"So c-come on you got it wrong ,To prove I'm right I put in a song, I don't know why you're being shy, And turn away when I look into your eye eye eyes" zpívala jsem bývalou Zayno sloku z What makes you beatiful. S klukama jsem si zpívala ve studiu před Simonem a Joshem. Oba se divili, že umím mluvit a i dokonce zpívat. Tím jsem je určitě dostala. Písničku jsme dozpívali a Simon nám pokynul, aby jsme šli za ním. Vyšli jsme a já jsem byla nervózní, co mi řekne na můj zpěv.
"Musím říct, že to bylo vážně skvělé. Jde sice slyšet, že jsi dlouho nemluvila, ale to se za chvíli zase zpraví. Jinak zpíváš vážně pěkně a ke klukům se vážně hodíš. Myslím si, že udělali dobře, když to dali tu nabídku." řekl Simon a já se musela usmívat, jak sluníčko. Byla jsem strašně ráda, že se mu to líbilo. Kluci bylo jistě taky moc rádi.
"Souhlasíš tedy, že jsme udělali dobře?" zeptal se Harry Simona a ten přikývl.
"Jak jednou Liam řekl při jednom rozhovoru. V ní je něco vyjímečného a teď se to dostává na povrch. El musí ještě podepsat smlouvu a bude to oficiální. Nechám ji připtavit a vy zatím zkoušejte." řekl Simon a odešel. My jsme se s klukama vrátili zpátky do nahrávací místnosti.
"Co teď zkusit Steal my girl nebo Night changes?" navrhl Loui a já řekla:"Chtěla bych zkusit Night changes. Jestli to nevadí."
"Ne nevadí. Zkusíme to tedy." mrknul na mě Niall a já se usmála. Zkoušeli jsme snad dvě hodiny. Můj hlas si už začínal pomalu zvykat na ty písničky a začínala jsem i trochu mluvit normálně, protože do mě Loui s Niallem rýpali, že vážně zním, když mluvím, jak Harry po ránu. Vždycky pak dostali ode mě a i od Harryho nějakou malou pomstu.
Simon se k nám vrátil, když jsme končili. Podal mi smlouvu a já si ji v rychlosti přečetla. Dá se říct, že všechno bylo spravedlivé. Podepsala jsem to a kluci byli opravdu rádi, že je to už oficiální. Simon nám řekl, že pozítří máme domluvenou tiskovku, kde mě představí jako pátého člena One Direction. Už teď jsem byla nervózní.
Zpátky do vily jsme dojeli někdy okolo šesté večer, protože jsme se stavovali ještě na večeři. Loui s Harrym mě lákali, aby jsem s nimi šla do baru, ale já jsem nechtěla, a tak šli sami. Já si vzala svůj blok s kytarou a šla si sednout na zahradu vily. Zpívala jsem si svoje písničky a ani jsem si nevšimla, že za mnou přišel Niall.
"Tvoje písničky jsou vážně moc pěkné." promluvil Niall a já se lekla.
"Nialle vylekal si mě. Jak dlouho tady sedí?" zeptala jsem se ho a kousek se posunula, aby si mohl sednout vedle mě.
"Jsem tu jen chvíli a promiň, nechtěl jsem tě vylekat. Pujč mi to." omluvil se, a pak se natáhl pro kytaru. Já jsem mu ji podala a nechala ho nahlédnou do mého bloku. On si ho chvíli prohlížel než nalistoval jednu stránku a začal hrát písničku, která tam byla. Zpíval ji a já se k němu přidala. Když jsme dozpívali, zůstali jsme si hledět do očí. Začali jsme se k sobě přibližovat. Opřeli jsme se o naše čela a mezi námi byla jen malá mezírka, kterou Niall i tak překonal a políbil mě.Takže tady je další díl a já doufám, že je spokojenost. Na případné dotazy ráda odpovím. ;)
ČTEŠ
Holka z děcáku [ ff s one direction ]
Fiksi PenggemarJedna holka, čtyři kluci. Dokáži ji pomoci z neustálých nočních můr a z dětského domova. Promluví ta dívka ještě někdy? Čtěte a dozvíte se to. {Probíhá korekce 😉 } Cover by: Kate_Maximoff Nejlepší umístění ve fan fikci: 25.1.2016 #20