Şaka maka tanıtım hariç 4 bölüm atmış bulunmaktayım.. Ayrıca okunma 100'ü geçmiş bulunmakta.
Bölümleri okunma sayısına göre atıyorum ve belirli bir sayıyı geçmesi gerekiyor;)
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım, destek benim için önemli.
Nasılsınız?
Bence çok sık bir şekilde bölüm atıyorum. Ama bir süre böyle yapacağım...
Mesela geçen hafta cuma günü bölüm attım bir de şimdi. İki günde bir bence güzel şimdilik. Bir de cuma, cumartesi ve pazar günleri bölüm atmayacağım. O günler yoğunum.
Olsun önce bir yazayım da gerisi kolay :)
Bu bölümde timi daha yakından tanıyacağız.. Ve Nil'in geçmişini, Lider timinin özelliklerini derinden inceleyeceğiz. Bu yüzden özel bölüm olarak geçecektim ama daha erken. Diğer bölümlere kıyasla kısa sayılabilir..
★
Onur Kalkan
Kafama yediğim pembe Hello Kitty desenli terlikle şaşırdım kaldım. Resmen bir Türk Askeri olarak karım tarafından terlikle dövülüp, korkutuluyordum.
Terliği yeme sebebim iste tuvaletten çıkınca klozetin sifonunu çekmemem.
Karımın canı kızlarımıza sıkılmıştı. Ayrı bulunduğumuz günlerde ve ya aylarda onlara sinirlenir bana kızardı. Yemin ederim sesim çıkmaz dayağımı yerdim. Ama bu sefer evden yorganım ve yastığım ile kovulmuştum.
Aklım almıyordu, yarım saattır evde dört dönmüştük. İşin benim için kötü kısmı biricik kızlarım bile annelerini haklı buluyordu.
Unutmuş olabilirdim mesela ya da ne bileyim aklımdan bir an uçmuştur.
Ben çıktığım an girdi tuvalete o da. Karımı Derin'imi çok seviyordum.
Tahminimce o da beni çok seviyordu. Ama bazen aramızda tatsız şeyler olabiliyordu. Şimdi iste kucağımda yastığım ve pikemle çok mutlu -aşırı- bir şekilde Kılıç'ın beni almaya gelmesini bekliyordum.
Kılıç ile onun evine gidecektim ve orada kalacaktım. Yarın kendimi Derin'ime affettiririm..
Kılıç geldiğinde bana karşı kahkaha atmıştı. Yorganımı ve yastığımı arka koltuğa koyup öne geçtim.
"Nisa evlendiğinizde evden kovunca kapıma dayanırsan camdan atarım seni." dedim.
"Tövbe de abi hem Nisa'm yapmaz." dedi.
Kısık sesle güldüm.
"Ben de öyle derdim." diyince yutkundu.
Eve gidene kadar neden tartıştığımızı sordu. Evlerimiz yakındı.
Evi müstakildi. Bazen timin kalanı gelip Nisa ve Kılıç ile kalırdı. Timin gerisi evsizdi, Göktuğ Komutan hariç. Yastığımla yorganımı alıp eve geçtik. Anahtarla kapıyı açtı ve davet etti beni içeri.
Nisa mutfaktan Kılıç'a seslendi,
"Balım, Samet aradı, Yavuz'laymış. Serin'i alıp eve gelecekler." dedi yüksek sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz Çiçeği
Ficção AdolescenteAskeri kurgudur. Babasını görmek umuduyla evden çıkıp askeriyeye giden küçük Nil babasının göreve gittiğini anlayınca Albay'ın kızı Serin ile oyun oynamaya başlar. Oyun oynadığı sırada askeriyedeki hainle denk gelir ve işte hayatının üzerinde tam...