11. Bölüm

144 31 2
                                    

Eveet normale döndük.

Geçen bölümü beğendiniz mi? Sizi bilmem ama benim içime sindi. Hem bu bölüm hem de bir önceki bölüm

Umarım hoşunuza gider ve keyifle okursunuz..

Bu bölümü yazarken açtım Spotify'ı listeden dinlemeye başladım. Bir bakmışım yabancı şarkılardan geri dönmüşüm poplara...

Yapacak bir şey yok, onu da dinleriz.

Aşağıda bir kaç şarkıyı bırakayım. Bölümü okurken dinlersiniiz. Çünkü şarkılardan birkaç söz alıntım var.

İrem Derici - Bazı Aşklar Yarım Kalmalı
Yusuf Güney - Heder Oldum Aşkına

Nil Gökçe


Boğulacakmış gibi hissediyordum.

"İlle de uğruna ölmem mi gerek?" diye bağıra bağıra şarkı söylüyorlardı.

En çok bağıran da Nisa'ydı. Yüzümü buruşturdum. Çırtlak çırtlak bağırılır mıydı?

Ayrıca bu ne biçim şarkıydı?

Tamam o evlenmişti haklıydı fakat neden bağırıyordu kulağımın dibinde?

Bardaydık. Burası gerçekten mide bulandırıcıydı. Kesinlikle fazla alkol aldığım için değildi.

"İnan korkuyorum sana bağlanmaktan, bir adım bile yaklaşmaktan." diye fısıldadı Göktuğ kulağıma doğru.

Sanırım çalan şarkıyı tekrar diyordu. Seslerin hepsi gürültüden birbirine karışıyordu.

Nisa yanıma sırnaştı ve zıplamaya başladı. Zıplayarak şarkıyı söylüyordu.

"Beynim dönüyo bağırma be!" dedim çemkirerek.

Nisa şaşkın bir şekilde bana baktı.

"Karışma lan!" dedi Kılıç sahte bir sinirle.

Kıkırdadım. Ben ciddiye bile almazken Göktuğ çok ciddi bir şekilde saçımı bozmak için bana uzanan Kılıç'ın elini kıvırıp kendine doğru çekti Kılıç'ı.

Nisa ile gözlerimizi açarak birbirimizin erkeğinin elini tuttuk.

"Kutu kutu pense oynayalım mı?" dedim ciddiyetle.

Kılıç kahkaha atarken, Nisa da ona katılarak resmen böğürerek güldü. Gözlerimi büyüttüm. Dudaklarımı büzüp Göktuğ'a doğru döndüm.

"Çok severim ama!" dedim ağlamaklı bir sesle.

"Güzelim, Kiraz Çiçeği'm. Şimdi olmaz. Alkol kokarken değil. Benim mis gibi Kiraz Çiçeği'm iken gel böyle şeylerle. Ciddiye almam ben sen böyleyken." dedi tatlı bir sesle.

"Şimdi kötü mü korkuyorum." dedim olayı konudan sapıtarak.

"Sanki uykun gelmiş ama sanki Kiraz Çiçeği'm." dedi Göktuğ. Bilerek anlamamam için karmaşık konuşuyordu.

Kiraz ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin