Duyuru!

124 24 2
                                    

Selam...

Öncelikle hikayem eskisi kadar ilgi görmüyor. Ara vermemle alakası olmadığını düşünüyorum.

Okunma ve oy sayısı düştüğü için k. vote yapıyorum sislerr.🥹🤍

Okunma sınırı yerine yorum sınırı koyacağım artık.

Geldiğinde ise yeni bölüm atacağım. Ve bundan sonraki bölüm asıl bomba olacak.

Başta dediğim gibi bölümler birazcık uzun olacak ama hikayemiz kısa.

Önceden bütün bölümlerin özetleri vardı elimde şimdi yok ve ben yeniden yazıyorum.

Taslaklar elimdeyken belirli bir finalimiz oluyordu ama şimdi hepsi sadece kafamda. Yazmakla tekrardan uğraşmayacağım o yüzden her bölümü doğaçlama yazacağım.

Aranızda gelişebilir, kalemi iyi olan yazarlar olabilir. Onları panoma davet ediyorum.

Arkadaşlık kurmak isteyenler olabilir. Unutmayın ben buradayım.🙂‍↕️

Sadece içini dökmek isteyenler olabilir. Dinlerim sizi önemli değil.

Sevilmeyenler olabilir, ben severim. Öylesine değil. Sevgi herkesin tatması gereken bir duygu. Samimi gelmese de, evet sizi severim.

Konuya geri dönelim..

Eskiden tahminen 30 bölüm (final sonrası özel bölümler hariç) olacaktı. Fakat aklıma uymadı. Hatırladığım kısımlar da var hatırlamadığım da.

Şimdilik yazmakta olduğum bir texting (PARTNER), bir de fantastik kitap var.

Finale doğru PARTNER'in çoğu bölümü yayımlanmış olur..

PARTNER'de bölümleri kısa tutacağım ve kısa sürede final olacak.

Onun da taslakları gitti için tahmini 20-25 bölüm diyorum. Taslaklar gitmeseydi Tahmini 20 bölümdü.

Asıl önemli kısma gelirsek, taslaklarım nasıl kayboldu?

Merak etmiyor olabilirsiniz fakat ben konuşmayı seviyorum.

Dinlemek istemeyebilirsiniz, o zaman da sizi diğer bölüme bekliyorum.

Bayram derken yeni telefon aldım. Eskisi S ile başlayan markaydı, şimdikini hafızası yüksek diye aldım fakat bk gibi...

Ama olsun idare ederim.

S modelde her türlü şeyi geri alabiliyorken notlarımın hiçbirini alamadım.

Aldıklarımı kontrol ettim ama Wattpad'e çok çok sonradan girdiğim için notlar kısmını kontrol etmek aklımın ucundan dahi geçmedi..

Kontrol ettiğimdeyse eski telefonum çoktan sıfırlanmış kardeşime verilmişti..

Tabletim de S model. Tabletten kontrol ettiğimde gmailden yapılabiliyordu ama ben telefon hafızasına kaydetmiştim.

Anlayacağınız biraz mllık etmişim.

Ama olsun aklımdakilerle idare ederiz ve zaten halihazırda birkaç bölümüm var.

Hafta hafta onları paylaşırım bu süreçte de kitaplarımın bölüm özetlerini notlarıma yazarım.

Bir kısa konum daha var...

Fantastik kitabımın ismini vermeyeceğim çünkü daha kitabı yayımlamadım.

Fantastik kitabımı uzun zamandır yazmak istiyordum ama şimdi gerçekten o dünyaya âşık durumdayım..

Hep yazmak istiyorum. Hep size dert yanmak istiyorum ama neyse.

Ah neyse, kafanızı ağrıtmayayım. Umrunuzda olmasa da seviliyorsunuz..

Parlayan yıldızlarım kadar güzel ve çekicisiniz kızlarımm!!!🥹🤍

Kiraz ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin