Bölümü aşağıdaki şarkılarla okumanızı öneririm.
Öncelikle eskilerden bir anıyla ağlayacağız beraber.
Bu geçmişteki anıyı Nil hatırlamıyor. (İyi ki..)
Uyarımı geçeyim bu bölüm şiddet, kan ve cinsel şeyler barındırır. Yazım hataları, yanlışlıklar olabilir, fazla takmayın mobilden yazıyorum. Hatasız kul olmaz💖🌷💞🎀
Şarkılar;
Canozan - Ağlama Ben Ağlarım
Onur Can Özcan - Yaramızda Kalsın ;)
Model - Değmesin Ellerimiz
Duman - Kolay Değil ;)Tiktok'a beklerim..
tt; tuawatty★
16 Eylül 2013
Alp Korkmaz
"Benim güzel karım, çok erken gittiniz benden. Hak etmedim ki ben bunu. Ben bunu düşünemedim. Ben bunu hiç istemedim Aşkım. Sen de bilirsin beni. İster miyim, biricik kızımı alsınlar, bulamayayım. Karımı alsınlar, göremeyeyim. Doğmamış kızımı alsınlar, doyamayayım.." dedim sağ elimin bileğiyle sildim göz yaşlarımı.
Canım çok acıyordu. Bir sene önce Bir tanecik karımın, doğmamış kızımın canını almışlardı. Üstüne bir de minik bebeğimi götürmüşlerdi. Önümdeki bebek mezarına baktım. Acıyla iç
çektim."Tam bir sene. Bir senedir yoksun karıcığım. Bir sene, tam bir senedir yalnızlığın esiriyim." Sevdiklerimin yokluğuyla sınanıyordum. Onların yanına gitmek bana ödüldü. Ama minik kızım hala bir yerlerde yaşıyordu. Yaşamasa böyle hisseder miydim? Hala bir parçam bu hayattaydı. Aynı havayı soluyorduk aynı gökyüzüne bakıyorduk.
Bilmediği tek şey vardı Alp'in, üç sene boyu Nil'i karanlık bir odada yalnız bırakmışlardı. Alp bebek kardeşin mezarında ağlarken, Nil odunla dayak yiyordu. Alp onu bulmak için çabalarken Nil'i boğuyorlar, vuruyorlar ve yakıyorlardı.
Bu dünyada, 10 yaşında bir çocuğu canlı canlı öldürüyorlardı. Canlı canlı idam ettiriyorlardı.
Bundan daha acısı var mıydı? Bence yoktu.
Kokularına hasret gitmiştim. 2 aylık görevden dönmüştüm ve hemen ardından 2 gün sonra göreve çağırmışlardı. Eve gidip karımı öpememiştim, kızım bana balon getirmişti onu görememiştim. Sıkıca sarılıp öpmelere doyamamıştım. Karımın şiş karnına bakmalara doyamamıştım daha..
Tek tesellim Nil'imin hala hayatta olmasıydı. Annesinin aksine o tıpkı bendi. Eylül'ümün de annesine benzemesi için gecelerce dua etmiştim. Nasipte değilmiş ki kucağıma alayım..
Nazlı'mın canı fazla acımamıştır. Önce karnından vurup kızımın canını sonra da kalbimin kalbine sıkıp canımı almışlardı.
Bunların hepsini bacım dediğim kişi yapmıştı. O hala canlıydı. Canını ellerimle alacaktım.
Alp'in yanıldığı konulardan biriydi. Nazlı'nın katilini Alp bunları söylerken 2 sene sonra Nil annesinin vurulduğu silahla annesinin katilinin kafasına vura vura öldürecekti. Karısının ve kendisinin intikamını biricik kızı alacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz Çiçeği
Teen FictionAskeri kurgudur. Babasını görmek umuduyla evden çıkıp askeriyeye giden küçük Nil babasının göreve gittiğini anlayınca Albay'ın kızı Serin ile oyun oynamaya başlar. Oyun oynadığı sırada askeriyedeki hainle denk gelir ve işte hayatının üzerinde tam...