BÖLÜM 28

34 5 14
                                    

~>Five'ın gözünden

Kenedy vurulmuş ve bütün ailecek ter*rist olarak çıkmıştık. Tabi ben onların tutsağı gibi çıkmıştım ama problem değildi. Vanya bizim kavga ettiğimiz esnada yukarı çıktı. Telefon görüşmesi yapacaktı ama olmadı.

Vanya: Çiftlikte bir sorun var...

Aşağı koşarak gelmişti vanya. Hepimiz ona bakmıştık.

Vanya: Harlan... O iki tane kişiye zarar vermiş... Hemen çiftliğe gitmem lazım!

Tedirgin olmuştum. Çünkü Eva o çiftliğe göreve gitmişti.

Five: İki mi..?
(EVEĞT. UNUTTU BEYEFENDİ SEVGİLİSİNİ.)

Vanya: Lütfen yanımda gelin!

Luther: Üzgünüz ama hayır vanya...

Diego: Hep beraber kalmalıyız. Bizi hemen bulacaklardır.

Vanya: KIM BULACAK Kİ BİZİ?!?!?

Five: FBI VE KOMİSYON!?

Vanya derin bir nefes aldı ve dışarı çıktı. Tabi biz yaşadığımız vicdan azabından ve de benim yaşadığım korkudan gitme kararı almıştık. Hepimiz teker teker arabaya bindik. Tabi luther çökertti ama neyse.

🕛🕒🕐🕛...

Çiftliğe vardığımızda ortada bir ceset ya da yaralı bir insan yoktu. Sissy yanımıza elinde tüfek ile gelmişti. O sırada içeriden duyulan bağırtılar ile hepimiz endişeye girmiştik.

Five: Içeride ki kim?!

Sissy: Asıl soru siz kimsiniz!? Yoksa ülkemize gelen Ruslardan mısınız?!?

Vanya: Sissy beni tanıyorsun. Bunlarda benim erkek kardeşlerim ve kız kardeşim.

Sissy: Tamam geçin.

İçeri girdiğimizde başında kan olarak yatan bir Eva ve havada olan bir Harlan vardı.

Sissy: Adı Eva, Eva Pitts.... Avukatımdı.

Eva'ya doğru 3 kişi koşmuşlardı. Ben ışınlandım. Başını dizime koydum ve nabzına baktım. Kafamı kaldırdığımda hepsi bana bakıyordu.

Five: Nabzı iyi ama kanamasının durması lazım. Yanında bezi ya da kumaşı olan var mı?

Vanya üzerinde olan ceketi çıkarmış ve bana uzatmıştı.

Vanya: Kardeşim için değer.

Vanya'nın uzattığı ceketi aldım ve Eva'nın kafasına nazikçe dokunurdum. Kanaması kısa sürede geçecekti. O sırada Eva'nın cebinde olan kağıdı fark ettim. Önemli değil diyerek kız arkadaşıma odaklandım. İki dakika sonra Eva uyanmıştı.

Eva: Geldin...

Five: Evet geldim.

Eva kendini kollarıma bıraktı. O sırada klaus yanıma geldi.

Klaus: Bi baksana tarlada olanlar  kimler?

Eva ayağa kalmaya çalıştı ama ben onu tuttuğum için kalkamadı. O da ışınlandı.

Eva: Şerefsiz katil annem ve sevgili kız kardeşim.

Five: Akademiye göre Handler ve Diego'nun kız arkadaşı.

Eva: Tamam ben gidiyorum.

Klaus: Sen daha ayakta duramıyorsun nereye?

Eva: Duruyorum işte!

Luther: Hayır. Diego ve five gidiyor sen bizimle kalıyorsun.

Five: Sözümü dinlemek bu kadar zor mu?

Eva: Tamam bekliyorum ama başınıza bela almayın. Five zaten aldı da... Neyse.

Ben ve diego şahsiyet eski patronum ile sevgili kızının yanına gitmeye başladık. O sırada arkamızdan bakan akademi dikkat çekmiş olmalıydı ki lila ona "ne oldu? "der gibi bakıyordu.

Eva sadece lila'nın yanında olan Handler'ın gözlerine bakıyordu. İçinden küfrediyor derim ama kanıtlayamam....

Sonunda yanlarına geldik. Lila hâlâ Eva'ya bakıyordu.

Five: Eva'ya bakmayı bırakıp şu konuşmaya odaklansanız?

Diego: Evet sizi dinliyoruz.

Handler: Artık komisyonun yeni yöneticisi olarak eski kurulu suikast eden suikastçinin infazı kararına vardım.

Diego: Yanlış yere gelmişsiniz çünkü burada kurulu öldüren suikastçi yok.

Five: Diego o aslında öyle değil...

Handler yüzüme baktı. Sigarasını içerken benimle konuşması ile üzerinde olan bütün kokuyu bana veriyordu.

Handler: Onlara söylememişsin?

Five: Neden yapayım?

Diego: Pekala bizi nasıl öldüreceksiniz 8'e karşı

Lila: 7 kişisiniz. Kız kardeşime hem annem hemde ben zarar veremem.

Five: Bunu sana karşı kullanırım. Ama şu anda yaralı olduğu için ona zarar gelmemesi iki taraf içinde uygun olur.

Handler: KIZIM YARALANDI MI?! HEMDE BAŞINDAN MI DARBE ALDI!?!?

Lila: Sakin ol anne. Ayrıca işimiz bitince Eva'yı revire götürürüz.

Handler: Doğru. Hadi şu işi bitirelim.

Handler elinde olan kumaşı çıkarttı. Arkada binlerce komisyon ajanı ortaya çıktı.

Diego: Ne yapalım?

Five: İki olasık var. Ya burada durup öleceğiz ya da kaçıp öleceğiz. Ki bana göre birkaç dakika daha nefes almak isterim.

Diego: KAÇ!

Diego ile kaçıyorduk. O sırada gözüme Eva takılmıştı. Yüzünde hepinizi öldüreceğim diyen bir sırıtması olması gerekirken Eva yerlerde sürünüyordu.

Eva: ŞU LANET DÜĞMEYİ KAPAT.

Handler'a bağırıyordu. Orası kesindi ama lila onu göremiyordu. Diego'nun bileğinden tuttum ve ışınlandım. O sırada yükselmeye başlayan bir vanya vardı. Eva onu fark etmiş olacak ki etrafına kırmızı bir koruma kalkanı sardı. Anladığıma göre ağrısı yavaş yavaş gidiyordu. Derin nefesler alarak bedenini kaldırmaya çalışıyordu.

Eva: Senden nefret ediyorum. Handler piçi.

Eva yavaşça ayağa kalktığında vanya gücünü kullanmıştı. Bütün ajanlar ölmüştü. Eva o sırada hepimize bağırmıştı.

Eva: VANYA KORUMA KALKANI YAPABİLİR MİSİN?

Vanya: DENERİM!

Vanya gücünü kullanmak üzereyken lila bir dalga yaymıştı. Eva onun etkisi ile duvara sırtını vurmuştu.

Lila: Hasssssss Eva iyi misin kardeşim!

Eva: En azından güçlenmişsin. Burdan yaşar halde çıkarsam seni kesin döveceğim Lila Pitts!

Lila: Tamam cenazem çıkacak.

Handler: Konuşmayı kesin ve sıra sizde.

.
.
.
720 kelime

Yaralarımın Sahibi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin