Epilog

5.8K 281 29
                                    

O deset let později
Sedím na zahradě naší vily a dívám se na svého syna Johna, jak si hraje s Niallem. Jsou spolu tak neskutečně roztomilý. John má oči po mně a blonďaté vlásky jako jeho bratranec Theo. Johnovi je pět let a já i Niall ho zbožňujeme.
Co se týče skupiny, tak jsme přestali vystupovat před třemi lety, ale i teďjsme pořád nejlepší přátelé a trávíme spolu hodně času.
Liam si před rokem vzal Sophii a teď také čekají rodinu.
Louis si vzal Eleanor před dvěma lety a jsou spolu opravdu šťastní.
Harry je momentálně zasnoubený s Jennifer, kterou poznal na svatbě Louise a Eleanor.
Zayn si nakonec Perrie vzal, jak to mělo být a mají spolu krásnou holčičku jménem Sabrin.
Můj bratr James si vzal moji nejlepší kamarádku Hannah před týdnem a teď jsou spolu na svatební cestě na Kanárských ostrovech. Opravdu jim to přeju.
A ještě bych chtěla dodat u sebe a Nialla, že čekáme dalšího člena rodiny. Jsem v osmém měsíci těhotenství a momentálně čekám holčičku, která by se měla jmenovat Alex. Niall měl neuvěřitelnou radost, když jsem mu oznámila, že nás bude ještě víc.
Máme spolu krásný život, úžasné přátele, krásného syna a už brzy i dceru. Lepší život jsem si nemohla představit. Na to, že můj příběh začal, tak hrozně, tak se nakonec z něj stala pohádka se šťastným koncem.





Tááááák zazvonil zvonec a příběhu už je úplný konec. Jsem moc ráda, že jste tohle všichni dočetli až do konce a chtěla bych vám ještě jednou poděkovat, že jste to četli, za všechny votes a krásné komentáře. Děkuji za vaši podporu a rozhodně si přečtěte i mé ostatní příběhy, budu jen ráda. Ale teď už dost řečí a papa zase u jiného příběhu. :* ;)
Lenka

Holka z děcáku [ ff s one direction ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat