7. Bölüm

365 45 12
                                    

Bir bakıma özel bölüm olarak da geçebilirdim, kısa olacak..

+18 uyarısı

Ama utancımdan (bölüm sonu anlarsınız) hesabımı kapatabilirim.

Uyarı!, bu bölüm cinsellik, küfür vb. şeyler barındırır.

Yavuz

Görev tam biz gidecekken iptal olmuştu. Ve şimdi son 1 haftadır beynimi kurcalayan olayı Serin ile konuşacaktım.

"Serin, biraz konuşalım mı?" dedim.

"Bir sorun mu var?" dedi kuşkuyla.

"Evet var. Yanıma gelir misin?" dedim.

Askeriyeden çıkıp bahçede biraz ilerledim. Peşimden gelip sorunun ne olduğunu soruyordu.

"Serin." dedim aniden arkamı dönüp o da tam arkamdaymış ki bana çarpacaktı.

"Efendim Yavuz." dedi.

"Ben kimi seviyorum?" dedim. Gözlerini devirdi.

"Beste'yi?" dedi.

"Sen kimi seviyorsun?" diyince duraksadı.

"Beni." dedim elimi göğüsüme vurarak.

"Beni hakkın olmadığı halde seviyorsun. Başkasını sevmeme rağmen." dedim.

Çok sinirliydim.

"Kimi sevdiğim seni zerre ilgilendirmez." dedi.

"O kişi bensem ilgilendirir!" dedim bağırarak.

"Bana bak bana bağırma yemin ederim-" diye bağırırken sözünü kestim.

"O sesini kıs." dedim.

"Kısmıyorum." diye bağırdı.

"Ne demek kısmıyorum lan! Nasıl yaparsın bunu? Bu kadar mı aptalsın sen?" diye bağırdım.

"Ben bir şey yapmadım!" dedi bağırarak.

"Ne demek yapmadın ya, Allah'tan iyi ki yapmamışsın Serin. Kardeşim dedim. Anlattım lan sana sevdiğim kadını anlattım. Bu muydu lan? Bizi niye ayırdın lan?" dedim sinirle.

"Heeey!" diyen Onur abi aramıza girdi. Onu da göğüsünden ittim.

"Sakin olun kendinize gelin lan! Burası çocuk parkı değil! Sinirlerinize hakim olamıyorsanız, siktirin gidin." diyerek kızdı bize.

Gram alınmadan konuştum.

"Konuşacak bir şey kalmadı zaten. Timden ayrılıyorum. Böyle biriyle aynı yerde kalamam." diyerek gittim. Giderken gözümle onu aşağılayarak süzdüm.

Onur

Göktuğ komutanın odasındaki - buradaki en rahat koltuk- yeşil koltukta mis gibi uyurken Yavuz'un cırtlak bağırışı beni uykumdan kopardı. Camdan bakınca gözleri dolan Serin'i, ona sinirle bağıran Yavuz'u gördüm.

Hızlıca odadan çıkıp bahçeye onların yanına gittim.

"Heeey!" diyerek aralarına girdim. Yavuz sinirini alamadan beni göğüsümden sertçe itti.

Kiraz ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin