Selam canlarım
Öncelikle lütfen Yorum ve Oylamayı unutmayalım.Bir de sizden bir ricam olacak. Kalp Yarası'na gösterdiğiniz ilgi için minnetarım.
Sosyal medyada sizlerden destek rica ediyorum.Hikayeyi buraya kadar okuduysanız
beğendiğinizi düşünüyorum. Bu nokta da bana yardımcı olur ve sevdiğiniz parçaları, karakterlerimi paylaşırsanız çok mutlu olurum.instagram heabım: @bonitahikayeleri
X hesabım:@bonitasinatraSizleri seviyorum. Kendinize çok iyi bakın.
İyi bayramlar 😘************
LEYLA
Bugün izinli olduğum için yatıp kalkıp şükrediyordum. Yoksa korkunç bir pazartesi geçirecektim. Keza içtiğim iki ağrı kesiciye rağmen başımda hala zonklama vardı. Yere çarpan ayaklarımdan yükselen bir baskı beynimde son buluyordu. Onca cini içen bana tüm kalbimle küfürler ediyordum. Sabah on gibi zar zor kalkabilmiş banyomu yapıp on bir gibi Akça'yla bir kendimizi sokağa atmıştık. Soğuk hava kendime gelmem için iyi bir nedendi. Akça'nın da uyuşuklukta benden aşağıya kalır hali yoktu. Fırından aldığımız poğaçaları yiyerek bankaya doğru yürüyorduk. Dirseğimle ağzında geviş getirirmiş gibi ağır ağır yiyen Akça'yı dürttüm.
"Kız ben dün gece kimle ayak üstü işi pişiriyordum?"
Poğaça boğazında kalmış gibi elini ağzına dayadı ve sertçe iki kez ardı ardına öksürdü. "Helal kız."diyerek sırtına avucumla vurmaya başladım. Adımları durdu ve bana irice açılmış gözleriyle baktı. "Senin utançtan bunu soramaman lazım değil miydi?"dediğinde omuz silkip "Aman bir daha nerede karşılaşacağım?
Ayrıca yüzünü bile görmedim. İtiraf etmeliyim; cin içimdeki kuduruk kadını serbest bıraktı." Parmağımı yüzüne doğru kaldırıp "Yani bir daha asla o boku içmeyeceğim. Allah'tan adam namuslu çıktı da ben üzerine tırmanmadan kaçtı gitti."dediğim de Akça gülmemek için zor duruyordu.Dudaklarını birbirine sıkıca bastırmış haldeydi. Gözlerindeki imayı hemen yakaladım. Önüme dönüp yürümeye devam ettim. O da peşime düştü. Omzuyla omzuma vurup "Eee?"dediğinde "Öf! Tamam her haltı hatırlıyorum. Adam beni omzuna atıp götürse sesimi çıkarmayabilirdim." Bunu itiraf ederken yüzüm ısındı. Utandım. Bu şeyler hiç karakterimde yoktu oysa. "Sen de baya ateşli hatunmuşsun ha!"deyip kıkırdadı. "Valla öyleymişim. Benim de haberim yoktu."dedikten sonra gülmeye başladık. Kol kola ilerlerken başımı ona çevirdim. "Bana bak! Asıl sen kimle öpüştün? Sakın yalan söyleme! Dudakların vantuzlanmış gibiydi." Akça'nın yanakları al al oluverdi. Gözlerini kaçırıp başka yerlere bakınmaya başladı. "Aaa! Olacak şey değil! Sen utanıyorsun!"Resmen utanıyordu. Bu benim biriyle fingirdememden bile daha az olasılıklıydı ki ben biriyle çok fena fingirdemiştim!
Kolunu cimciklerken "Kız söylesene!"dedim. Ciyaklayıp ofladı. "Tamam be!"dedikten sonra bakışlarını benden kaçırıp kısık sesle "Alparslan'dı ama bir daha asla olmayacak. Saçmalıktı."dedi. Şak diye yerimde durdum. Arkamdan gelenler söylenerek yanımdan geçti. Akça'yı kolundan çekerek kaldırımda iyice kenara yaklaştırdım. "Nasıl ya?"dedim şok olmuş halde.
"Alparslan dediğin hani Ali'nin dibinden ayrılmayan sarı uşak mı?"
Başını sallayıp yüzünü elleriyle kapadı. "Evet!" dedi. Ellerini yüzünden çektiğinde "Allah kahretsin! Kafam çok iyiydi. Senin yanından tuvalete kadar gitmiştim. Sonra biri önümü kesip beni taciz etmeye çalıştı. Ben adama bir iki tane sallasam da Alparslan gökten inmiş gibi çıkageldi. Adamı bir dövdü ki sorma!"diye anlattığında "Aaa!"dedim şaşkınlıkla. Ağzımı kapatabilsem başka tepki verecektim. Ama kapatamıyordum. "Ya!"dedi başını sallayarak. Sonra da "Adamı onun elinden zor aldılar. Sonra sanki benim ellerim vurmaktan parçalanmış gibi bir ilgi, bir özenle ellerimi, kollarımı falan inceledi. Kafam o kadar iyiydi ki o sarı hergele gözüme çok tatlı geldi. Çok kibardı." dedi ama sesi sona doğru kısılmıştı. "Ve?"dedim merakla. "Sonra seni öptü mü?"diye ellerimi ağzıma dayayarak sordum. Başını iki yana sallayıp gözlerini yere dikti. "Hayır. Ben öptüm onu. Başta baya bir afalladı hatta ben geri çekildim ama sonra o öptü." dediğinde "Aaa!"diye bağırdım. Sağına soluna bakıp "Kız sus! Bağırma!"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP YARASI
AksiAli, en yakın arkadaşını köy meydanında vurduğunda iki şey oldu; artık kimsesizdi ve her şeyi olan genç kızı tamamen kaybetmişti. Hikâyede cinsellik, şiddet ve argo vardır. +18 Bilginize..