42.KAPITOLA

3.7K 216 5
                                    

Prosím přečtěte si poznámku na konci. Děkuju.

O dva týdny později
Nevím, jak se nám to podařilo, ale máme úspěšně dodělané album a zítra jde na trh. Náš klip k Hope je venku už týden a také má velmi dobré ohlsy. Byla jsem ale spíš zvědavá, jaké budou ohlasy na album.
Kluci rozhodli, že to dneska pùjdeme pořádně oslavit do klubu. Já napřed nechtěla, ale když mi řekli, že jde i můj brácha, kývla jsem, že půjdu.
Přesně v osm večer jsme vyrazili do klubu. Kluci šli hned k baru a objednali si pití. Já si objednala jem drink a sedla si tam a ním. Pozorovala jsem kluky, jak se baví a byla jsem za to ráda. Museli přece užít nějakou zábavu, když pro nás Modest začal vymýšlet nové úkoly.
Vypila jsem první drink a hned objednala další. Nějak jsem nepoztřehla, že někdo vedle mě sedí, dokud ten dotyčný nepromluvil.
"Pamatuji si, jak jsme sem chodili po každém našem úspěchu ho pořádně zapít. To tady jsem poprvé potkal Perrie.", otočila jsem se na toho dotyčného a vyvalila oči. Byl to Zayn. Napřed jsem si to musela rychle v hlavě zrovnat než jsem promluvila:"Já vím. Kluci mi o tom vyprávěli, ale já nejsem moc na takovouhle zábavu. Šla jsem jen kvůli mému bratrovi, který tam s nima dělá blbosti.", usmála jsem se nad tím a podívala se na Zayna, který je pozoroval.
"Jo, promiň zapomněl jsem se představit. Jsem Zayn.", představil se a podal mi ruku. Já jeho gesto zopakovala a řekla:"Já jsem Lillian, ale říkej mi El nebo Lily."
"Víš musím se přiznat, že jsem se divil, když jsi se objevila po boku kluků s tím, že k nim patříš. Opravdu mě to překvapilo.", řekl Zayn a objednal si další pití.
"Mě samotnou překvapilo, že jsem jim na to kývla, když jsem třináct let nepromluvila.", řekla jsem mu a napila se.
"Počkej, ty jsi třináct let nemluvila? Jak je to možné?", zeptal se mě a vážně se viditelně divil.
"To je hodně dlouhý příběh, třeba ti ho jednou povím.", odpověděla jsem mu zrovna, když k nám přešel Niall.
"Pojď lásko, pojď za náma...", řekl mi Niall, ale potom si všiml Zayna a řekl: "Jéeee ahoj Zayne dlouuuho jsme se neviděli kámo."
Zayn se usmál a podal Niallovi ruku a řekl:"To je pravda Nialle, slyšel jsem, že jsi byl v nemocnici, co jsi dělal?"
V ten moment jsem přestala poslouchat a šla jsem si zatancovat s Harrym, který mě přišel vyzvat. Všichni kluci už měli značně upito, ale byla legrace a to bylo hlavní. Já jsem sice taky pila, ale ne tolik jako kluky. Přidal se k nám i Zayn a já měla alespoň šanci se s ním víc seznámit, i když pil stejně hodně jako Harry.
Kolem třetí ráno jsme se s Liamem rozhodli je odtáhnou domů. Vzali jsme sebou i Zayna, protože ten taky nevypadal moc dobře. Já jsem vzala Harryho a Nialla a Liam Louise se Zaynem a odešli jsme si zavolat taxi a pak směr naše vila. Jsem zvědavá jak se budou chovat až se proberou.


Máte tu další díl. Snad se opět líbí, ale teď k poznámce. Dneska odpoledne jedu na tábor a tam rozhodně nebudu mít čas psát, takže další díl bude až příští týden v sobotu. Děkuju předem za vaši trpělivost. ;)

Holka z děcáku [ ff s one direction ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat