Eva ile onu alan kadın bir yere gelmişlerdi. Eva etrafı incelemeye başladı.
Handler: Tatlım adım handler. Burası da komisyon. Ve de seni tanıtmak istediğim biri daha var.
Eva: Tanışmak isterim.
Handler: Lila içeri gelebilirsin güzel kızım.
Kapı açılmıştı. İçeriye Eva'nın yaşında bir kız çocuğu girmişti. Kız orada durmuştu. Eva'nın yüzüne bile bakmıyordu. Tek baktığı yer aşağıydı. Eva kızın yanına yürümeye başladı.
Eva: Merhaba! Ben Eva, Eva Hargreeves.
Lila: Bende lila, Lila Pitts.
Eva gülümsemişti. Onun ardından da Lila gülümsemişti.
Handler: İyi anlaşacağanız belli oluyor.
Lila kızın elini tutmuştu. Dışarı koşmaya başladı. Komisyonu gezdirme kararı almıştı.
Lila: Annem seni de evlat edindiğinde üvey kardeşim olacaksın Eva!
Eva: Aslında ilk ailem ile pek iyi anılarım olmadı. En sonunda biri tarafından öldürülüyordum...
Lila: Neden onu beraber öldürmüyoruz?
Eva: İsterim! ama ilk önce eğitim almam lazım.
Lila: İlk üvey kardeşim ol. Sonra eğitimlere başlarız. Sonra da hayalin olanı yapar ve hukuk okuruz!
Eva: Özel güçlerin var değil mi?
Lila: Evet ama zihnimi okumaya çalışman hoşuma gitmedi.
Eva: Özür dilerim... Bu arada gücün nedir?
Lila: Bana taklitçi diyebilirsin! Özel gücüm güçleri taklit etmek çünkü.
Eva: çok güzel!
Lila kızın elini tuttu. Neşesi yüzünden belli oluyordu.
Lila: Senin güçlerin daha güzel! Ben taklit ettiğim güçleri onlar etrafımdayken yapabiliyorum. Ayrıca sadece 1 kişinin gücünü taklit edebiliyorum.
Eva: Lila benim güçlerim her zaman tehlikeli olacak. O yüzden hap kullanıyorum. Sakinleştirici.
Eva cebinden hap kutusunu çıkardı. Lila şaşırmıştı.
Lila: Eva bunlar sakinleşmek için değil. Uyuşturmak için...
Eva şaşkınlıkla yüzüne bakıyordu. Sonunda bu yükü taşıyamadı ve yere çöktü.
Eva: Yani ben yıllardır uyuşturuldum mu... HEMDE BABAM TARAFINDAN?!
Lila: Sakin ol Eva. Derin nefes al ve 10'a kadar say.
Eva denileni yapmaya başlamıştı. İşe yaramıştı. Sakinleşmişti. Lila'ya sarıldı.
Eva: Teşekkür ederim lila.
İç ses: teşekkür ederiz kardeşim!
Eva: yakın zamanda olacak. Ama o zamana kadar en yakın arkadaşım!Lila: Turumuz burada bitti. Hadi odanı öğrenelim. Ya da annemize bakalım hm?
Eva: Odaya gidelim!
Lila: Şöyle bir sorun var. O odanın öğrenilmesi içinde annemize gitmemiz gerekli.
Eva: Tamam hadi gidelim. Ayrıca yolları öğrenmem lazım yoksa cidden kaybolma ihtimalim var.
Lila gülmüş ve Eva'nın elini tutmuştu. Koşmaya başladılar. Aynı anda kahkaha atıyorlardı. Odanın kapısına geldiklerinde kendilerine şekil düzen vermiş ve içeri girmişlerdi.
Eva: Efendim odam nerede acaba?
Handler: Bana anne diyebilirsin güzelim. Lilacım Eva seninle kalacak ve de yeni oda numaranız ____.
Lila: Tamam anne peki Eva ne zaman Pitts soyadını alacak?
Handler: En kısa zamanda vekaletini alacağım tatlım.
Lila gülümsemişti. Eva'nın elini tuttu ve odadan dışarı çıkardı. Kendi yeni odalarına gitmeye başladılar. Eva odanın yakınına geldiğinde etrafta çalışanlar görmüştü.
Eva: Onlar nereye gidiyor lila?
Lila: Bizim odamıza! Biz geçene kadar tertemiz yaparlar. Ayrıca sen ve ben yeni bir hayata başlarız hm?
Eva'nın yüzünde gülümsemesi gelmişti. Odaya gitmeye devam ettiler.
.
.
.
450 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralarımın Sahibi
FanficFive: Yaralarımı saracak kişi ne bendim ne de ailemdi. Yaraları yapan kişi yaralarımı saracak kişiydi. Değil mi Eva Hargreeves?