızı Serin ile oyun oynamaya başlar. Oyun oynadığı sırada askeriyedeki hainle denk gelir ve işte hayatının üzerinde tam...