Five'ın gözünden
Diego ile Klaus'un tarikatının olduğu yere gitmiştik. İçeri girdiğimizde Eva bahçedeydi ve Ben ile klaus Eva'yı izliyorlardı.
Five: Kıyamete sadece 1 haftamız var ve siz Eva'nın bebek ile oynamasını mı izliyorsunuz?
Diego: Bebeği öldürmeye gidiyorum.
Ben: Eva bebekle dünden beri oynuyor.
Five: Diego beni bekle.
İkimiz dışarıya çıkmıştık. Eva bebeği toprağın üzerine koymuştu. Kendisi ise çiçeklerin yanına gitmişti. Bizim geldiğimizi duyunca arkasını dönmüştü.
Diego: Bebeğin kolunu koparacağım.
Diego bebeğe doğru koşmaya başlamıştı. Bebeğin yanıma vardığında yere eğilmiş ve bebekle beraber toprakla uğraşmaya başlamıştı.
Five: Ne kadar güzel bebeğin kolunu kopardın sen!
İç ses: Eva bize bakıyor!
Five: yarası ne kadar hızlı iyileşmiş lan.Diego: Yanakları çok tatlı!
Five: İzle ve gör.
Bebeğin yanına ışınlanmıştım. Diego bebeğin yanından ayrılmıştı.
İç ses: ÇOK TATLU!
Five: içiten içe bebekle oynamak istiyorum.
İç ses: Neden yapmıyorsun?
Eva: evet neden?
Five: iç sesimlede olan konuşmama katıldın ya bize yeter!Bebeğin yanına eğildim ve onunla uğraşmaya başladım. Adım sesleri gelince ikimizde yukarı bakmıştık.
Eva: İkinizde bebeği salın.
Eva yere eğildi ve bebeği kucağında aldı. Yürümeye başladığında önünde olan kadına bebeği verdiğini görmüştük.
Eva: Gracias
Bebeğin annesi: Valor para ti. Gracias por cuidar de mi bebé.
Eva: teşekkür ederim
Bebeğin annesi: sizin için değer. Bebeğime baktığınız için teşekkür ederim.Five: İspanyolca dersiniz bittiyse Eva hanım içeri geçelim.?
Eva: Ego yığını.
Five: Biliyorum. Ama sadece sana özel olduğunuda bilmen gerekli.
Eva: Bak onuda ben biliyorum. Elliott davada haklı çıktı. Ona bu güzel haberi ben vermek istiyorum. Eve gidelim mi?
Diego: Tamam. Sizde sonra gelin olur mu?
Klaus ve ben: Tabi.
Eva üzerine bir tane hırka almıştı. Sonra yanıma gelmiş ve sarılmıştı.
Eva: Yorgunum ben. Sen ışınla.
Five: Zevkle küçük hanıma.
Diego: Siz ne ara oldunuz ya?
Five: Küçükken de böyleydik sadece siz fazla kördünüz.
Eva gülümsemişti. Hem sevdiğim kızı, Diego'yu ve kendimi eve ışınladım. Aşağı kattaydık ve kanla halıya bişey yazılmıştı.
Eva: Elliott? Yeniden elini mi kestin?
Eva yavaş adımlarla yukarı çıkmaya başlamıştı. Yukarı kata vardığımızda bir ceset ve yanında bekleyen luther ile karşılaştık.
Five: Bu gerzeğe ne olmuş?
Luther: Arkamıza takılan İsveçliler öldürmüş.
Eva: Aslında iyi iş çıkarmışlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralarımın Sahibi
FanficFive: Yaralarımı saracak kişi ne bendim ne de ailemdi. Yaraları yapan kişi yaralarımı saracak kişiydi. Değil mi Eva Hargreeves?