~8

113 16 86
                                    


Trrrumm

"Su çok garip hissettiriyor"

Seungmin'in elinden tutup mırıldanan Minho, beline kadar suya girmesiyle titremişti. Seungmin'in arkasından sarıldığında göğsüne doğru sardığı kollarını tutuyordu.
"Korkuyor musun?"

Seungmin onu biraz daha suya çektiğinde Minho'nun titremesi hızlanmıştı. Başını salladı, koyu gözlerine kilitledi bakışlarını. "Böyle yavaş yavaş girersen alışamazsın," aklına gelen fikirle gülerek önüne döndü, Minho ile burun burunaydı. Bu manzara onu gülümsetirken "Sakın, Seung sakın..." demesine aldırmamıştı. Dudaklarına yapıştığı genci kendisiyle beraber suya iterken gülmemek için omuzlarını sıkıp daha çok bastırmıştı oğlanı suya.

"Seungmin nereye kayboldu?"

"Düşünsenize," dedi Jungwon heyecanla. Yeonjun'a yaslanarak yaktıkları ateşte üşüyen ellerini ısıtıyordu. "Seungmin ve Minho Hyung bizden gizli buluşmuşlar birlikte denize girmişler ve öpüşüyorlar"

"Saçmalama istersen" Jihyo saçlarını karıştırmış, Jungwon yavaşça büyüğünün elini ittirip dudaklarını büzmüştü. "Şişenin yarısına bile gelmedin sarhoş sarhoş konuşuyorsun"

"Kaçmak basitti de girerken nolacak?"

Yeji çekinerek sormuştu bunu çünkü geri döndüğünde kırgın ikizinden özür dilemesi gerektiğini biliyordu. "Biraz zor olacak ama yakalanırsak ben suçu üstlenirim. Sınıfta kalırsam sıkıntı değil sizinle okurum" gülümsedi burukça, 2. Şişesini tek dikişte bitirdi.

"Fazla içme hyung" diyen Beomgyu'yu umursamadı, Jungwon'un yarısından fazlası duran şişesini de bitirdi. Dolan gözlerini saklamak adına "Ben biraz yürüyeyim," diye mırıldandı. Diğerleri ise yavaşça başlarını salladı.

Nefes nefese sudan çıkan iki beden birbirlerine bakarak gülümsemişti. Seungmin tekrar bastırdı dudaklarını onunkilere, tuzlu su tadını önemsemedi, gözlerinin yanmasına da.

"İkimiz için kıyafet getirdim." Sesi titriyordu buz gibi sudan dolayı, bacaklarını Minho'nun beline dolamış haldeydi. "Biraz daha durursak üşütürüz"

"Hasta olsam bana bakmayacak mısın yani?"

Gözüne atılan su ile inlemiş, Seungmin'in belindeki ellerini bırakmıştı. Suyun içine düşen Seungmin, hafif bir çırpınmayla su yüzeyine çıkmış kendisine gülen Minho'ya dil çıkarmıştı.

Yüzeye çıkan ikili, Seungmin'in çantasının yanına ilerlemişti. Seungmin çantadan çıkardığı kıyafetleri Minho'ya uzatırken o giyinirken ona bakmamış, sonrasında kendisi giyinmişti. Havluyla saçlarını kurulayan sevgilisinin yanına oturmuştu. "Havlu çok ıslak saçlarını kurulayamazsın" ıslak kıyafetlerini Seungmin'in elinden alıp poşete koydu. Sweatshirt'ün büyük şapkasını başına geçirip saçlarını koydu içine özenlice, "Hasta olma" diye mırıldandı. Kayalığın yanına oturan Seungmin'in kucağına doğru uzandığında nemli saçlarında ellerini hissetmiş, gülümsemişti.

"Sadece biz kalalım, beraber denize bakalım"

Trrrumm trrrumm trak tiki tak
Makinalaşmak istiyorum!


Chaeryeong

Chaeryeong

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Vâvelya |2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin