~3

136 17 63
                                    

"Üstte mi yatacaksın yoksa alt yatakta mı?" Minho'yu sevmemişti. Elbette yaptığı yanlıştı ama ısınamamıştı.

"Alt tarafta" dedi mırıldanarak. Minho ise omuz silkmiş, üst tarafa çıkarak uzanmıştı yatağına. Gözleri dolarken duvar tarafına dönük olduğu için içinden şükretti. Bu sırada Seungmin alt tarafa uzanıp dinlenmeye çalışmıştı.

Kapının bi anda açılması ile gözlerini açmıştı. İçeriye giren arkadaş grubu ile göz devirdi. "Seungggg! Beraber dışarıya çıkacağız gelecek misin?"

Ryujin yatağına oturduğunda kollarından destek alarak doğrulmuş, şuanda odadaki tek kız olduğu için kaşlarını kaldırmıştı. "Sen niye kızların yanında değilsin bakayım?"

"Ne yani giremez miyim odaya?"

"Kız olduğun ve burası erkeklerin odası olduğuna göre"

"Öfff ne uzattın gelecek misin gelmeyecek misin?"

Hyunjin'in Ryujin'in arkasında olduğunu farkettiğinde dudağının sağ tarafı kıvrılmıştı. "Gelmeyeceğim" dedi. "20 kişi sınıf gezisi gibi pek gezesim yok"

"Ya amına koyayım gel işt-AHHH!"

Hyunjin, bi anda kızı belinden tutup çekmiş, yüzüne atılan yumruklara rağmen gıdıklamaya devam etmişti. "Ya bıraksana oğlum! Bi geçiririm ileride çocuğun olmaz valla"

Hyunjin gülerek bırakmıştı kızı, başını kaldırdığında Chan'ı burnunun dibinde görmek onu korkutmuştu. "Niye öyle bakıyorsun?"

"Bir şey yok ya" Chan elinden tutup onu kaldırdı. Herkes odadan çıkarken Seungmin yataktan kalkmak istemiş, fakat aniden önüne atlayan Minho ile durmak zorunda kalmıştı. "Ne atlıyorsun önüme? Görmüyor musun kalkıyorum burada"

Arkasına dönen Minho ile yatak ve onun arasına sıkışacağını düşünmemişti. "Bana bak" dedi düz bir sesle. Yüzü halen donuktu. "Sınırlarımı zorlama, ikidir sabrediyorum ama yeter"

Seungmin gülümsemişti. Bu çocuğun sinirlerini bozmak hoşuna gidiyordu. İşaret parmağını köprücük kemiğine dokundurmuştu. "Sınırlarını aşarsam nolur? Belli ki duygusuzun tekisin. Sen yetimhaneden gelmiştin değil mi? Nasıl geldin? Burası pahalı bir okul sonuçta"

Minho cevap vermeyince kahkaha atmıştı. "Burslu musun?"

"Seni ilgilendirmez" önünden çekilip banyoya gittiğinde Seungmin elini kendi göğsüne koydu. Kalbi hızlanmıştı, nedenini anlayamıyordu. Minho onun kalbini niye hızlandırdığını anlamdıramamıştı.

"Garip..." diye mırıldanarak odanın penceresini açtı, Jungwon'un yatağına geçip uzandı.  Dışarıya bakarken uyuyakalmış, üstünün birisi tarafından örtüldüğünü farketmemişti.

Trrrumm trrrumm trak tiki tak
Makinalaşmak istiyorum!

Chaeryeong
Sikicem böyle biyoloji detsini

Ve 3 ay oldu mk seung minhoyla kavga edip durmayın

Sizin yüzünüzden uyuyamıyorum

Seungmin
Mk

Duygusuz piç

Hem odaların arasında banyo var ses nasıl geliyor aw

Vâvelya |2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin