26.KAPITOLA

4.7K 243 14
                                    

Uběhly další čtyři dny a my jsme se už pomalu začali připravovat na pokračování tour. Já a Niall jsme veřejně prohlásili, že jsme spolu a všem vyvrátili, že jsem měla něco s Harrym.
Od toho večera, kdy mě Harry políbil, jsme o tom nemluvili a Harry to respektoval. Já opravdu miluju Nialla a nechci o něj přijít. Musím si, ale přiznat, že mě taky svým způsobem přitahuje. Nesm to, ale dát najevo.
Do pokračování turné zbývaly tři dny a manegmant nás už honil. Museli jsme na zvukovky a dávali nám i jiné úkoly. Bylo to hrozné. Můj zdravotní se pomalu zlepšoval a léky na mou ruku zabírali. Kluci hodně hlídali jestli jím, jak mám. Někdy jsem si z nich dělala i legraci. Oni to, ale brali s humorem.
Zbylé dny ubíhali rychle a najednou tu byl den koncertu. Podle našeho plánu jsme měli mít ještě dvacet pět koncertů a pak už hurá do Evropy. Tam jsme měli země, kde kluci ještě nebyli.
Koncert v LA probíhal úplně normálně. Tedy jestli se to tak dalo říct. Zkrátka jsme dělali hlouposti a předváděli jsme se. To jsme celý my. Hned po koncertě jsme letěli do další země. Za nastal ten stejný blázinec.
O měsíc později
Právě jsme dorazili do Evropy. Tam měli mít dalších asi osmdesát koncertů. Začínali jsme v Berlíně. Kluci mi říkali, že jsou koncerty v Evropě nejlepší, protože tu ke spoustu fanoušků.
V Berlíně jsme se zdrželi tři dny a potom pokračovali v tour busu dál do Evropy. Koncerty šly celkem rychle a my jsme se nestačili divit. Vážně jsme si to užívali. To by jsme jinak nebyli my.
Právě jsme odjížděli z Budapeště do jiné země. Podle rozpisu to mělo být Slovensko. O té zemi jsem slyšela a hlavně jsem já i kluci věděli o České republice, která s ní sousedí. Odtud nám chodili nejvíc tweetů s prosbou, aby jsme přijeli.
Dorazili do města Košice a tam nás hned vyhnali do arény. Dívali jsme se okolo sebe a nemohli jsme uvěřit kolik je tam fanoušků. Vážně jich tu bylo moc. Ochránka nás, ale nenechala jít se s nimi pozdravit a nahnala nás hned dovnitř arény. Museli jsme se připravit na koncert a tak jsme se snažili být tentokrát víc originální a vymýšleli jsme hlouposti, které podnikneme při koncertu.
Košický koncert byl vážně úžasný a my hned pokračovali do jejich hlavního města Bratislavy. Tohle město bylo také velice pěkné. Tentokrát nás nechali jít se porozhlédnout po městě a setkat se s pár fanoušky. Moc jsme si to užívali a tak jsme byli poton smutní, že musíme pokračovat dál. Rozloučili jsme se se Slovenskem a pokračovali do České republiky.



Další kapitola je tu a já stále doufám, že jste spokojeni. Budu moc ráda za nějaké vaše komentáře a i hvězdičky. Předem vám moc děkuju. ;) a jen tak PS: Chcete aby jsem ještě vůbec pokračovala? Prosím napište mi. Já jinak nevím jestli se příběh líbí nebo ne. Díky předem za odpovědi.

Holka z děcáku [ ff s one direction ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat