52.KAPITOLA

3.2K 192 3
                                    

Musela jsem usnout, protože když jsem otevřela oči, zjistila jsem, že ležim na Louisovi a nohy mám položené na Harrym. Oni samotní spali docela divně a já se musela smát. Snažila jsen se zvednout, ale moc to nešlo, tak jsem se rozhodla Louise polechtat. On se lekl a tím probudil i ostatní a já spadla na zem. Všichni jsme se začali strašně smát. Podívala jsem se na hodiny a s hrůzou zjistla, že je deset dopoledne. Okamžitě jsem se zvedla z podlahy a řekla klukům, že musím jít.
"Proč už musíš El? Stejně za hodinu máme být u Simona, tak kam by jsi chodila?", zeptal se Liam a já se na něj podívala.
"Já bych nešla, kdyby jsem nemusela. V osm jsem si měla vzít prášky. Nevím, co by se mohlo stát jestli si je nevezmu, alespoň teď. Můžu si půjčit auto někoho z vás?", dodala jsem a Loui mi hodil svoje klíče. Poděkovala jsem mu a jela domů. Hned jsem si šla vzít svoje prášky a vydechla jsem si. Nachystala jsem si pozdní snídani a zjistila, že James ani Han nejsou doma. Najedla jsem se, převlékla a jela jsem zpátky za klukama do vily, ale tam jsme se moc dlouho nezdrželi, museli jsme jet zase za Simonem, protože nám chtěl něco říct.
Vešli jsme do Simonovi kanceláře a posadili se na pohovku. Simon vstal od svého stolu a přešel blíž k nám.
"Nejprve bych jsem se  chtěl zeptat, jak se cítíš El?", řekl Simon a já se usmála a odpověděla mu:"Už je to mnohem lepší. Beru sice prášky a budu muset chodit k psychologovi, ale jinak jsem úplně v pořádku."
"Tak to je skvělé. Teď ale přistupme k tomu, proč jste vlastně tady. Modest si vymyslel něco nového, z čeho by mohl díky vám vydělat peníze. Vymysleli, že vás pět by byli porotci ve vaši pěvecké soutěži Hlas One Direction.", oznámil nám Simon a my se po sobě nechápavě podívali.
"Co to znamená Simone?", zeptal se Liam.
"To znamená, že vy budete porotci jako v X-Faktoru, ale přitom si budete každý z vás vybírat zpěváky do svých týmů a vzájemně pak budete soutěžit, který váš tým vyhraje.", vysvětlil to Simon a já se zeptala:"Ale co tour, to letos žádné nebude?"
"Ne, místo toho bude ta soutěž. Bohužel ať chcete nebo ne, musíte souhlasit", odpověděl Simon a my se s klukama po sobě podívali.
"To nám chceš říct, že vlastně nemáme na vybranou?", zeptal se Harry.
"Bohužel ano. Nemáte na vybranou, musíte souhlasit a podepsat smlouvu.", Simon nám podal jednu smlouvu a tužku. Nikomu se do toho moc nechtělo, ale nakonec jsme to všichni podepsali a začali přemýšlet, jaké to bude být porotcem.




Konečně je tu další kapitola a snad se líbí. Chtěla by jsem upozornit na to, žs netuším, jak budu přidávat díly, protože mám až do konce prázdnin brigádu, ale slibuju, že si najdu čas, aby jsem mohla přidat další díly. Děkuji předem za vaši trpělivost. ;)

Holka z děcáku [ ff s one direction ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat