BÖLÜM 44

19 3 12
                                    

Zaman tekrar harekete geçtiğinde olay yerine gitmiştik. Bir bankaydı. İçeride güçlü olan birkaç grup haydut vardı ve onları dışarı çıkarmam gerekiyordu.

Ama başka bir tehdit daha vardı. Birisi daha içerideydi ve o içeri bomba düzeneği kuruyordu.

Sarkaçlı bomba.

Eva L. : İçeri bomba düzeneği yapıldı.

Ben: Hass ama adamlar içerideyken kendilerini neden patlatmak ister ki?

Eva L. : Sana o düzeneği onların kurduğunu kim söyledi?

Marcus: Ne demek düzeneği kim kurduğunu söyledi? Kim düzmüş olabilir ki?

Random biri: KURTAR O İÇERİDE OLAN ÇALIŞANLARI TANRI!

İç ses: Tanrı ne ya? Alt tarafı gücümüz var.
Eva L. : Dimi be. Ne tanrısı. İslam dininde insanlar tanrı olamaz ki?
İç ses: Harbi ha.

Eva: Şekil değiştir. Birinin dış görünüşüne bürün.

Eva L. : İçeride bir kişinin dış görünüşüne bürüneceğim. Daha sonra bomba düzeneğini tehdit dışı bırakıp planı suya düşüreceğim.

Hepsi kafasını sallamıştı. Bende içeriye bir başkasının görünüşünde girdim.

Bomba düzeneğinden önce planı suya düşürmeliydim. İçeri girdim ve hızlıca birkaç adamı kenara çektim. Onlara planın değiştiğini dışarı çıkmalarını söyledim. En sonunda sarkaçlı bomba ile ilgilenecektim. Güçlerimi kullanmaya başladım o sırada etrafımdan gelen seslerle arkamı döndüm. Şemsiye akademisi..? Ama Evany nerede?

Eva L. : Evany nerede!

Beni duymuyorlardı. Beni görmüyorlardı. Ama ben ruhumun tamamlanması duygusundan da kurtulamıyordum. 

Eva: Arkandayım Eva Luna. 

Arkamı döndüğümde Eva karşımdaydı. Bombayı durdurmuştu. Ama nasıl?

Eva: Bombayı zaten ben kurmuştum. İçeri girmek lazımdı. Ayrıca sen nasılsın? İyi görünmüyorsun.

Eva L. : Yorgun. Argın. Bitmiş. Tükenmiş. Herşeyden kurtulmak isteyen biri oldum.

Eva: Kolunu aç.

Eva L. : Hayır.

Eva: Aç kolunu!

Eva L. : Hayır!

Eva telekinezi gücüyle kolumu açtı. İşte gerçekler onun da karşısındaydı. Küçük küçük kesikler ve yara bantları.

Eva: Neden..?

Eva L : Canım acıyor Eva. Çok acıyor..

Eva: En kısa sürede geleceğim. Sadece biraz daha dayan.

Eva L. : Eh bana beklemek düşer.

.
.
.
287 kelime

Yaralarımın Sahibi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin