" අයියා මොකෝ හිතන්නේ කොල්ලෙක් තවත් කොල්ලෙක්ට ආදරේ කරන එක ගැන "
" මන් නම් ඒක ගැන හිතන්නේ නෑ බන්. හිතන්නෙ නෑ කියන්නේ ඉතින් අමුතුවෙන් කියලා හිතන්න දෙයක් නෑනේ. ඕවා දැන් සාමාන්ය දේවල්. අනික love means love cudda. but......"
" but....... what ...."
" but i don't know what is love "
" අයියා........... "
උගේ ## කතාවක්නේ යකූ ඒක්. හෙළ ජාතියේ ශබ්ද මාලාව මතක් වෙන්නේ මේ වෙලාවට තමා. ඇයි යකඩෝ. මන් හිතන්නේ මට ටිකක් සද්දෙන් කෑ ගැස්සුනා. අරූ අයියා හැරිලත් බැලුවා. මේ මනුස්සයා දමාගෙන හිනාවෙනවා. එව්ව් ඒක කියපු කැත. මාත් මරු මනුස්සයාගෙන් අහන්නේ... යකෝ මොන හිතකින්ද එහෙම කිව්වේ මන් අහන්නේ. එකම මල්ලිට උපදෙස් දෙන ලස්සන. හරිම උදාරයි. ඔයිට හොදා අඔඒ යස්සනීගෙන් හරි හිකනලාගෙන් හරි ඇහුවානම්.
" හරි හරි බන්. ඉතින් මන් ලව් කරලා නෑනේ ඒකයි කිව්වේ. දැන් මොකටද එහෙම එකක් මගෙන් ඇහුවේ. මොකො හිත ගියපු කොල්ලෙක්වත් "
" පිස්සු කතා කියන්න එපා ලොකූ... මන් දන්න කෙනෙක් ඉන්නවා ඒකයි ඇහුවේ.... "
" හාකෝ හාකෝ ඈ..... "
සැක් අයියා හිනා වෙන විදිහ. මන් දන්නවා දැන් ඉතින් හාකෝ කියන්නෙත් මට කින්ඩියට. කොහෙද එයාට මන් හැරෙද්දි තේරෙනවනේ. ඒත් ඉතින් අයියා , ඕස්ට්රේලියාවේන් පාත් උන මනුස්සයෙක් ඔයාගේ මල්ලිව පටලලා කියලා කියන්නවැයි. කියන්නත් ඒක මොකක්ද කියලවත් මන් තේරෙන්නේ නෑනේ... නෑ ඇත්ත කතාව මට ඒක තේරෙනවා. ඒත් තේරුම්ගන්න මන් බයයි. මොකද .......
" ඒ පොඩියෝ.... "
" මොකෝ..... "
අහපු ප්රශ්නෙත් එක්ක මගේ සිතුවිලි එක්ක අතරමන් වෙලා ඉද්දි ආපහු පියවි සිහියට ආවේ ෆෝන් එකත් මගේ පැත්තට දික් කරගෙන අයියා කතා කරපු හින්දා.... මූණේ විදිහට නම් ඒ අනිවාරෙන්
" යස්සනී වීඩියෝ කෝල් එකක් ගන්න කියලා මැරෙන්න හදන්නවා "
මන් හිතුවා.... මේ පොඩි යස්සනීටත් අනේ මන්දා.. පව් එක්සෑම් නැත්තන් එයාවත් එක්ක එන්න තිබ්බා.. වලිකාපර් උනාට මොකෝ ඒ හොල්මනට අපි දෙන්නම නැති උනාම ඉන්න බෑ.