Čtyři dny, tak dlouho mě a Jamesovi trvalo než jsme tu písničku opravili. Na Nialla jsem vydržela být stále naštvaná. Kluci to s námi už nemohli vydržet. Moje naštvané obliče na Niallovu osobu a Niallovo škemrání bylo vážně únavné. Za tu dobu jsem se alespoň stihla zblížit s Jamesem. Byl to vážně úžasný bráška.
V nahrávání jsme pokročili v docela dobře a hlavně to šlo rychle . Měli jsme už nahrané pět písniček z celkových patnácti. Šlo nám to vážně dobře. Videoklip k písni Hope jsme měli začít natáčet dneska a rozhodně jsem se těšila. Byla jsem zvědavá, kde to budeme natáčet a hlavně, co Ben vymmyslel. Doufala jsem, že něco vážně o té písničce.
Odjeli jsme brzo ráno na pobřeží anglie. Hned jak jsme tam dojeli nám Ben řekl, ja kto bude probíhat a hlavně jak dlouho tam strávíme. Já jsem pozorně poslouchala a hlavně mě zajímalo, jak mi to půjde. Tohle totiž byl můj úplně první klip s klukama. Snažila jsem se chovat normálně, ale strašně jsem se těšila. James jel s námi také jako pomocník ke zvuku. Byla jsem ráda. Měli jsme tam strávit týden a pak pokračovat v nahrávání alba. Bylo mi jasné, že dříve či později Niallovi odpustím, ale ještě jsem se k tomu neměla.
Natáčení klipu šlo pomalu, ale jistě. Trvalo nám delší dobu než jsme pochopili, co přesně po nás Ben chce, ale když jsem se potom nad tím zamyslela, tak to mělo svou logiku. Dělali jsme, co se nám řeklo a to bylo vyjímečné. Já a ani kluci jsme jinak nikoho obvykle jen tak neposlechli. Byla jsem ráda za své správné rozhodnutí přidání se k nim. Vůbec jsem toho nelitovala. Alespoň teď. Uvidím, co nám budoucnost přinese.
Zrovna jsem zpívala a natáčela svou část v klipu, která měla být poslední, když jsem něco uviděla. Kluci se handrkovali a dělali blbosti u kraje srázu, který byl poměrně vysoko. Nevím, co přesně se tam stalo, ale z dálky jsem viděla, jak Niall couvá, zakopl a nakonec přepadl přes okraj útesu. Na nic jsem nečekala a vyběhla za ním. Kluci se ho snažili zachytit, ale nepodařilo se jim to. Podívala jsem se dolů a viděla Nialla, jak právě dopadá do moře.
Já vím, dneska o něco kratší díl, ale za to s novou zápletkou. Já se určitě budu snažit brzo napsat další díl. Napište mi vaše reakce, jsem zvědavá. ;)
ČTEŠ
Holka z děcáku [ ff s one direction ]
FanfictionJedna holka, čtyři kluci. Dokáži ji pomoci z neustálých nočních můr a z dětského domova. Promluví ta dívka ještě někdy? Čtěte a dozvíte se to. {Probíhá korekce 😉 } Cover by: Kate_Maximoff Nejlepší umístění ve fan fikci: 25.1.2016 #20